Dit onderwerp is gesloten.
quote:Heavys schreef op 15 maart 2010 @ 19:31:
Hoeveel geluk kan je hebben.
Gisteren de DD even uit de garage geduwd om even te starten, na wat zoeken was de sleutel niet te vinden. Dan maar even de reserve sleutel er in en starten, de bike even laten draaien, helm op en even en rondje gereden.
Na thuis komst nogmaals de sleutel gezocht .... zojuist nogmaals alle mogelijk plekjes nagezocht ... maar geen sleutel.
Zit net op de bank, krijg ik een brain wave .. ik heb de druppellader aangesloten,... hier voor moet ik de buddy eraf halen en heb ik een sleutel nodig. Wat ben ik blij met de Aprilia Racing tail-end met de sleutel aan de zijkant want deze zat daar nog in na een 1/2 uurtje rijden.
quote:GixxieRay schreef op 15 maart 2010 @ 19:43:
[...]
Komt me heel bekend voor
alleen ben ik geen rondje wezen rijden(werd gebeld en na t gesprek kon ik me sleutel ook niet meer vinden) zat dus op t zelfde plekje als waar jij m vond
quote:ZL900 schreef op 18 maart 2010 @ 18:10:
er was hier niet veel animo, dus heb zelf een Gel zadel besteld.. zie net dat hij al in Nederland is aangekomen, dus nu hopen dat hij morgen thuis wordt afgeleverd...
quote:ZL900 schreef op 18 maart 2010 @ 18:10:
er was hier niet veel animo, dus heb zelf een Gel zadel besteld.. zie net dat hij al in Nederland is aangekomen, dus nu hopen dat hij morgen thuis wordt afgeleverd...
quote:Molenaar schreef op 17 maart 2010 @ 20:04:
Vanmiddag de Dorso na de winterstop maar weer eens van stal gehaald.
In eerste instantie kreeg ik hem niet aan de praat![]()
Na contactsleutel omdraaien min. 20 seconden wachten en dan starten. Dit meerdere keren geprobeerd maar niet starten dat kreng. Terug de garage in en opnieuw aan de druppellader.
Even een hapje eten en nog maar eens proberen. En jawel; 1 keer starten lopen![]()
Gelijk maar even de bandjes op spanning gebracht want met een ietwat te lage spanning van voren stuurt dan ding echt voor geen meter. Morgen lekker weer woon-werk op de Dorso![]()
[afbeelding]
quote:meeuwtje schreef op 18 maart 2010 @ 18:46:
[...]
Heb er ook een, bevalt primaheb je ook ff PM gestuurd
quote:
quote:ZL900 schreef op 18 maart 2010 @ 21:58:
[...]
neej niet daar maar wel voor een spotprijsje als je het mij vraagt
quote:
quote:tiemichel schreef op 18 maart 2010 @ 20:53:
[...]
Welke bandenspanning hanteren jullie ik heb 2.3 voor en 2.5 achter maar heb het idee dat hij slechter stuurt hierdoor of is dit prima voor iemand van 90 kilo
quote:ZL900 schreef op 19 maart 2010 @ 08:35:
[...]
haha jij mag het vragen hoor
Gewoon bij een bedrijf, ben 130 euro kwijt met verzenden
quote:tiemichel schreef op 19 maart 2010 @ 12:14:
[...]
zal je me een link kunnen sturen via de mail of een pmalvast bedankt
quote:XRBIKER-R schreef op 19 maart 2010 @ 19:21:
Hallo,
Ik heb een splinternieuwe EVOTECH plaathouder te koop voor de dorsoduro!
Mvg.
quote:
quote:
quote:SV_Patrick schreef op 20 maart 2010 @ 01:25:
[...]
Heb je voorlopig geen last meer van ! Hij heeft zijn wallpaper inmiddels vervangen voor een ktm 990 plaatje.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1