quote:suzuki rm400 schreef op 15 maart 2010 @ 16:25:
[...]
Dit is geen 2010 toch? gezien de uitlaat aan de voorkant van de cilinder zit ipv aan de achterkant zoals de 2010 die heeft?
quote:barry86 schreef op 15 maart 2010 @ 13:34:
[afbeelding]
Ik zag hem afgelopen zaterdag in het echt, ik vind het een mooi model die 2010!
quote:conan01 schreef op 15 maart 2010 @ 16:34:
[...]
is wel een 2010,alleen is dit de 250,bij de 450 zit inderdaad de uitlaatopening aan de achterkant van de cilinder.
quote:
Onmeunig knap'n

quote:leonr1 schreef op 15 maart 2010 @ 22:04:
Hier ook even een foto van mijn 400.
[afbeelding]
Aanpassingen:
-excel velgen
-motomaster remschijf 320mm
-vering supermoto aangepast
-cabarateur yz450
-Cilinder yz426
-Frame en achter brug coated
-losse metalen delen coated
-vestelbare koppelings hendel
Op dit moment ligt hij weer uitelkaar ivm olie verbruik.
Zoals je ziet op de foto lekte hij olie langs de zuiger vm de schone rand.
[afbeelding]
Gelijk ook maar even de cilinderkop een flinke beurt gegeven, hierin komen gelijk nieuwe klepseals, en natuurlijk de klepspeling checken.
[afbeelding]
Ook ben ik nog bezig om de uitlaat aan te passen, zo moet het ongeveer worden.
[afbeelding]
Don't mind the mess
De uitlaat komt van een crf250, maar moet het nodige aan aangepast worden.
Nadat de steun verplaats moet worden moet hij ook nog verlengt worden zodat hij op de orginele voorbocht past.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het moet een slip-on systeem worden niet met zo'n lelijke klem.
Ook komt er nog een cross frontje op met verlichting, alleen zoek ik nog een oplossing voor de knippers. (weg of nie)
Voor de toekomst nog een motomaster klauw en pomp.
En vast nog wel meer.
quote:The Beerhunter schreef op 15 maart 2010 @ 19:00:
De wr heeft toch ook een 5-bak? Mijn 2005 model yz een 4-bak, de wr uit die jaren een 5-bak.
Kan dus inmiddels anders zijn...
Ktm exc 250 2 stroke
quote:gemonde schreef op 16 maart 2010 @ 22:31:
http://link.marktplaats.nl/329680340
Wat zou een normale prijs zijn voor deze motor?
Mag ook via pb.. Ben wel geintreseerd hierin en wellicht binnenkort een nieuwe yamaha rijder erbij hier:p
quote:gemonde schreef op 16 maart 2010 @ 22:31:
http://link.marktplaats.nl/329680340
Wat zou een normale prijs zijn voor deze motor?
Mag ook via pb.. Ben wel geintreseerd hierin en wellicht binnenkort een nieuwe yamaha rijder erbij hier:p
quote:look schreef op 17 maart 2010 @ 23:30:
gisteren en vandaag (16 en 17 mrt) de eerste echte km-ters gemaakt met de WRF, en Look is. Nu snap ik waarom van Druunen iedere keer wint. Kannonnen wat rijd dat ding super zeg. Als dit zo blijft gaat het veel beloven voor het komende syzoen. Morgen nog even wat test km-ters en dan ziet het er naar uit dat het weer even gedaan is met de pret.
gr, Look.
quote:look schreef op 17 maart 2010 @ 23:30:
gisteren en vandaag (16 en 17 mrt) de eerste echte km-ters gemaakt met de WRF, en Look is. Nu snap ik waarom van Druunen iedere keer wint. Kannonnen wat rijd dat ding super zeg. Als dit zo blijft gaat het veel beloven voor het komende syzoen. Morgen nog even wat test km-ters en dan ziet het er naar uit dat het weer even gedaan is met de pret.
gr, Look.
quote:
quote:mcs schreef op 18 maart 2010 @ 20:10:
[...]
Look , heb je het blok getuned dat je zo enthousiast bent over het lopen van de wrf.
mijne is origineel met dikke voorbocht , loopt wel goed , maar mijn schoonbroer heeft een kx450 sm voor op het circuit met andere zuiger en nokkenassen , mapping aangepast.
dat is pas een kanonskogel , heb ik eens op mogen rijden op sm circuit bilstain.
zo,n 65pk dat ding blijft gaan, ook hoger in toeren.
mijn wrf ,je verbleekte helemaal

quote:SirCrow schreef op 19 maart 2010 @ 18:53:
Vanmiddag opgehaald, eerste paar kilometer fffiess wennen, tis net een brommer zo lichtsuper blij, rijd heerlijk, gelijk een stukje bos meegepikt
zit zelf een service manual bij, zeer complete fiets dus
![]()
[afbeelding]

quote:look schreef op 19 maart 2010 @ 19:20:
[...]
T'is een plaatje !!! Ik ben benieuwd hoe die je gaat bevallen.
En inderdaat er zit een heel telefoon boek bij om hem te onderhouden. Da's wel even wat anders als bij de XTX. Veel fun d'r mee.
gr, Look.

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1