Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

GSM supermotard circuitdag voor beginners MC VILLARS! fr

Pagina's:
«
»

Tm racing 300

Reg. datum:
10 aug. 2007
quote:
R3mco schreef op 19 maart 2010 @ 12:43:
vind dat je zo weinig slangetjes aan kan sluiten op die bakjes die je kan kopen.

k heb er 5 van de carb en nog 1 aparte van de koelvloeistof. die heb ik in een apart bakje omdat ik die nog wel eens moet legen.

carterontluchting loopt naar t luchtfilterhuis en die heeft een buisje onderaan waardoor de olie er uit kan. deze hangt precies boven de ketting. mag dat op t circuit? of moet dat buisje dan ook dicht zijn? t is niet dat de olie er met bakken uit stroomt. alleen af en toe een druppel na n stevig ritje. da's dan genoeg om mn ketting mooi vet te houden.

tip: kijk even in de garage/schuur bij je moeder. moeders bewaren altijd bakjes, doosjes, flesjes enz... zit vast wel iets bij wat je kan gebruiken ;)
paar gaatjes er in, met een ty wrap vastzetten en klaar.

die olie kan dan niet op je achterband komen denk je?...of op het circuit?...alletwee fijn voor je collegamotards.
heb hem bij mij ook in het filterhuis zitten maar dan mond hij uit boven mijn luchtfilter.mocht er dan een drupje vallen zuigt hij het wel mee naar binnen.
MXpert racing Bergen op Zoom

Supermoto

Reg. datum:
17 dec. 2006
quote:
R3mco schreef op 19 maart 2010 @ 12:43:
vind dat je zo weinig slangetjes aan kan sluiten op die bakjes die je kan kopen.

k heb er 5 van de carb en nog 1 aparte van de koelvloeistof. die heb ik in een apart bakje omdat ik die nog wel eens moet legen.

carterontluchting loopt naar t luchtfilterhuis en die heeft een buisje onderaan waardoor de olie er uit kan. deze hangt precies boven de ketting. mag dat op t circuit? of moet dat buisje dan ook dicht zijn? t is niet dat de olie er met bakken uit stroomt. alleen af en toe een druppel na n stevig ritje. da's dan genoeg om mn ketting mooi vet te houden.

tip: kijk even in de garage/schuur bij je moeder. moeders bewaren altijd bakjes, doosjes, flesjes enz... zit vast wel iets bij wat je kan gebruiken ;)
paar gaatjes er in, met een ty wrap vastzetten en klaar.

Op de ketting uit laten komen dat is niet geoorloofd, gebruik een officeel bakje dat niet oplost. Te weinig aansluitingen? T-stukjes gebruiken.

In het algemen: Met dit soort dingen niet vrotten, krijg je ongelukken van op den duur.

Tinus
Sand, Gravel, Asfalt, it doesn't matter it's all big F#cking FUN!!!

KTM530 CRF250 CR500SM/500L/250

Reg. datum:
28 okt. 2003
quote:
markbenq schreef op 18 maart 2010 @ 17:47:

[...]

ik kan evt een ufo opvangbakje voor je meenemen, ik heb hem dan de 24ste. kost wel 40 euro

[afbeelding]

alleen dan in het wit/doorzichtig.

hej markie, kunnen ze die ook in het zwart bestellen? ik hem namelijk ook een zwarte carterbescermkap dus dat is wel zo mooi.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

Reg. datum:
27 jun. 2005
quote:
chrisscross schreef op 19 maart 2010 @ 19:10:

[...]

hej markie, kunnen ze die ook in het zwart bestellen? ik hem namelijk ook een zwarte carterbescermkap dus dat is wel zo mooi.

ze zijn er wel in het zwart, maar ik weet niet of die op voorraad zijn. ik bel je morgen hierover nog wel even.

Reg. datum:
21 nov. 2004
Blijven die goldspeeds trouwens ook een beetje warm op straat?
Honda CBR 600RR 2004 & Husqvarna SM570R

supermotardtraining.nl

Reg. datum:
06 dec. 2005
quote:
FOL!!! schreef op 24 maart 2010 @ 09:56:

ja hoor, zijn prima banden voor op straat en het circuit!
www.supermotardtraining.nl

Reg. datum:
21 nov. 2004
Tot wanneer kan je je aanmelden voor die korting via jou?
Honda CBR 600RR 2004 & Husqvarna SM570R

supermotardtraining.nl

Reg. datum:
06 dec. 2005
quote:
FOL!!! schreef op 24 maart 2010 @ 10:14:
Tot wanneer kan je je aanmelden voor die korting via jou?

Daar zal ik voortzo een mail over sturen. Ik wil ze eigenlijk pas in eind mai begin juni o.i.d. bestellen.....

Honda CRF450 '09

Reg. datum:
03 okt. 2005
quote:

Ja

...1c 4t...

Reg. datum:
21 jun. 2006
quote:
Don Pistoni schreef op 19 maart 2010 @ 16:56:

[...]

Op de ketting uit laten komen dat is niet geoorloofd, gebruik een officeel bakje dat niet oplost. Te weinig aansluitingen? T-stukjes gebruiken.

In het algemen: Met dit soort dingen niet vrotten, krijg je ongelukken van op den duur.

Tinus

k zal alle openingen goed dichten. ook die boven de ketting. denk niet dat deze bakjes op lossen. tegen de tijd dat de vloeistoffen door die lange slangetjes in het bakje terecht is gekomen, is het al lang afgekoeld.

ga trouwens mn motor volgende week wegbrengen voor o.a. kleppen stellen. dan blijft hij verder lekker dicht zitten. volgend jaar gaat t blokje maar eens open.

gr
Remco

Reg. datum:
23 jul. 2008
quote:

Jij krijgt korting waar je het warm van krijgt :+

Honda #391

Reg. datum:
26 okt. 2009
quote:
R3mco schreef op 24 maart 2010 @ 13:31:

[...]

k zal alle openingen goed dichten. ook die boven de ketting. denk niet dat deze bakjes op lossen. tegen de tijd dat de vloeistoffen door die lange slangetjes in het bakje terecht is gekomen, is het al lang afgekoeld.

ga trouwens mn motor volgende week wegbrengen voor o.a. kleppen stellen. dan blijft hij verder lekker dicht zitten. volgend jaar gaat t blokje maar eens open.

gr
Remco

Volgens mij lost het bakje niet op omdat er warme vloeistoffen in komen hoor maar omdat benzine zoon agresief zooitje is dat het plastick zou kunnen aantasten en dus zo een bakje of flesje kan laten oplossen.

Maar ik kan er ook naast zitte natuurlijk

Reg. datum:
28 okt. 2003
quote:
brt013 schreef op 25 maart 2010 @ 09:47:

[...]

Volgens mij lost het bakje niet op omdat er warme vloeistoffen in komen hoor maar omdat benzine zoon agresief zooitje is dat het plastick zou kunnen aantasten en dus zo een bakje of flesje kan laten oplossen.

Maar ik kan er ook naast zitte natuurlijk

Precies, gooi maar is benzine in een plastic drinkbekertje, na 2 min ligt er alleen nog een hoopje plastic.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

Reg. datum:
27 jun. 2005
nou mijn plastic jerrycan houdt het wel wat langer vol dan 2 minuten hoor ;)

Reg. datum:
28 okt. 2003
quote:
markbenq schreef op 25 maart 2010 @ 10:10:
nou mijn plastic jerrycan houdt het wel wat langer vol dan 2 minuten hoor ;)

B|

Was je gister nog naar lelystad? super weer was het :Y

supermotardtraining.nl

Reg. datum:
06 dec. 2005
quote:
chrisscross schreef op 25 maart 2010 @ 10:30:

[...]

B|

grrrrr ik moest werken.....

je hebt luxe paarden, werkpaarden en paardenkrachten

Reg. datum:
23 nov. 2006
Het weer gisteren was wel lekker ja. Was alleen jammer dat er in sessies gereden moest worden. In totaal misschien maar een uurtje echte rij tijd gehad B|

Voor een maatje van me was het de eerste keer op een circuit maar was niet echt zo'n succes. Omdat de sessies zo kort zijn en het zo lang duurt voordat je weer kan niet echt achter hem aan kunnen rijden om hem van tips te voorzien. Daarnaast blies die ook nog z'n demper kapot en was het helemaal einde oefening -O-
MatthijsJ wijzigde dit bericht op donderdag 25 maart 2010 10:49 (50%)

Reg. datum:
27 jun. 2005
quote:
chrisscross schreef op 25 maart 2010 @ 10:30:

[...]

B|

ja natuurlijk!! heerlijk weertje hoor :] was helaas wel een stuk drukker dan verwacht waardoor je wel even moest wachten tot je weer kon rijden.

Reg. datum:
03 dec. 2003
quote:
;-Diana schreef op 16 maart 2010 @ 16:50:
De 31e mei heb ik inderdaad gereserveerd in Emmen.
Half april maak ik een nieuw topic hiervoor aan en kun je je aanmelden.

Ik heb het gehoord ja.....ik moest er dan ook maar zijn..of in ieder geval mn motor :P
Disclaimer: Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Supermotardtraining.nl

Reg. datum:
03 jun. 2005
Net terug van een week @ VdV.
Weet nu gelijk wat ik nog extra mee moet nemen voor Villar, Senseo of Nespresso apparaat, waterkoker en stekkerblokken. :)
KTM 450 SMR
A dirty mind is a joy forever!!!
SMT dagen 19-03, 07-05, 04-06, 30-07 t/m 02-08, 27-08, 07-10
Ciao Simoncelli!!

Reg. datum:
28 okt. 2003
quote:
Bazzi schreef op 29 maart 2010 @ 11:10:
Net terug van een week @ VdV.
Weet nu gelijk wat ik nog extra mee moet nemen voor Villar, Senseo of Nespresso apparaat, waterkoker en stekkerblokken. :)

Bier ;)

Supermotardtraining.nl

Reg. datum:
03 jun. 2005
Als jij een karaokeapparaat regelt... :P
KTM 450 SMR
A dirty mind is a joy forever!!!
SMT dagen 19-03, 07-05, 04-06, 30-07 t/m 02-08, 27-08, 07-10
Ciao Simoncelli!!

SXV 5.5 en een VFR750

Reg. datum:
26 mei. 2006
quote:

koelkast
morgen is er weer een dag

Husaberg 450 FE en SM :)

Reg. datum:
27 sep. 2004
quote:
Deadeye schreef op 27 maart 2010 @ 20:20:

[...]

Ik heb het gehoord ja.....ik moest er dan ook maar zijn..of in ieder geval mn motor :P

Nice! :+
'You have to go on and be crazy. Craziness is like heaven.' (JH)

Reg. datum:
03 dec. 2003
quote:

Precies :P
Disclaimer: Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True