Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Het soevereine XT/XTZ/TT/TTR topic nr 6

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

XT600 XRV650

Reg. datum:
17 apr. 2006
quote:
Komkommer schreef op 19 maart 2010 @ 15:40:

[...]

Sjiem, 18:00 rijden we bij mij weg. Is zo'n anderhalf uur rijden, dus zie je zo rond 19:30!

Keedan, voor mij is het een half uurtje, weet nog niet precies hoe laat ik weg ga maar 19h30 ben ik er al wel.
Tot vanavond!

En wel hierom,

Reg. datum:
04 jan. 2006
quote:
Komkommer schreef op 19 maart 2010 @ 15:40:

[...]

Sjiem, 18:00 rijden we bij mij weg. Is zo'n anderhalf uur rijden, dus zie je zo rond 19:30!

Vergeet de Bammetjes niet!!!
Never argue with a fool. People might not know the difference.

Steven Sterk

Reg. datum:
24 mrt. 2004
Zal dit weekend wel rustig zijn hier.
Ik heb net mijn skidplate opnieuw vast gepopt, die popnagels waren rot tot en met.

Ook rechtervoetsteun ligt bij een collega om te kijken of hij hem weer recht krijgt. (kan ik de achterrem ook weer normaal gebruiken.
KTM - Ready to Race - LC8 power

xtx660&kx250 ik heb dyslex

Reg. datum:
19 sep. 2006
nou gisteren avond nog even een rontje gereden door het bos verschillende leuke sprongetjes gemaakt alleen als je maar aleen bent kun je geen leuke fotos maken

de XT5½&LAV7½ dozer

Reg. datum:
12 feb. 2004
hopelijk heeft ie een pontiac horloge
XT's are made for thumpin', so that's just what they'll do. And one of these days XT is gonna thump all over you jouw mijnbuis | verwacht: per cogo, non per mico

Reg. datum:
19 sep. 2006
quote:

toch maar 2 handjes aan het stuur zulke wegen zul je mij niet gaan vinden en zeker
niet op de trap fiets :P:D

En wel hierom,

Reg. datum:
04 jan. 2006
http://www.beady.com/roundtheworld/images/I%20photos/Saunders%20this%20is%20my%20bike.jpg
Never argue with a fool. People might not know the difference.

pekelvlees

Reg. datum:
06 sep. 2008
die bubbels voorspellen niet veel goeds. of het is gewoon een poser. altijd met een kliene motor op de foto. hehehe
van voor naar achter van links naar rechts

o.j

Reg. datum:
05 jan. 2007
hallo ik ben jamey uit zeeland.
Ik lees nu al een tijdje mee heb zelf ook een xt tenere uit 1989 als pekelfiets heb gister alleen een klein schuivertje gemaakt en nu is mn rechter carterdeksel gescheurd heeft iemand iets liggen voor me?

xt660x utrecht

Reg. datum:
07 mrt. 2010
iemand nog op zoek naar een xt660x uit 2004?

N52 00.692 E5 34.350

Reg. datum:
21 mrt. 2003
quote:
FZSsemans schreef op 20 maart 2010 @ 22:20:
die bubbels voorspellen niet veel goeds. of het is gewoon een poser. altijd met een kliene motor op de foto. hehehe

Ik zie een blokrevisie aan de horizon

Woestijnrakker

Reg. datum:
29 mei. 2007
quote:
Speedphreax schreef op 21 maart 2010 @ 17:26:

[...]

Ik zie een blokrevisie aan de horizon

Welnee.
AllroadMap - Navigeren over legale onverharde wegen

Steven Sterk

Reg. datum:
24 mrt. 2004
quote:

Ik zoek ook wel eens op marktplaats, eBay enz. naar spullen voor de TTR. Maar ik heb het idee dat ik elke goede aanbieding bij voorbaat al misloop doordat jij alles koopt :+

Woestijnrakker

Reg. datum:
29 mei. 2007
quote:
Pindkaas schreef op 21 maart 2010 @ 18:50:

[...]

Ik zoek ook wel eens op marktplaats, eBay enz. naar spullen voor de TTR. Maar ik heb het idee dat ik elke goede aanbieding bij voorbaat al misloop doordat jij alles koopt :+

Welkom in onze wereld.
AllroadMap - Navigeren over legale onverharde wegen

Moderator

www.bolski.nl

Reg. datum:
29 okt. 2003
Functie:
Moderator
quote:
o.j schreef op 21 maart 2010 @ 14:26:
hallo ik ben jamey uit zeeland.
Ik lees nu al een tijdje mee heb zelf ook een xt tenere uit 1989 als pekelfiets heb gister alleen een klein schuivertje gemaakt en nu is mn rechter carterdeksel gescheurd heeft iemand iets liggen voor me?

Aha, dus jij mailde mij via MP?

Vraag Frank uit Bergeijk eens. Staat ook vaak op MP.
Yamaha XT600 Tenere

Leovince MIVV Akrapovic Laser Marving Remus Arrow GPR uitlaten - Excel velgen - EBC remschijven koppelingsplaten etc

Moderator

www.bolski.nl

Reg. datum:
29 okt. 2003
Functie:
Moderator
quote:
Pindkaas schreef op 21 maart 2010 @ 18:50:

[...]

Dat valt wel mee hoor. Maar soms moet je, als je iets zeldzaams echt graag wilt hebben, diep in de buidel tasten.

En veel tijd steken in alles scannen en nazoeken. -O-
Yamaha XT600 Tenere

Leovince MIVV Akrapovic Laser Marving Remus Arrow GPR uitlaten - Excel velgen - EBC remschijven koppelingsplaten etc

Steven Sterk

Reg. datum:
24 mrt. 2004
quote:
Bolski schreef op 21 maart 2010 @ 19:20:

[...]

Dat valt wel mee hoor. Maar soms moet je, als je iets zeldzaams echt graag wilt hebben, diep in de buidel tasten.

En veel tijd steken in alles scannen en nazoeken. -O-

Kan de dealer niet alle onderdelen gewoon leveren? Maarja dan betaal je bij voorbaat de hoofdprijs. Hopelijk komt mijn steuntje nog een beetje recht terug :) de ophangpunten waren ten opzichte van elkaar getordeerd.

Reg. datum:
19 sep. 2006
was een grote hamer en een bankschroef niet een optie voor je stepjes zo heb ik ook wel eens een stepje 90 % inmodel getikt naja twas zo maar een optie hoor

vanmidag weer alleen een leuke rit gemaakt tot de tank leeg was gelukkig heeft de
tt nog een reserver van een paar liter

Reg. datum:
19 apr. 2004
Afgelopen weekend met de BMW GS-club naar de Ardennen geweest. Ze hadden daar een route met veel off-road erin wat goed te doen voor een GS uitgezet, maar ook een route uitgezet voor de lichtere enduro fietsen. Ik was heen op de TTR.
150 km voornamelijk blubber, gladde stenen, gravel, enz. Erg mooie, leuke track welke op veel plekken erg uitdagend was (voor mij igg ;) )

Vlak voordat we weggingen blijf de motor stationair veel te hoog lopen. Na veel zoeken bleek het schoefje van het heveltje van de gasschuif los te zitten....

http://www.youtube.com/watch?v=Knz4TYnk728
Jonne wijzigde dit bericht op zondag 21 maart 2010 21:35 (80%)
R1100GS '99 -TT600R '98 - XTZ660 '92

http://bit.ly/ktz7XP

Reg. datum:
15 sep. 2006
quote:
Jonne schreef op 21 maart 2010 @ 20:49:
Afgelopen weekend met de BMW GS-club naar de Ardennen geweest. Ze hadden daar naar een route met veel off-road erin wat goed te doen voor een GS, maar ook een route uitgezet voor de lichtere enduro fietsen. Ik was heen op de TTR.
150 km voornamelijk blubber, gladde stenen, gravel, enz. Erg mooie, leuke track welke op veel plekken erg uitdagend was (voor mij igg ;) )

Vlak voordat we weggingen blijf de motor stationair veel te hoog lopen. Na veel zoeken bleek het schoefje van het heveltje van de gasschuif los te zitten....

http://www.youtube.com/watch?v=Knz4TYnk728

Ziet er tof uit die track. Is die vrij verkrijgbaar?
beter 1 in de sloot dan 10 in de schuur

Reg. datum:
19 apr. 2004
Ik heb die track niet. Ik had geen gps bij me en die track werd pas gegeven op de dag zelf.
R1100GS '99 -TT600R '98 - XTZ660 '92

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Hosting by True