quote:meik de beik schreef op 21 februari 2010 @ 10:07:
[...]
Even nieuwsgierig: Wat was je van plan dan?
Heb op de forums trouwens wel eens gelezen dat de originele velgen helaas niet de allerbeste/ sterkste zijn. misschien gelijk beter voor Excel kiezen?? http://www.haanwheels.com

quote:DJ.Verhulst schreef op 24 februari 2010 @ 12:20:
Wat ik zo apart vind dat er maar 2 kleuren zijn en voor de 650 een aantal
quote:meik de beik schreef op 01 maart 2010 @ 22:35:
Eindelijk dan. Sinds een week dan ook echt aan het rijden![]()
Vorige week was het nog erg zompig en glad door de bevroren ondergrond en het dooiwater wat daardoor niet wegkan.
Vandaag al een stuk beter.
Ben vergeten een foto te maken na afloop![]()
maar dit was het begin
Begint al aardig te wennen met 200+ kg door de blub. Lekker hoor
quote:meik de beik schreef op 02 maart 2010 @ 20:33:
Ik heb redelijk safe gekozen voor de TKC 80 van Conti. op papier een 50/50 band. Wordt volgens mij veel op gssen gebruikt.
Kan niet anders zeggen dan dat ie het op de weg ook heel aardig doet alhoewel ik geen vergelijking kan maken met wegbanden op de 800 gs.
170 kmu is geen probleem (sneller nog niet geprobeerd), maar misschien dat ie bij hogere temperaturen misschien wel iets kan gaan pendelen/wiebelen.
Is iig op de weg 100% beter dan de Michelin T63 die ik op mn xt had.
TKC is geen goedkope band maar 'kreeg' ze van de dealer
quote:meik de beik schreef op 02 maart 2010 @ 21:07:
Die staat ook mn lijstje voor een volgende keer.
Is (was) een stuk goedkoper maar ws ook minder slijtvast
quote:meik de beik schreef op 08 maart 2010 @ 13:14:
Idd rustig. ... Wat zijn jullie ervaringen??
quote:Lexter schreef op 08 maart 2010 @ 21:05:
Van de week zijn de update's uitgevoerd en is de brandstof meetsensor vervangen hier had ik nooit problemen mee, nu is de tank leeg bij 275km terwijl ik normaal 350 haal.
quote:meik de beik schreef op 21 februari 2010 @ 18:57:
Heeft ie zo'n smalle achtervelg dan?
wel geinige motor maar je ziet ze weinig, heb zelf wel eens naar een x challenge gekeken maar die zijn ook redelijk zeldzaam. Geloof dat ze niet eens meer nieuw verkocht worden (in nl)
Rij je ook wel eens onverhard?
quote:Lexter schreef op 08 maart 2010 @ 21:05:
Hier nog één, nooit problemen met afslaan, afgelopen weekend 5 uur gereden met +1 a 2 graden HVV op 1 is de eerste uren te doen daarna op 2 dan warmen ze lekker op en weer terug op 1, heb wel de BMW handkappen MET SPOILER.
Van de week zijn de update's uitgevoerd en is de brandstof meetsensor vervangen hier had ik nooit problemen mee, nu is de tank leeg bij 275km terwijl ik normaal 350 haal.
quote:Johan V schreef op 21 maart 2011 @ 11:02:
Even een oud topic weer wakkerschudden....![]()
Hoe staat het met de F800GS jongens! Hoe bevalt ie!![]()
Gr. Johan.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1