Dit onderwerp is gesloten.
quote:GSX-steR schreef op 19 maart 2010 @ 20:47:
U bochtjes en een goed doel![]()
Leg eens uit?
Bij de garmin heb ik Ubochten vermijden aanstaan
quote:hillie100 schreef op 19 maart 2010 @ 20:14:
Ik zal het maandag aan die kerel doorgeven en dan mag hij gewoon zorgen dat de volgende lichting shirtjes een wat zwaardere kwaliteit is.
Ik heb ook nog nagevraagd wat de longsleeves kosten voor en achter bedrukt en met nickname. normale longsleeven € 17,- een longsleeve polo € 23,- (zelfde materiaal als eerder bestelde polo's)
Dus: zullen we maar een poll openen met een nieuwe bestelronde? Eens kijken of we nu wel genoeg kunnen bestellen zodat we wat korting kunnen krijgen.
quote:IceCream schreef op 19 maart 2010 @ 16:55:
[...]
dat is idd ook mijn angst, halve draai!
tijdens rijles leer je wel tegensturen, maar op een supersport (mijn eigen motor überhaupt) durf ik het minder goed te doen (zonde van mijn motor als ik omval), dan tijdens rijlessen. Niet verkeerd bedoeld, maar rijlesmotoren hebben tenminste valbeugels enzo.. Mag je ook een oefening weigeren?
wuhahaha wat een mietje ben ik..
quote:GSX-steR schreef op 19 maart 2010 @ 20:47:
U bochtjes en een goed doel![]()
Leg eens uit?
Bij de garmin heb ik Ubochten vermijden aanstaan
quote:xMariekex schreef op 19 maart 2010 @ 20:51:
Ik ken ook zat heren die op de bike geen U-turn kunnen maken
quote:Ster schreef op 19 maart 2010 @ 20:40:
[...]
Gewoon allemaal vanaf 9 uur eerst 2 uurtjes verplicht Ubochtjes oefenen voor de rit.![]()
Ietsje eerder opstaan maar wel voor een goed doel
quote:
quote:
quote:GSX-steR schreef op 19 maart 2010 @ 21:44:
T-mobile? Ik heb zulke goede berichten gehoord. Wie weet doe ik het wel
quote:Ster schreef op 19 maart 2010 @ 20:28:
[...]
Ik wou net zeggen; oefenen dames! Gelukkig kan op een normale weg mn motor wel gewoon op de weg keren. Op een krap dijkje step ik ook.
En dat een SS niet krap kan draaien is onzin, ik heb op de VRO een CBR bijna om zn as zien draaien.
Misschien het ritje maar een ander keer plannen en eerst een middagje aan de bijzondere verrichtingen gaan werken![]()
quote:Ster schreef op 19 maart 2010 @ 20:46:
[...]
Ja goed plan
Wij plannen een paar keer in het jaar vaak even z on moment in waar we voor een ritje, bij ons op een verlaten industrieterrein, weer even het kort keren, het 8tje, en de noodstop oefenen. Kom gerust een keer meespelen![]()
Beetje bijhouden dus, ik vind het erg makkelijk om wel te kunnen keren op de weg want Dingus rijdt vaak routes uit zn hoofd / op gevoel en dan gebeurt het nog wel eens dat we moeten keren.
En als ik ergens een hekel aan heb is het rijden met een groep kerels die allemaal kunnen keren en dan komt Ster aan; stap...stap...stap....
quote:GSX-steR schreef op 19 maart 2010 @ 21:44:
T-mobile? Ik heb zulke goede berichten gehoord. Wie weet doe ik het wel
quote:The Screaming Chief schreef op 19 maart 2010 @ 22:56:
[...]
bel al jaren met T-mobile, prima operator.
alleen anthoinette wil geen snuggle![]()
![]()
quote:Kawasaki_chick schreef op 19 maart 2010 @ 20:50:
[...]
Als je wil... kan je miss nog mee met mij en helleen op 22 mei....
PB me maar
quote:hillie100 schreef op 19 maart 2010 @ 21:54:
Zucht...... zowel voor morgen als overmorgen definitieve plannen om op de motor weg te gaan, morgen krijgt gewoon een 1!!! dat wordt regenpak meenemen.
@chief, maandag weet ik meer.[afbeelding]
quote:Ster schreef op 19 maart 2010 @ 20:57:
[...]
Eerlijkheidhalve moet ik er wel bij zeggen dat ik het linksom wel kan maar rechtsom bak ik er niks vanGelukkig heb je hier op de weg toch meestal alleen maar linksom nodig maar mocht ik nog gaan emigreren naar Schotland moet ik ook gaan oefenen of steppen

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3