Dit onderwerp is gesloten.
quote:L@mpie schreef op 19 maart 2010 @ 19:46:
dit kan ik met Heidenau K60 onder mijn SuperTenere![]()
en rijdt behoorlijk op straat, ook met bagage en duo, afgelopen zomer 5000 km ook veel bergen zonder problemen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier ook!
XTZ750 & TT600
quote:MacReal schreef op 19 maart 2010 @ 20:01:
[...]
nice!
rijdt het ook zo behoorlijk op straat, dat je met de juiste temperatuur je stepjes richting de grond zou kunnen krijgen?

quote:L@mpie schreef op 19 maart 2010 @ 20:13:
[...]
Jawel hoor, rechts zeker, m'n skidplate en rempedaal + steppie zijn al behoorlijk bekrast.....links nog niet gelukt , maar die step en skidplate zitten daar veel meer naar binnen.
Hier ook!
XTZ750 & TT600
Hier ook!
XTZ750 & TT600
quote:MacReal schreef op 19 maart 2010 @ 16:46:
[...]
gave fiets, twijfelde nog om die 2e foto in de OP te zetten
wil je er ook bij?
waar rij je btw op die 2 foto's?
quote:Jack66 schreef op 19 maart 2010 @ 20:33:
[...]
Zet die tweede maar in de OP.
Foto 1 is in Hoorn, fietspad onderaan de dijk is opgebroken. Ik had de motor net opgehaald bij de dealer.
Foto 2 is in Putten in een maisveld tijdens Allroaddag van Arjan Brouwer. In het tweede rondje ging ik onderuit en brak een handbeschermer
quote:
quote:Korenwolf schreef op 19 maart 2010 @ 20:50:
[...]
![]()
Mijn opties nog vergeten. ABS, handvatverwarming, middenbok, tanktas. Er komt over 3 weken een valbeugel op en een nieuwe set tourance onder.
quote:Mike_the_Bike schreef op 19 maart 2010 @ 22:56:
Aha! Als Oemoemenoe mee mag doen, hoor ik er ook bij met mijn bankstel:
[afbeelding]
Een echte R850RT Adventure...
Binnenkort komt er een XT600Z (denk ik) bij en daar ga ik eerst wat mee oefenen, offroad ritjes doen en dan oktober 2011 naar Dakar. Als ik het erg leuk vind, denk ik wel dat ik de RT eruit doe en een dikke allroad koop. Die RT kan veel, maar ik heb haast geen grondspeling en te weinig veerweg. In Marokko 2 keer de voorveer tot het rubbertje gehad en ik voelde ook een keer mijn hak tegen de grond gaan bij een diepe kuil...
Ik denk dan in de richting van een Africa Twin oid. Ik vind dat gewoon een hele mooie bak en je moet iets flinks hebben voor de afstanden.
quote:Korenwolf schreef op 20 maart 2010 @ 07:49:
Moge. Ja uhm dat gaat natuurlijk niet he. Straks komt Sjaak ook langs met zijn r1 om te vertellen dat het eigenlijk stiekem een allroad is.![]()
Hey mike, wat zit daar voor fles naast het bmw logo?

quote:Korenwolf schreef op 20 maart 2010 @ 07:49:
Moge. Ja uhm dat gaat natuurlijk niet he. Straks komt Sjaak ook langs met zijn r1 om te vertellen dat het eigenlijk stiekem een allroad is.![]()
Hey mike, wat zit daar voor fles naast het bmw logo?

quote:Oemoemenoe schreef op 20 maart 2010 @ 13:18:
ik zou de r850RTa niet zomaar wegdoen Mike.
bankstel met een roemrucht verleden
je zal em nog gaan missen op straat.
betere wind/regenbescherming vind je nergens
quote:MKF schreef op 20 maart 2010 @ 14:55:
leuk topic
Ik rij een GSX-R leuke motor, maar ben eigenlijk toe aan iets anders en door die afleveringen Long way down was het geloof ik, hebben de offroad/allroad mijn aandacht wel getrokken. Alleen blijf ik wel twijffelen het is natuurlijk wel heel wat anders z'n allroad.
quote:Mike_the_Bike schreef op 20 maart 2010 @ 12:49:
[...]
Mijn nitro-reservoir voor de injectie...![]()
Dat is een flesje water van 1.5L. Ik heb die valbeugels (het is een ex-pliesie RT, valbeugels horen daarop) voor de vakantie gemonteerd, mocht ik omvallen (niet gebeurd!). Ze zijn handig om dat soort dingetjes op te monteren. Aan de andere kant had ik een kleine jerrycan met benzine zitten.
De politie RT heeft ten opzichte van de gewone RT een belangrijk voordeel: de wielen zijn gespaakt en ik heb 18" voor en 17" achter. Daarom kon ik een allroad achterband monteren, een Conti Trail attack:
[afbeelding]
Ik heb er aan zitten denken om er GS veren onder te zetten een een GS voorvork/voorwiel (19"), maar ik weet niet of dat wat is. Ik zie me niet zo snel met 300Kg over een bospad scheuren... Dan is een AT iets beter geschikt. Maar de RT heeft me niet teleurgesteld. Ik kon Jan goed bijhouden op zijn GS (ook al hield ie zich een beetje in voor ons).
quote:MKF schreef op 20 maart 2010 @ 14:55:
leuk topic
Ik rij een GSX-R leuke motor, maar ben eigenlijk toe aan iets anders en door die afleveringen Long way down was het geloof ik, hebben de offroad/allroad mijn aandacht wel getrokken. Alleen blijf ik wel twijffelen het is natuurlijk wel heel wat anders z'n allroad.
quote:Nomiis schreef op 20 maart 2010 @ 15:01:
Zeg, ik ga van de zomer een leuk allroad motortje erbij nemen voor het kliederwerk. Het moet een ééncilinder viertakt worden. En ik dacht aan een suzuki dr/dl 650,een kawa kle 500 of een yammie XTZ600. Ik moet er mee kunnen vallen en opstaan en het budget van €2000,- mag in geen enkel geval worden overschreden. Wat is de beste keuze gezien mijn 2.00m lengte?
quote:Korenwolf schreef op 20 maart 2010 @ 17:11:
[...]
Aha het is dus gewoon een waterfles. Op de foto lijkt het net of er een buis uit de onderkant komt die door een rond gat in de beplating gaat.![]()
quote:Ik denk dat het de rijeigenschappen waarschijnlijk niet te goede komt als je een langere voorvork en groter wiel monteerd. Het zou best kunnen dat het voor geen meter rijdt.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2