Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Dainese Steel, zwart-witte uitvoering, mt 50

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
  1. 1

motorloos :(

Reg. datum:
23 mei. 2008
TE KOOP:

Een super mooie Dainese Steel Bianco/Nero combi!
Omdat dit pak voor mij net iets te klein is, zet ik mijn lederen motorpak te koop. Het is de zwart-witte uitvoering van de Steel in de maat 50. Dit pak zit als gegoten en is flexibel door het gebruik van kangoeroe leder. Ik heb het pak maar een aantal keren aangehad. Met zo goed als geen gebruikerssporen is dit pak dus als nieuw.

VRAAGPRIJS 650 ,- Euro (Nieuwprijs: 1000 ,- Euro)

http://www.martimotos.com/catalog/images/t_Steel_div_bianco_nero.jpg
(Voor de dames: meneer niet in begrepen...)

Ik ben zelf 1.85 meter lang en weeg 78 kg.
Tristan114 wijzigde dit bericht op zaterdag 20 maart 2010 12:24 (11%)
Komt een man bij de bakker en zegt: "He, ik heb je moeder geneukt!" Zegt de bakker "Rot op pa, ik ben aan 't werk"

kawasaki zx9r rijder

Reg. datum:
12 dec. 2009
je hebt de verkeerde fotos gebruikt.dit is de one piece suit.alleen de rits ontbreekt.ik hem em ook pas gehaald.verder vet pakkie hoor
kawasaki zx 9r ninja

Reg. datum:
23 mei. 2008
Ik pas de foto's gelijk aan, bedankt!
Komt een man bij de bakker en zegt: "He, ik heb je moeder geneukt!" Zegt de bakker "Rot op pa, ik ben aan 't werk"

Reg. datum:
23 mei. 2008
kick!

Reg. datum:
23 mei. 2008
Verkocht!

Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Hosting by True