Dit onderwerp is gesloten.
quote:The Emperor schreef op 19 maart 2010 @ 20:14:
[...]
is dat een vrijwillige keuze... die auto's van je???
quote:The Screaming Chief schreef op 19 maart 2010 @ 19:29:
[...]
en een verbruiksmeter, laptimer.........
quote:M.K schreef op 19 maart 2010 @ 21:07:
hoe zet je die laptimer eigenlijk aan?
quote:Muerte schreef op 18 maart 2010 @ 08:58:
[...]
de ANWB heeft het weer gefixt
prop heb ik wel over nagedacht.. maar radio en verlichting stond ook aan, dus maar niet gedaan anders is de accu straks leeg
1.50? nee man, hier 1.43
quote:Justifire schreef op 19 maart 2010 @ 22:20:
Loopt een man een tatoo-shop binnen en wil graag het woord Ferrari op zijn lul laten zetten.
Geen probleem, even later staat het woord Ferrari op zijn snikkel.
"Dat is mooi gelukt" zegt de tatooeerder "weet je wat, neem morgen je vrouw mee dan tatooeer ik het woord garage rondom haar edele delen, dan kan jij zo nu en dan je Ferrari in de garage parkeren"
"Nou" zegt die man "dat zal moeilijk gaan want ik ben homo"
"Weet je wat we dan doen" zegt die tatooeerder "dan tatooeer ik wel 2 trekkerbanden achterop je zak, kan je altijd nog achteruit eruit als je vast zit in de stront ! "
quote:Go Foggy schreef op 19 maart 2010 @ 22:16:
Laat ik het moppentopic maar een Ducje de goede richting uit geven....
[afbeelding]
quote:Justifire schreef op 19 maart 2010 @ 22:20:
Loopt een man een tatoo-shop binnen en wil graag het woord Ferrari op zijn lul laten zetten.
Geen probleem, even later staat het woord Ferrari op zijn snikkel.
"Dat is mooi gelukt" zegt de tatooeerder "weet je wat, neem morgen je vrouw mee dan tatooeer ik het woord garage rondom haar edele delen, dan kan jij zo nu en dan je Ferrari in de garage parkeren"
"Nou" zegt die man "dat zal moeilijk gaan want ik ben homo"
"Weet je wat we dan doen" zegt die tatooeerder "dan tatooeer ik wel 2 trekkerbanden achterop je zak, kan je altijd nog achteruit eruit als je vast zit in de stront ! "
quote:ducootje schreef op 19 maart 2010 @ 22:50:
morgen leg ik de laatste hand aan het 998 project en dan is ie klaar, probeer illegaal nog ergens een stukje te rijden, zal nog een paar plaatjes schieten
quote:Go Foggy schreef op 19 maart 2010 @ 23:18:
[...]
O, die plaatjes schieten die lui met ''stop politie'' voor hun achterrraam dan wel voor je....
(Mooi stukje historie: Foggy in Muz SkorpionCup dagen > proefrijden door de wijk, bijna thuis rij ik recht op een politie auto af, ik gas en dat ding als een gek achter de schuur gedrukt, afgedekt en snel naar binnen, zie ik die lui de steeg door rennen op jacht naar............ komt later een buur dat ie het verhaal op de scanner hoorde![]()
)
quote:

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1