Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

DUCATI-TOPIC (19)58: de doorbraak van de desmo

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

FOGGYgoesNUTS

Reg. datum:
17 jan. 2007
quote:
The Emperor schreef op 19 maart 2010 @ 20:14:

[...]

is dat een vrijwillige keuze... die auto's van je???

ik hecht amper waarde aan blik, als het redelijk rijdt is het eigenlijk goed genoeg.... boeiuh?!
If God would have wanted me changed he would have miracled me different by now, wouldn't he?
Ducatisti ST4-S, 749-Breil en een ietwat gekietelde 748-Racebrommert ofzoiets

999s de duvel op z'n kop

Reg. datum:
03 aug. 2009
quote:
The Screaming Chief schreef op 19 maart 2010 @ 19:29:

[...]

en een verbruiksmeter, laptimer.........

En alsof dat nog niet genoeg is, als klap op de vuurpijl, kan je ook nog eens de spanning van de accu aflezen :} :+
999s - 1098s

novenovenoves

Reg. datum:
12 mei. 2006
hoe zet je die laptimer eigenlijk aan?

Reg. datum:
06 aug. 2009
Toen de 999 serie uitkwam kon ik em niet waarderen, maar begin ze toch steeds mooier te vinden.

ducati999.nl/motor-banden.html

Reg. datum:
07 jun. 2005
quote:
M.K schreef op 19 maart 2010 @ 21:07:
hoe zet je die laptimer eigenlijk aan?

kijk even op www.ducati999.nl

is er een pagina met tips en tricks. Daar staat het netjes omschreven
ducati olanda club, van en voor ducatisten,
online motorbanden
beachvlaggen-beachflags

999s de duvel op z'n kop

Reg. datum:
03 aug. 2009
Vooruit het is vrijdag, laat ik ook eens een moppie doen.

Henk is vrachtwagenchauffeur en staat bekend om zijn motto : IK BEN HENK EN IK NEUK ALS EEN TANK !!
Overal waar Henk komt laat hij zich horen : IK BEN HENK EN IK NEUK ALS EEN TANK
Op een nacht halverwege zijn rit ziet Henk een non langs de weg staan, met autopech.
Henk, zo vriendelijk als hij is, stopt en vraagt wat er aan de hand is.
Nou zegt de non, ik ben vergeten te tanken en nu sta ik zonder brandstof.
Henk werpt een blik op de auto en ziet dat het een diesel is.
Vanzelfsprekend heeft Henk altijd een cannetje diesel bij zich voor noodgevallen en weet zo de non weer op weg te helpen.
De non zegt opgelucht, bedankt meneer, als er iets is wat ik voor u kan doen....
Nou, zegt Henk, ik heb er al een ritje opzitten en ik zou wel ff een wippie willen maken.
De non kijkt Henk aan en zegt, nou vooruit dan maar, je hebt me zo vriendelijk geholpen, maar dan wel van achteren, ik als non moet natuurlijk wel maagd blijven.
Prima !! zegt Henk en gaat achter de non staan.
Terwijl Henk de non een beurt geeft schreeuwt ie weer : IK BENK HENK EN NEUK ALS EEN TANK !! IK BEN HENK EN NEUK ALS EN TANK !!! IK BEN HENK EN NEUK ALS EEN TANK !!
Zegt die non : JA EN IK BEN RON EN VERKLEED ALS NON !!!
999s - 1098s

Reg. datum:
06 aug. 2009
Komt een homo bij de dokter, zegt de doktor:ik heb slecht nieuws voor u. U hebt aids.
De homo schrikt zich rot en is ten einde raad.Wat moet ik nu doen dokter? Nou zegt de dokter, ga naar huis. Drink daar 10 liter duits bier, een pak meergranen flakes,1 pond rode pepers,een pot sambal, een zak pindas en 5 uien.
Helpt dat dan dokter? vraagt de homo. Nee zegt de dokter, maar je weet morgen wel waar je reet voor bedoeld is!

Just one of those days

Reg. datum:
12 aug. 2008
:X
Goed vaderschap behoeft kinderlijke fantasie en grootvaderlijke wijsheid

996 SPS /998 circuit

Reg. datum:
17 nov. 2005
een man loopt al een tijdje door een schoenenzaak, en spreekt de verkoper aan , ik zoek een stel zwarte instappers zegt ie , neemt u plaats zegt de verkoper welke maat ? doet u maar 40 zegt de man , de verkoper komt terug met 4 verschillende paren, de man trekt er een paar aan , loopt door de winkel en zegt oh ja deze doen lekker veel pijn , de verkoper zegt oh maar dan zijn ze te klein meneer, welke maat heeft u dan ? ik heb eigenlijk maat 42 zegt de man maar doet u deze maar , de verkoper is nogal nieuwsgierig en vraagt waarom de man schoenen wil die 2 maten te klein zijn en biedt de man een flinke korting aan in ruil voor zijn verhaal, waarop de man zegt"ik sta vroeg in de morgen op om al lopend de Telegraaf rond te brengen, als ik thuis kom is mijn vrouw al wakker en commandeert dan , ga stofzuigen ga ontbijt maken voor me , hang de was straks op, als ik dat dan gedaan heb, breng ik nog lopend de reclame folders rond duurt ongeveer anderhalf uur, als ik dan thuis kom snauwt mijn vrouw weer "ga de was strijken . schil de aardappels, maak de bonen schoon, als dat dan klaar is breng ik de avond krant rond , dat is lopend een uurtje werk,kunt u dan voorstellen meneer de verkoper dat het enige fijne gevoel wat ik thuis heb, is dat ik dan mijn schoenen uit doe

999s de duvel op z'n kop

Reg. datum:
03 aug. 2009
Komt een man bij de dokter met een kikker op zijn hoofd.
"Wat scheelt er aan ?" vraagt de dokter.
Zegt de kikker: "het begon met een wratje op me reet"
Flaaaaauuuuwwww
999s - 1098s

996 SPS /998 circuit

Reg. datum:
17 nov. 2005
een Belg kom helemaal in paniek het politieburo binnen stormen in Eindhoven, Help Help mijne oto is zojuist gestolen, Help Help, de agent komt meteen in actie en vraagt , heeft u een signalement van de dader, waarop de Belg zegt , nee dat niet , maar ik heb wel het kenteken genoteerd

Ducati 4-ever

Reg. datum:
20 jul. 2007
quote:
Muerte schreef op 18 maart 2010 @ 08:58:

[...]

de ANWB heeft het weer gefixt :+

prop heb ik wel over nagedacht.. maar radio en verlichting stond ook aan, dus maar niet gedaan anders is de accu straks leeg :P

1.50? nee man, hier 1.43 :P

zoiets heb ik ook wel eens gezien:

dure mercedes, hele dag radiootje aan etc. sleutels in het contact, niet meer starten, accukabels erop, potbeng dicht _O- reservesleutels 100 km verderop...
under construction

Reg. datum:
06 aug. 2009
Komt een man bij de dokter. Hij zegt, dokter ik moet elke morgen om 5 uur poepen. Zegt de dokter , dat is toch niet zo erg man.
Hij zegt nee maar ik wordt pas om 6 uur wakker.

glimme mot tie ;)

Reg. datum:
25 dec. 2004
Sowww, Ducje word steeds schoner :) , kijken of ik mijn bochies nog een beetje aan het glimmen krijg *D
Volgende week is het toch nog niet echt droog/stabiel weer dus nog een weekje shine finish maken en volgend weekend als het droog is m'n eerste ritje maken van dit jaar :Y :]
2009 Ducati 1098S
ducatisten klikken hier !!!

FOGGYgoesNUTS

Reg. datum:
17 jan. 2007
Laat ik het moppentopic maar een Ducje de goede richting uit geven....

2306142-9-1-2.jpg
If God would have wanted me changed he would have miracled me different by now, wouldn't he?

999s de duvel op z'n kop

Reg. datum:
03 aug. 2009
Loopt een man een tatoo-shop binnen en wil graag het woord Ferrari op zijn lul laten zetten.
Geen probleem, even later staat het woord Ferrari op zijn snikkel.
"Dat is mooi gelukt" zegt de tatooeerder "weet je wat, neem morgen je vrouw mee dan tatooeer ik het woord garage rondom haar edele delen, dan kan jij zo nu en dan je Ferrari in de garage parkeren"
"Nou" zegt die man "dat zal moeilijk gaan want ik ben homo"
"Weet je wat we dan doen" zegt die tatooeerder "dan tatooeer ik wel 2 trekkerbanden achterop je zak, kan je altijd nog achteruit eruit als je vast zit in de stront ! "
999s - 1098s

996 SPS /998 circuit

Reg. datum:
17 nov. 2005
quote:
Justifire schreef op 19 maart 2010 @ 22:20:
Loopt een man een tatoo-shop binnen en wil graag het woord Ferrari op zijn lul laten zetten.
"Dat is mooi gelukt" zegt de tatooeerder "weet je wat, neem morgen je vrouw mee dan tatooeer ik het woord garage rondom haar edele delen, dan kan jij zo nu en dan je Ferrari in de garage parkeren"
"Weet je wat we dan doen" zegt die tatooeerder "dan tatooeer ik wel 2 trekkerbanden achterop je zak, kan je altijd nog achteruit eruit als je vast zit in de stront ! "

_O- _O- _O- _O-

996 SPS /998 circuit

Reg. datum:
17 nov. 2005
quote:
Go Foggy schreef op 19 maart 2010 @ 22:16:
Laat ik het moppentopic maar een Ducje de goede richting uit geven....

[afbeelding]

KOOP dat ding nou!! grote opruiming houden ruim je er 3 op en de 900 ss hou je lekker voor de circuitdagen, ik wist het wel........

996 SPS /998 circuit

Reg. datum:
17 nov. 2005
morgen leg ik de laatste hand aan het 998 project en dan is ie klaar, probeer illegaal nog ergens een stukje te rijden, zal nog een paar plaatjes schieten

ducati999.nl/motor-banden.html

Reg. datum:
07 jun. 2005
quote:
Justifire schreef op 19 maart 2010 @ 22:20:

kan hij beter achterop op zijn bruine ster FERRARI laten zetten: kan hij roepen

"wie wil er in mijn ferrari rijden?
ducati olanda club, van en voor ducatisten,
online motorbanden
beachvlaggen-beachflags

FOGGYgoesNUTS

Reg. datum:
17 jan. 2007
quote:
ducootje schreef op 19 maart 2010 @ 22:50:
morgen leg ik de laatste hand aan het 998 project en dan is ie klaar, probeer illegaal nog ergens een stukje te rijden, zal nog een paar plaatjes schieten

O, die plaatjes schieten die lui met ''stop politie'' voor hun achterrraam dan wel voor je....

(Mooi stukje historie: Foggy in Muz SkorpionCup dagen > proefrijden door de wijk, bijna thuis rij ik recht op een politie auto af, ik gas en dat ding als een gek achter de schuur gedrukt, afgedekt en snel naar binnen, zie ik die lui de steeg door rennen op jacht naar............ komt later een buur dat ie het verhaal op de scanner hoorde :o _O- )

996 SPS /998 circuit

Reg. datum:
17 nov. 2005
quote:
Go Foggy schreef op 19 maart 2010 @ 23:18:

[...]

O, die plaatjes schieten die lui met ''stop politie'' voor hun achterrraam dan wel voor je....

(Mooi stukje historie: Foggy in Muz SkorpionCup dagen > proefrijden door de wijk, bijna thuis rij ik recht op een politie auto af, ik gas en dat ding als een gek achter de schuur gedrukt, afgedekt en snel naar binnen, zie ik die lui de steeg door rennen op jacht naar............ komt later een buur dat ie het verhaal op de scanner hoorde :o _O- )

_O- _O- _O- _O- :Y :Y

Reg. datum:
02 mei. 2004
Môgguh :Z

Heb ik nog iets gemist de afgelopen dagen :?

FOGGYgoesNUTS

Reg. datum:
17 jan. 2007
quote:
kuncing schreef op 20 maart 2010 @ 07:40:
Môgguh :Z

Heb ik nog iets gemist de afgelopen dagen :?

In elk geval ''ons'' toch!?

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True