quote:ome-jaj schreef op 04 maart 2010 @ 16:09:
[...]
joh das wel balen.....gewoon komen der is der altijd wel eentje die niet meer wilt of komt opdagen
quote:ome-jaj schreef op 03 maart 2010 @ 23:07:
[...]
ben benieuwd rij zelf een 750 k8, kom wel effe bij je kijken zondag de 28ste. vergeet je regenbanden niet
quote:RSVisch schreef op 03 maart 2010 @ 21:54:
Het filter ziet er intresant uit. Ik ben er ook de 28ste (als mijn voorpoten zijn gemaakt)
Ik heb er een BMC in zitten, misschien kunnen we elkaar even treffen en eens horen of er verschil in zit. Zoals je weet heb ik een k6. Dus dat is een mooie vergelijking.
post effe een piccie van je fiets dan weet ik waar ik binnen moet stappenquote:hekardala schreef op 04 maart 2010 @ 20:11:
[...]
[...]
Hoi, ik huur zondags een pitbox, heb koffiezetapparaat staan. Kom gezellig allebei even bakkie doen.
Gr Henk
quote:ome-jaj schreef op 04 maart 2010 @ 23:08:
[...]
post effe een piccie van je fiets dan weet ik waar ik binnen moet stappen
mooi ding makkelijk te herkennen.quote:hekardala schreef op 05 maart 2010 @ 07:02:
[...]
Hoi, hier een foto van de fiets en eentje van mijzelf toen ik de fiets een week of 6 geleden net gekocht had.
Het is wel een opvallend kleurtje kan niet missen.
Gr Henk
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:hekardala schreef op 12 maart 2010 @ 20:37:
Hoi, ik ben gisteren met de motor op de bank geweest bij Ruud Frederiks in Goes.
Dit nav het plaatsen van het nieuwe filter van MWR.
Motor opnieuw afgesteld en ook nog even aan de man op de bank gevraagd wat hij vond van het geluid.
Volgens hem was de motor ook aanmerkelijk stiller als een andere K5.
Ik vond zelf ook dat de motor niet zoveel geluid maakte, ik had het idee dat mijn vorige motor (een SRADje 600 met K&N filter) meer geluid maakte van onder de tank.
De motor deed het overigens niet verkeerd; 174 pk en 120 Nw aan het achterwiel.
Dit is gemeten met Dbkiller erin, vlgs de man was deze gebogen DBkiller ook een Pk killer en zou ik zonder er nog een pk of 4 bij hebben.
De fabrikant van de luchtfilters is er ook op Zolder 28 Mrt want er wordt nog door diverse andere testrijders getest.
Hier de uitdraai van de motor.
Gr Henk
[afbeelding]
quote:supreme bad boy schreef op 21 maart 2010 @ 11:38:
[...]
mooi![]()
ga je nog naar ales ? of wordt dat pas weer volgend jaar??
quote:italianshoes schreef op 29 maart 2010 @ 14:17:
lucht inlaat restrictie om het geluid te verminderen.......
maar volgens mij ook om het vermogen te verminderen......
het is zoiets als een atleet de 4 mijl laten rennen met een stofkapje voor ;-)
Ik weet het niet hoor , maar kun je dan niet net zo goed met een origineel filter gaan rondrijden.
of maken deze ook te veel inlaatnoise?
quote:subduc schreef op 29 maart 2010 @ 15:42:
Kut zolder!!!Lfilter helpt dus ook niks??
quote:lennart888 schreef op 29 maart 2010 @ 15:49:
[...]
hij zegt net dat het met origineel luchtfilter helemaal niet te doen was volgens de vorige eigenaar.
en met dit ding gaat het redelijk goed begrijp ik
als die voor mijn motor verkrijgbaar wordt haal ik ook zo'n ding
quote:lennart888 schreef op 29 maart 2010 @ 15:49:
[...]
hij zegt net dat het met origineel luchtfilter helemaal niet te doen was volgens de vorige eigenaar.
en met dit ding gaat het redelijk goed begrijp ik
als die voor mijn motor verkrijgbaar wordt haal ik ook zo'n ding
quote:hekardala schreef op 29 maart 2010 @ 16:09:
[...]
Vorige eigenaar reed ook regelmatig op Zolder met origineel filter rond.
Dus het is wel te doen, iedereen zal daarvoor wel zijn eigen methode hebben om langs de palen te gaan.
Hij leest ook dit topic dus zal hier ook wel op reageren.
Het inlaatgeluid is echt een stuk minder geworden.
Stond nog met een aantal jongens in de pitbox die een k7 en K8 hadden en die zeiden ook dat die van mij zo stil was.
Ik heb een uitdraai van het geluid van al mijn rondes en ik heb maar enkele keren net boven de 95 Db gezeten.
Kunnen schakelmomenten zijn?
Dus hij is echt wel stiller.
Waarschijnlijk als ik het schakelmoment eerder of later bepaal is het misschien ook opgelost.
Is een kwestie van uitproberen..
quote:subduc schreef op 29 maart 2010 @ 16:19:
[...]
Hoop et:)
er is alleen zovaak gezeik in zolder(vooral daar)we zullen het binnekort zien:)
kawa heb je denk ik niet zoveel last ofwel?
quote:lennart888 schreef op 29 maart 2010 @ 16:26:
[...]
vorige eigenaar is een maat van me en werd na 2 sessies afgevlagd, zelf heb ik gister geen waarschuwing gekregen maar ik heb het bij de geluidspalen ook rustigaan gedaan.
ik wil gewoon dat nieuwe filter eens proberen en kijken wat het oplevert,
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1