Het honda Africa Twin topic deel *O*

Wanneer gaan we toeren?

  • za of zo 20-21 aug

    Stemmen: 2 22,2%
  • zo of zo 3 - 4 sept

    Stemmen: 7 77,8%
  • za of zo 17-18 sept

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar ik 'm heenbreng kost het 270 euro... Is wel veel geld maar dan heb je wel een zadel waar je de hele dag op kan blijven zitten, ik heb er daarzo (Pharao) eentje uitgeprobeert die hij daar had staan... in 1 woord perfect! De hele dag zitten op een origineel zadel gaat bijna niemand lukken denk ik.... Binnenkort gaan we met z'n 3-en naar Bayern (750 km) dus dat moet goed in orde zijn... Ik heb ook zadels geprobeert die breder en hoger gemaakt waren door een andere firma maar die waren evengoed zacht, deze is best wel hard... Dat is beter want een zachte zit in het begin fijn maar gaat later toch doorzitten.... denk ik... Ik zal zogauw als ie weer binnen is meteen een paar fotootjes maken en een testrapportje schrijven, ook over de banden..... 8-)

Gr. Sam.


lekker onbeschoft, I know, maar wat zijn de kosten voor het opnieuw laten bekleden + hoger maken van een zadel? ben zelf nog aan het kijken hoe mijn beesje zich kan aanpassen aan de lengte van mn benen ^^
 
lekker onbeschoft, I know, maar wat zijn de kosten voor het opnieuw laten bekleden + hoger maken van een zadel? ben zelf nog aan het kijken hoe mijn beesje zich kan aanpassen aan de lengte van mn benen ^^


ik heb een zaak in wierden gevonden die voor € 20 er een naar wens een andere vulling in gedaan heeft ,, zit nu hoger en steviger .
maar dat is van uit Tiel best een eind tuffen
 
Broodrooster,op de camping in maurik zit een jongen die buddy's ophoogt .
Ik heb zijn mailadres nog wel ergens als je geintreseerd bent
 
Rij ook al met het zadel van Pharao bike, geweldig zadel !
Lekker hard maar niet te... is wel wat breder aan de voorkant dan het standaard zadel, dus oppassen met korte beentjes :-)
full
 
Rij ook al met het zadel van Pharao bike, geweldig zadel !
Lekker hard maar niet te... is wel wat breder aan de voorkant dan het standaard zadel, dus oppassen met korte beentjes :-)[afbeelding]


Dat ziet er puik uit! Als het goed is wordt de mijne net zo!

Gisteravond de spuitdelen terug gekregen (vorkbeschermers) en vanmorgen gemonteerd: super strak, al zeg ik het zelf!
8-)
full
 
Seaudekleaujeau !! dat is een stukkie strak spuitwerk :P

doe je spatbord ook man, dit ziet er ehhh.. minder uit ;)



vind ik :+

 
Vind het mooi! Spatbord lekker wit houden.
goed idee om die zijkapjes zwart te maken , heb je ook een totaal foto?
Ik heb ze er nu af, misschien ga ik ook wel voor zwarte zijkappen.
Het beschadigd natuurlijk wel weer makkelijker.

Ik had eerst een doorgezakt origineel zadel, daar op schoof ik steeds naar voren, heb ook een touratech zadel geprobeerd die al ingezeten was, zelfde verhaal.
Dit zadel zit goed en blijft ook goed zitten, is de investering meer dan waard!

Kan trouwens ieder moment mijn Touratech valbeugels binnen krijgen, bij de Rally Adventure shop besteld.

Volgende maand naar de Drenthe all-road!
Leuk!

:)
 
Seaudekleaujeau !! dat is een stukkie strak spuitwerk :P

doe je spatbord ook man, dit ziet er ehhh.. minder uit ;)



vind ik :+





Ik snap wat je bedoelt... Maar dan moet ik ook mijn achter spatbord doen; die is nl. ook nog (origineel) wit.... Nu zijn de beide spatborden wit.... ziet toch wel gaaf uit.... Maar ik had in eerste instantie ook de gedachte om alles zwart te maken maar dat doe ik toch maar niet... Ik zal volgende week eens een totaal fotootje maken als de alu acc binnen zijn en hopelijk ook het zadel! Gisteren kwam een maat van mij met de gedachte om beide spatborden zilvergrijs te maken, net als de rest.... Misschien dat ik dat nog doe, weet nog niet zeker...

8-)
 
Vind het mooi! Spatbord lekker wit houden.
goed idee om die zijkapjes zwart te maken , heb je ook een totaal foto?
Ik heb ze er nu af, misschien ga ik ook wel voor zwarte zijkappen.
Het beschadigd natuurlijk wel weer makkelijker.

Ik had eerst een doorgezakt origineel zadel, daar op schoof ik steeds naar voren, heb ook een touratech zadel geprobeerd die al ingezeten was, zelfde verhaal.
Dit zadel zit goed en blijft ook goed zitten, is de investering meer dan waard!

Kan trouwens ieder moment mijn Touratech valbeugels binnen krijgen, bij de Rally Adventure shop besteld.

Volgende maand naar de Drenthe all-road!
Leuk!



:)



Ja, het zadel lijkt me idd een goede investering... Wat is de Drenthe all-road?
Vergeet geen fotootjes van de valbeugels te maken!
Gr. Sam. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Sam, Drenthe All road in een rit van de transalp club.

Voor info kan je op de site kijken, je zou als introducee evt mee kunnen, kan je de Heidenau bandjes eens echt uitproberen.

Ik kom er speciaal uit Den Haag voor rijden.

groeten, Henk
 
Laatst bewerkt:
Henk, het is ongetwijfeld met de allerbeste bedoelingen, maar ik weet niet of het gewenst is om clubritten op MF te zetten ;)
De allroad routes zijn al beperkt genoeg, en één club over de paden is al vragen om ellende, als dan half MF ook aan de start verschijnt met vanalles en nog wat kan het zomaar het laatste jaar zijn dat 'ie gereden KAN worden :X


leden mogen altijd iemand mee nemen, die op een clubmotor rijd,, al is het wel een beetje de bedoeling dat het clublid een beetje inschatting maakt of die persoon een beetje normaal gedraagt .

en die lui die op crossers overal lak aan hebben de TCN niet echt nodig die raggen zo wel in de bossen.....
 
leden mogen altijd iemand mee nemen, die op een clubmotor rijd,, al is het wel een beetje de bedoeling dat het clublid een beetje inschatting maakt of die persoon een beetje normaal gedraagt .

en die lui die op crossers overal lak aan hebben de TCN niet echt nodig die raggen zo wel in de bossen.....


Hé Henkie, bedankt voor de info, kan echter niet mee.... Ik lees net dat je normaal moet zijn om mee te doen....... 8-)
 
Hé Henkie, bedankt voor de info, kan echter niet mee.... Ik lees net dat je normaal moet zijn om mee te doen....... 8-)


je gedrag moet normaal zijn , hoe je zelf verder bent word niet gesproken :+
je moet wel een beetje maf zijn om van de ene kant van het land naar de andere kant te rijden en dan een toertocht mee te rijden.
 
Voor de perfectionist....want er valt altijd wel iets te verbeteren *D

http://www.whitelights.nl/contents/nl/d80.html (Richtingaanwijzers)
 
Dat ziet er puik uit! Als het goed is wordt de mijne net zo!

Gisteravond de spuitdelen terug gekregen (vorkbeschermers) en vanmorgen gemonteerd: super strak, al zeg ik het zelf!
8-)[afbeelding]

Ziet er zeker goed uit, maar ben meer geinteresseerd in de combinatie van je zwarte velgen met RVS? spaken. Ben van plan om mijn velgen zwart te laten poedercoaten en heb mijn RVS spaken al binnen. Nog tips of tricks?
De vorderingen met mijn Twin staan op: Africa Twin 1995 reviseren

Heeft er iemand ervaring met het maken van valbeugels? Alles wat op dit moment te koop is vind ik niet mooi.
 
Ziet er zeker goed uit, maar ben meer geinteresseerd in de combinatie van je zwarte velgen met RVS? spaken. Ben van plan om mijn velgen zwart te laten poedercoaten en heb mijn RVS spaken al binnen. Nog tips of tricks?
De vorderingen met mijn Twin staan op: Africa Twin 1995 reviseren

Heeft er iemand ervaring met het maken van valbeugels? Alles wat op dit moment te koop is vind ik niet mooi.


Heb 'm met deze velgen gekocht, zijn originele velgen, gepoedercoat en RVS gespaakt..

Vind het zelf helemaal top!

Gr. Sam 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan