quote:fluxburn3r schreef op 20 maart 2010 @ 22:28:
[afbeelding]
[afbeelding]
flux nieuwe outfit voor komend seizoen (denk er wit/zwarte arlen ness laarzen en handschoenen bij)
quote:
quote:fluxburn3r schreef op 21 maart 2010 @ 09:33:
[...]
is al gekocht
tja je moet wat he als de mannenpakken niet passen... en wees eerlijk.. tis tegenwroodig bij de meeste pakken niet te zien of het nou dames of een herenpak is.. (behalve de weinige pakken met bloemetjes erop ofsow)
quote:Scratch schreef op 21 maart 2010 @ 10:09:
[...]
Zit toch nog wel eens uitsparingen aan de voorkant?
Als je een Dainesepak heb moet je ook Dainese laarzen nemen hoor. Koop anders die Tourque Out van Dainese
quote:Scratch schreef op 21 maart 2010 @ 10:09:
[...]
Zit toch nog wel eens uitsparingen aan de voorkant?
Als je een Dainesepak heb moet je ook Dainese laarzen nemen hoor. Koop anders die Tourque Out van Dainese
quote:fluxburn3r schreef op 21 maart 2010 @ 11:57:
[...]
nee die zitten er niet.. kweet niet hoelang het geleden is dat jullie een motorpak hebben gekocht.. maar nee tegenwoordig bij de meeste dainese (en andere merken) zit dat niet meer bij de kleine maten. (omdat de meeste kleine meisjes vaak ook geen tieten hebben) maar zoals je dus op plaatje ziet zitten er gene coupnaden in het pak
edit: wbt laarzen.. nee heb net nieuwe arlen ness boots en arlen ness handschoentjes in wit/zwart... die zitten heerlijk en zien er lekker poser uit... enneuh.. die dainese/puma (ist zelfde) laarzen zien der niet uit
quote:
quote:
quote:TheMauster schreef op 21 maart 2010 @ 14:01:
[...]
jah maar daar hebben de meeste mensen wel last van denk ik
quote:TheMauster schreef op 21 maart 2010 @ 11:42:
[...]
was ook mijn eerste gedachte!
hey scratch wordt er binnen kort weer gereden? vandaag na me werk ofzo?
maar me pc is weer eens stuk dus sms maar
quote:
quote:
quote:TheMauster schreef op 22 maart 2010 @ 14:06:
[...]
nou wat bill gates wil kost ook veel geld enigste verschil is dat hij het makkelijker kan betalen..
quote:CarpeDiem schreef op 22 maart 2010 @ 19:15:
[...]
Altijd weer zo jammer dat sommige mensen alles kunnen betalen....
Maarja, zijn ze ook gelukkig???
quote:
quote:fluxburn3r schreef op 22 maart 2010 @ 19:26:
[...]
het zou een heel groot deel helpen met gelukkig worden iig

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1