Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

het grote GS-topic deel 5

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

Reg. datum:
05 apr. 2006
werd vanmiddag ook gepest door een vrolijke figuur op een blinkende SV1000 net uit de motteballen. :+
heb voor de rotonde terug gepest .
ging iets te hard rond voor em.

2012 BMW F 800 GS

Reg. datum:
04 mei. 2008
quote:
scorp schreef op 18 maart 2010 @ 07:27:

[...]

wat had je dan verwacht?
een cbr is wel een 4-cilinder hé! ;)

Hard gaan rijden in de avondspits is nogal zinloos. :)

Ik denk dat ie dacht: ik zal die kneus met zijn fluo gele jas en bmwtje wel eens laten zien hoe het moet. Hij ging iets sneller naar de 100 omdat ie 50 pk meer heeft als ik maar erg vroeg in de remmen voor een rotonde. Best lastig dat remmen als je dat 5 maanden niet gedaan hebt. Ik heb vanaf de rotonde nog 5 minuten achter hem gereden. Ging ie inhalen, ik gezellig mee. *D

Toen we bij het volgende stoplicht waren ging ie weer door het verkeerde voorsorteervak om voor te kruipen. Dat doe ik niet want dat kost te veel dus toen was ie me eindelijk kwijt. Groen en ik hoor hem wegtrekken. Hij had de weg vrij en toen ik achter de stoet auto's en vrachtwagens eindelijk door de bocht was, was ie al bijna uit het zicht. Dat is nou precies het stuk waar ze regelmatig staan te flitsen. _O-

Edit spelling :$
Korenwolf wijzigde dit bericht op donderdag 18 maart 2010 18:53 (4%)
Comfort en veiligheid pakket: abs, handvatverwarming en boordcomputer, diefstalalarm, Akrapovic, witte led knipperlichten, middenbok, handkappen, sw motech valbeugel

life is short , enjoy it

Reg. datum:
24 feb. 2009
quote:
Korenwolf schreef op 18 maart 2010 @ 18:04:

[...]

Hard gaan rijden in de avondspits is nogal zinloos. :)

Ik denk dat ie dacht: ik zal die kneus met zijn fluo gele jas en bmwtje wel eens laten zien hoe het moet. Hij ging iets sneller naar de 100 omdat ie 50 pk meer heeft als ik maar erg vroeg in de remmen voor een rotonde. Best lastig dat remmen als je dat 5 maanden niet gedaan hebt. Ik heb vanaf de rotonde nog 5 minuten achter hem gereden. Ging ie inhalen, ik gezellig mee. *D

Toen we bij het volgende stoplicht waren ging ie weer door het verkeerde voorsorteervak om voor te kruipen. Dat doe ik niet want dat kost te veel dus toen was ie me eindelijk kwijt. Groen en ik hoor hem wegtrekken. Hij had de weg vrij en toen ik achter de stoet auto's en vrachtwagens eindelijk door de bocht was, was ie al bijna uit het zicht. Dat is nou precies het stuk waar ze regelmatig staan te flitsen. _O-

Edit spelling :$

maak je druk :Z

met het IQ van een noordzeegarnaal :+ is het voor de gemiddelde cbr rijder toch lastig om zich aan te passen aan de rest van de wereld .

de herinnering aan deze explosie van pubber testosteron krijgt hij thuis per post uit groningen want ze stonden weer te flitsen achter de hobbel op de n11 8-)
hollandbiker wijzigde dit bericht op donderdag 18 maart 2010 20:33 (13%)

BB

Reg. datum:
09 aug. 2003
quote:
girlR1100S schreef op 18 maart 2010 @ 15:36:

[...]

Misschien voelde hij zich wel héél erg stoer... :P
En by the way... dat is in real life ook een rare club :X
Heb nog wel een filmpje ergens staan waar de voorzitter bijna de dijk afjoekelt.. _O-

ach, geniet van het weer vrienden! en erger u niet, verbaas u slechts O-)

Ik was rond Vaals vandaag, heerlijke zon 8-) heerlijk off- en on-road gereden...terug van Aachen naar Venlo nog dik 12 min volgas gereden...op het laatst 223 op de Quest *O* met de zon mee uiteraard :Y

Afb0007 - kopie.jpg

Kwam er nog aardig wat tegen op die snelweg die ,m ff uit lieten ... :] mooi toch?
bredebeier wijzigde dit bericht op donderdag 18 maart 2010 20:54 (9%)
Succes is not final, failure not fatal, it,s the courage to continue that counts...!

BB

Reg. datum:
09 aug. 2003
Kijk Scorp: een Groene GSA in zijn natuurlijke habitat ;)

Afb0008.jpg

:W
Succes is not final, failure not fatal, it,s the courage to continue that counts...!

Reg. datum:
30 okt. 2008
quote:
bredebeier schreef op 18 maart 2010 @ 20:55:

[afbeelding]

morgen post ik mijn "groene voetafdruk"!
(als ik tijd heb, ge gaat verschieten) *D
ik schrijf soals ik ben: met fouten!

Katomaatje

Reg. datum:
07 jan. 2005
quote:
bredebeier schreef op 18 maart 2010 @ 20:52:

[...]

ach, geniet van het weer vrienden! en erger u niet, verbaas u slechts O-)

Kwam er nog aardig wat tegen op die snelweg die ,m ff uit lieten ... :] mooi toch?

Waren er gisteren inderdaad heel erg veel. Lekker hoor. :Y
Je suis vraiment folle de vous

Reg. datum:
30 okt. 2008
quote:

[afbeelding]

voila!
(was vanmorgen nog vroeg (6.30) en duister, flash van gsm is niet grandioos.)
(
locatie: abdij trapisten westmalle, MIJN idee van groene fiets. (en de strijd tegen de 0.1 ton!)
Afb0125.jpg

2012 BMW F 800 GS

Reg. datum:
04 mei. 2008
quote:
hollandbiker schreef op 18 maart 2010 @ 20:28:

[...]

maak je druk :Z

met het IQ van een noordzeegarnaal :+ is het voor de gemiddelde cbr rijder toch lastig om zich aan te passen aan de rest van de wereld .

de herinnering aan deze explosie van pubber testosteron krijgt hij thuis per post uit groningen want ze stonden weer te flitsen achter de hobbel op de n11 8-)

Waar is 'die hobbel' precies? Misschien kan je in google maps even een marker zetten? O-)

Ik maak me er zeker niet druk om. Het is meer verwondering. Ik weet dat er doorrijders zijn, die niet naar mooiweerrijders zwaaien(bb kom er maar in). Er zijn dus ook mooiweerrijders, die niet naar doorrijders zwaaien. _O-

Vanmiddag nog even langs de Jong gereden om de profieldiepte op de laten meten. Een technicus is even gaan kijken en zei: voor matig, achter slecht. Hoeveel mm zit er nog op? Hij had het op het oog gedaan en zei: achter gaat nog 1000km mee. Ik heb over 3 weken een afspraak gemaakt voor een nieuwe set tourance en dan wordt er metteen een orginele valbeugel gemonteerd. Ding kost 130 euro en 6 PE's om het erop te zetten dus dan komt er nog 40 euro bij. Wel mooier als het aftermarket spul. :Y

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/BMW%20F650GS%2006.jpg
Comfort en veiligheid pakket: abs, handvatverwarming en boordcomputer, diefstalalarm, Akrapovic, witte led knipperlichten, middenbok, handkappen, sw motech valbeugel

life is short , enjoy it

Reg. datum:
24 feb. 2009
als je van de a12 naar de a4 rijdt kom je behalve de tunnel onder het aquaduct maar 1 echte hobbel tegen , deze zorgt ervoor dat je het vervolg van de weg niet kunt zien .

onze "sterke arm " staat dan achter de hobbel .

google maps veel te moeilijk voor een dombo als ik

Aerospace to the max

Reg. datum:
22 okt. 2006
quote:
hollandbiker schreef op 19 maart 2010 @ 21:41:
als je van de a12 naar de a4 rijdt kom je behalve de tunnel onder het aquaduct maar 1 echte hobbel tegen , deze zorgt ervoor dat je het vervolg van de weg niet kunt zien .

onze "sterke arm " staat dan achter de hobbel .

google maps veel te moeilijk voor een dombo als ik

http://maps.google.nl

rechtsklikken op 't beginpunt en dan "directions from here"
rechtsklikken op 't eindpunt en dan "directions to here"
Je kan alle punten nog verslepen (met linkermuisknop) naar een andere plek.

Rechtsboven "link" aanklikken en de link kopieren.

Hier?

http://maps.google.com/ma....015778,0.045447&z=15
Don't believe everything you think, your opinion doesn't change the facts...

The Ultimate Riding Machine

Reg. datum:
27 jul. 2007
Eerst gaat 't over de N11, en nu opeens over de oprit A12-A4??? Ik ben 't ff kwijt.

En oja... Leeuwarden (CJIB) ligt niet in Groningen ;)

:+
lichthuis wijzigde dit bericht op vrijdag 19 maart 2010 21:57 (28%)
BMW R1100S : BMW F650GS Dakar : 4x MF-petfles vinder

Beter bekend als Mike Schenk

Reg. datum:
09 mei. 2005
Functie:
Beter bekend als Mike Schenk
Volgens mij bedoel je dit punt:

http://maps.google.com/ma....015294,0.033946&z=15
BMW R1200 GS Adventure 2007 | Honda XL600V Transalp 1997

Reg. datum:
30 okt. 2008
iets duidelijker dan de vorige, om 18.00 gisteren komende van werk, dagteller:55km.
(gewichtteller nog aan de foute kant van de 0.1T)
op een plaats waar een standaard GS niet geraakt, (uitzonderingen bevestigen de regel)Afb0129.jpg

2012 BMW F 800 GS

Reg. datum:
04 mei. 2008
quote:

De hobbel zal idd wel ergens tussen alphen en bodegraven zitten want ik rij alleen het stukje tussen hazerswoude en alphen. :)

BB

Reg. datum:
09 aug. 2003
quote:
scorp schreef op 20 maart 2010 @ 08:11:
iets duidelijker dan de vorige, om 18.00 gisteren komende van werk, dagteller:55km.
(gewichtteller nog aan de foute kant van de 0.1T)
op een plaats waar een standaard GS niet geraakt, (uitzonderingen bevestigen de regel)[afbeelding]

pfoe hey, die andere foto deed me denken aan een fiets van een kinderlokker in een donker bosje... ;)

ik denk dat een gs daar trouwens gemakkelijk ''geraakt'' ....ik denk ff aan een fritser b.v.

ben zelf al eens over bomen geklommen met een stam van zo,n 30 cm doorsnee, moet je wel een beetje meesteppen,maar je komt een heel eind...

Reg. datum:
30 okt. 2008
quote:

[afbeelding]

is de tectyl er al af?

Reg. datum:
30 okt. 2008
quote:
bredebeier schreef op 20 maart 2010 @ 09:12:

[...]

pfoe hey, die andere foto deed me denken aan een fiets van een kinderlokker in een donker bosje... ;)

ik denk dat een gs daar trouwens gemakkelijk ''geraakt'' ....ik denk ff aan een fritser b.v.

ben zelf al eens over bomen geklommen met een stam van zo,n 30 cm doorsnee, moet je wel een beetje meesteppen,maar je komt een heel eind...

ik schreef het erbij, uitzonderingen.....
en daar zelf was het te doen, maar om er te geraken moeten er andere hindernissen genomen worden, ('t is er trouwens verboden voor gemotoriseerd verkeer, en goed maar, enduro's, quat's en 4 x4 's (en paarden)zouden het snel onberijdbaar maken, op een plaats waar die langskomen passeer ik (achter de bomen en struiken dan) ook, volgende keer eens een pic van schieten,

BB

Reg. datum:
09 aug. 2003
quote:
scorp schreef op 20 maart 2010 @ 09:15:

[...]

is de tectyl er al af?

nee, is teveel werk...volgende winter strooien ze toch weer met zout :)

life is short , enjoy it

Reg. datum:
24 feb. 2009
quote:
lichthuis schreef op 19 maart 2010 @ 21:57:
Eerst gaat 't over de N11, en nu opeens over de oprit A12-A4??? Ik ben 't ff kwijt.

En oja... Leeuwarden (CJIB) ligt niet in Groningen ;)

:+

je bent briljant !

de n11 is een verbindingsweg tussen de a12 & de a4

The Ultimate Riding Machine

Reg. datum:
27 jul. 2007
quote:
hollandbiker schreef op 20 maart 2010 @ 20:51:

[...]

je bent briljant !

de n11 is een verbindingsweg tussen de a12 & de a4

Dat weet ik... daarom was ik het ook ff kwijt. Dan is de N11 wel een heeeeele lange oprit ;)

Maar ik denk dat ik weet welke hobbel je bedoelt... Staat regelmatig in de flitsmeldingen...

Is de locatie in dit filmpje te zien? Zo ja, op welk tijdstip?
BMW R1100S : BMW F650GS Dakar : 4x MF-petfles vinder

2012 BMW F 800 GS

Reg. datum:
04 mei. 2008
quote:
lichthuis schreef op 20 maart 2010 @ 20:59:

[...]

Dat weet ik... daarom was ik het ook ff kwijt. Dan is de N11 wel een heeeeele lange oprit ;)

Maar ik denk dat ik weet welke hobbel je bedoelt... Staat regelmatig in de flitsmeldingen...

Is de locatie in dit filmpje te zien? Zo ja, op welk tijdstip?

Nee dat is het aquaduct onder de gouwe door bij alphen. Volgens mij staan ze vaak bij hectometerpaal 15,9. Ik weet dat de hmpaaltjes oplopen richting bodegraven. Dan is bij B ongeveer hectometerpaal 15,9. http://maps.google.nl/map....169682,0.445976&z=12

Aerospace to the max

Reg. datum:
22 okt. 2006
quote:
Korenwolf schreef op 21 maart 2010 @ 00:36:
Nee dat is het aquaduct onder de gouwe door bij alphen. Volgens mij staan ze vaak bij hectometerpaal 15,9. Ik weet dat de hmpaaltjes oplopen richting bodegraven. Dan is bij B ongeveer hectometerpaal 15,9. http://maps.google.nl/map....169682,0.445976&z=12

Volgens mij is 15.9 heel dicht bij 't aquaduct, kijk maar.

http://maps.google.nl/map...amp;cbp=12,342.32,,3,8.92
Don't believe everything you think, your opinion doesn't change the facts...

2012 BMW F 800 GS

Reg. datum:
04 mei. 2008
quote:
Autoreply schreef op 21 maart 2010 @ 00:43:

[...]

Volgens mij is 15.9 heel dicht bij 't aquaduct, kijk maar.

http://maps.google.nl/map...amp;cbp=12,342.32,,3,8.92

Dat is weer een ander aquaduct bij bodegraven waar ze dus zowat iedere dag staan te flitsen. Verder staan er nog zat flitspalen trouwens. Je ziet in het filmpje van lichthuis net na de tunnelbak afslag Kerk en Zanen in Alphen. Dat is hier. :)

http://maps.google.nl/map....084859,0.222988&z=13

Lekker die herfst :)

Reg. datum:
17 mrt. 2003
quote:
bredebeier schreef op 20 maart 2010 @ 20:48:

[...]

nee, is teveel werk...volgende winter strooien ze toch weer met zout :)

Die tectyle kun je makkelijk verwijderen met een bokkepoot en 1 of 2 liter lampenolie.
Diesel / petroleum gaat ook, maar stinkt veeeeeeeeeel erger.

Ik zou het wel bij een poets/spuitstation doen, de gehele vloer komt namelijk onder de olie te zitten.. (pas op bij wegrijden).
Met de plantenspuit opbrengen, even in laten trekken, met de bokkepoot bewerken en daarna afspuiten.
Je remmen hebben het dan wat moeilijk, de eerste km's.. ;)

En ja, je kunt dit goed doen bij een poets/spuitstation, die hebben een vet/olie vangput eronder zitten, dus komt het niet meteen in het milieu..
www.flickr.com/photos/fritser

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True