quote:Drakie schreef op 20 maart 2010 @ 23:12:
Oeps, sorry, is ook zo. Is Driel voor jou dan wel handig? Anders spreken we bij carpool Ede af ofzo. Maar ja, vanaf daar is het ook nog maar een kippe-eindje eigenlijk. Laat maar weten, je bent altijd welkom voor een kop koffie.
quote:
quote:
quote:Drakie schreef op 20 maart 2010 @ 23:14:
Jaap, held!!En hoe ga je dat allemaal wel niet meekrijgen? Je neemt je taak als mascotte wel heel serieus he?
quote:~Suus~ schreef op 20 maart 2010 @ 23:49:
[...]
word misselijk als ik t zie....
maar dat komt omdat ik er vanavond al teveel van op heb![]()

quote:
quote:
quote:Drakie schreef op 22 maart 2010 @ 21:34:
Hey meiden, leuk dat er zoveel belangstelling is voor de Paasrit! Ik ga de groep splitsen om het overzichtelijk en veilig te houden. Metty rijdt de andere helft voor. Maar...als we met meer dan 20 zijn wil ik eigenlijk wel 3 groepen maken. Is er iemand met navigatie die eventueel als voorrijder wil dienen van de 3e groep?
quote:
quote:Drakie schreef op 22 maart 2010 @ 21:34:
Hey meiden, leuk dat er zoveel belangstelling is voor de Paasrit! Ik ga de groep splitsen om het overzichtelijk en veilig te houden. Metty rijdt de andere helft voor. Maar...als we met meer dan 20 zijn wil ik eigenlijk wel 3 groepen maken. Is er iemand met navigatie die eventueel als voorrijder wil dienen van de 3e groep?

quote:Zoefzuki schreef op 21 maart 2010 @ 21:25:
[...]
Dat jij het dan weer van Kawatinka hoort![]()
Maar ik wil misschien ook mee. Het is een kleine ovb-tje omdat ik ook een familieaangelegenheid heb. Dus het kan ook zijn dat ik meer een klein deel meerijdt.
We zien het wel. Eerst dansen voor mooi weer
quote:Drakie schreef op 28 maart 2010 @ 11:04:
Eindtijd? Tja, dat hangt er vanaf of jullie 's middags nog een ijsje willen of niet.... We eindigen in Barneveld, maar het tijdstip zal echt afhangen van de lunchduur en eventuele middagpauze. We zijn sowieso wel voor 5 u terug, maar kan ook eerder zijn.

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1