Dit onderwerp is gesloten.
quote:Sander_R schreef op 20 maart 2010 @ 15:21:
[...]
nee pfff dit vereist wat uitleg merk ik..
mijn zus had vroeger een vriend en die kwam uit een nogal *niet-nette* buurt van brunssum. ik was een computer nerdje en ging van de ene lan party naar de andere. Enfin hoe langer mijn zus verkering had hoe meer ik de gast mocht. Hij was toen19
ik 11/12
dus ging ik steeds vaker mee naar zijn vrienden en stonden we buiten op het pleintje van de niet zo al te nette buurt.. Daar deden we dan voetballen ouwhoeren jointjes roken etc etc etc alles wat de jeugd van tegenwoordig ook doet
![]()
dat was de buurt waar je moest zijn om iets te kopen of verkopen en die jongens stonden en kwamen dan ook vaak op het pleintje.. vandaar dat ik ze allemaal ken en nu nog wel eens tegen kom als ik rond rij door ons o zo mooie brunssum
quote:kenny86 schreef op 20 maart 2010 @ 15:44:
[...]
brunssum-noord??
haha zo te horen kan niemand ontsnappen aan die
quote:kenny86 schreef op 20 maart 2010 @ 15:44:
[...]
brunssum-noord??
haha zo te horen kan niemand ontsnappen aan die
quote:svl schreef op 20 maart 2010 @ 19:26:
Hey luitjes, al gereden? Afgelopen woensdag even naar Maastricht en Valkenburg en donderdag naar Oss, Den Bosch en Tilburg. Begin mijn motor beter te leren kennen maar ik heb nog even te gaan
Moet nog steeds dat Laserline alarm repareren òf demonteren, zal eerst eens achter de aansluitschema's aan gaan jagen maar Laserline zelf is niet te bereiken en schijnen de schema's ook niet af te geven (begrijpelijk).
quote:Sandra87 schreef op 20 maart 2010 @ 19:45:
[...]
Dat, of eggen/schuttersveld...
Of rozengaard, treebeek?? pfff waar niet??
quote:Sandra87 schreef op 20 maart 2010 @ 19:48:
Vandaag een koude rilling moment![]()
Motor rijder die een auto wilt inhalen, doet dit a la minuut; rijdt dus vol op zo'n verhoogd midden stuk af (met zo'n paaltje erin) Kon ie volledig in de remmen gaan hangen, geluk hebben dat er geen tegenligger aan kwam... Stond te tanken en was aan het wachten op de knal, compleet verstijfd...
quote:svl schreef op 20 maart 2010 @ 19:26:
Hey luitjes, al gereden? Afgelopen woensdag even naar Maastricht en Valkenburg en donderdag naar Oss, Den Bosch en Tilburg. Begin mijn motor beter te leren kennen maar ik heb nog even te gaan
Moet nog steeds dat Laserline alarm repareren òf demonteren, zal eerst eens achter de aansluitschema's aan gaan jagen maar Laserline zelf is niet te bereiken en schijnen de schema's ook niet af te geven (begrijpelijk).
quote:Sandra87 schreef op 20 maart 2010 @ 19:48:
Vandaag een koude rilling moment![]()
Motor rijder die een auto wilt inhalen, doet dit a la minuut; rijdt dus vol op zo'n verhoogd midden stuk af (met zo'n paaltje erin) Kon ie volledig in de remmen gaan hangen, geluk hebben dat er geen tegenligger aan kwam... Stond te tanken en was aan het wachten op de knal, compleet verstijfd...
quote:
quote:Timple schreef op 20 maart 2010 @ 13:50:
[...]
Zaal.
Halve avond aan dat rad staan te draaien. Eerste muntje leverde meteen een fles champagne op
quote:
quote:Sander_R schreef op 20 maart 2010 @ 23:39:
[...]
kan gebeuren..inschattingsfoutje misschien
misschien een mooiweer rijder die het niet meer gewend was
quote:Beeker schreef op 21 maart 2010 @ 02:21:
[...]
wasn't me![]()
wanneer heb jij je lesjesgaan we samen eens rijden
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1