Dit onderwerp is gesloten.

quote:Melbo schreef op 20 maart 2010 @ 18:41:
[...]
Ofniet?!!![]()
Normaal vind ik die wielen van Ray wel mooi, maar omdat hij niet gevraagd heeft of ik mee ga rijden vind ik ze echt ontiegelijk lelijk...ik was toch voor goud gegaan!![]()
![]()
quote:ray.r1 schreef op 20 maart 2010 @ 19:16:
[...]
ik kwam gelijk van mn werk naar daar.
dus had wel verwacht dat die jongens jou gevraagd hadden.
ik heb er echt niet lekker van gelopen toen k erachter kwam dat ze jou niet gevraagd hadden
heb het ze ook goed verot gescholden die deugnieten
vind je nu mn velgen mooi
quote:
quote:
quote:ray.r1 schreef op 20 maart 2010 @ 19:16:
[...]
ik kwam gelijk van mn werk naar daar.
dus had wel verwacht dat die jongens jou gevraagd hadden.
ik heb er echt niet lekker van gelopen toen k erachter kwam dat ze jou niet gevraagd hadden
heb het ze ook goed verot gescholden die deugnieten
vind je nu mn velgen mooi
quote:Melbo schreef op 20 maart 2010 @ 18:39:
[...]
Ah jij was het toch...ik durfde het niet te vragen...Heb je ook al zolang niet gezien...
![]()
Hoorde je over Dow praten met Milan, maar ik dacht van het forum te begrijpen dat jij bij Bart werkte...had daarom besloten dat jij het dan vast niet was...wel dus!![]()
Owja...je moet je kuipruitje eens niet zo hard aandraaien bij het monteren...![]()
quote:
quote:
quote:verstuuver schreef op 20 maart 2010 @ 19:37:
[...]
ooow dan heb ik jullie zien rijden vanmiddag. klopt dat?
Volgens mij is dat nog een hele nette motor
quote:Melbo schreef op 20 maart 2010 @ 18:39:
[...]
Ah jij was het toch...ik durfde het niet te vragen...Heb je ook al zolang niet gezien...
![]()
Hoorde je over Dow praten met Milan, maar ik dacht van het forum te begrijpen dat jij bij Bart werkte...had daarom besloten dat jij het dan vast niet was...wel dus!![]()
Owja...je moet je kuipruitje eens niet zo hard aandraaien bij het monteren...![]()
quote:

quote:Bartbrutus schreef op 19 maart 2010 @ 17:46:
[...]
Dan weet je meer als mij![]()
agja,ook welkom,Volgens mij zijn O.J John en ik je al eens tegengekomen met een blade erbij,heb jij je R1 van Mct toevallig?stond er laatst ook zo1...

quote:gix-addict schreef op 20 maart 2010 @ 10:15:
[...]
Tuurlijk ga mee dan en nog een paar van jullie kant nu zijn we met 16 man van deze kant ongeveer
Sander weet er meer van![]()
Zo ff de DR aanstampen en naar Assenede demo rijden op 675's en speed triple's

quote:Smet schreef op 21 maart 2010 @ 11:35:
[...]
Motor komt niet van MCT. 'T is ook al een tijdje geleden dat ik met een groepje ben wezen rijden, dus dan moet het al van de herfst geleden zijn (zoontje van 5 maanden). Als je ons tegenkomt, zit er meestal een aardig tempo in
Voor Ardennen, zoeken jullie nog een huisje? 2 Jaar geleden met een groepje geweest, hadden een vakantiehuisje van vrijdag t/m maandag met grote garage bij. Koste slechts enkele tientjes per persoon, lag wel wat afgelegen maar mooie uitvalbasis om te rijden. Kan wel even zoeken wat het adres was.

lieffie he!?
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3