Dit onderwerp is gesloten.
quote:TigerT schreef op 20 maart 2010 @ 14:52:
[...]
Als er een beetje wordt gedold zeggen dat de ander z'n mond maar moet houden omdat ie oud is (niet in die bewoordingen maar daar kwam t wel op neer)
Zomaar een conclusie plaatsen, en die niet corrigeren als die onterecht blijkt.
Is dat volwassen dan?
Kan wel doorgaan maar heb daar helemaal geen zin in. Er gaan me nu alleen toch wat teveel beschuldigende vingertjes richting Lin. Volgens mij zijn er genoeg hier die haar persoonlijk kennen en weten dat ze echt niet de moeilijkste in de omgang is. En er zijn in de tijd ook genoeg anderen bij rdam inc gekomen zonder dat dat leidde tot situaties als deze. Kennelijk is er dus echt wel iets wat r erg dwars zit.
Zonder inhoudelijk iets over de bewuste posts te zeggen, ik zie wél wat dat is, maar ben daarin misschien de enige. En noem de posts grof, bot of wat dan ook, t is ook met subtiliteiten geprobeerd maar die sorteerden weinig effect.
Moest dit toch even kwijt.
@JiP: heb jou wel gequote maar dit is niet persoonlijk, gewoon even in z'n algemeenheid
De tering.quote:Cerbera schreef op 20 maart 2010 @ 14:58:
Is dit niks?
http://www.stoneshield.nl/contents/nl/d164.html
Heb je tenminste heel de motor gehad...
Zit er over te dubben om het ook op mijn TLR te doen.
Die is nu opnieuw gespoten en ik wordt dadelijk weer chagerijnig als er een kras op komt ofzo

quote:TigerT schreef op 20 maart 2010 @ 14:52:
Als er een beetje wordt gedold zeggen dat de ander z'n mond maar moet houden omdat ie oud is (niet in die bewoordingen maar daar kwam t wel op neer)
Zomaar een conclusie plaatsen, en die niet corrigeren als die onterecht blijkt.
Is dat volwassen dan?
...
Moest dit toch even kwijt.
@JiP: heb jou wel gequote maar dit is niet persoonlijk, gewoon even in z'n algemeenheid
quote:Worldbeater schreef op 20 maart 2010 @ 16:31:
[...]
De tering.
Net nog even 12V verbeterd, en met de fohn gekeken, maar het zweet stond nader dan het lachen. Zo moet het maar.
En commandant laat mij weer met vizier dichtrijden.![]()
[afbeelding]
Vorig jaar was het beslagen, kreeg'em maar niet schoon.
Werd nog slechter na die synthetische reiniger.![]()
Toen met autopoets weer redelijk gekregen, maar was alweer wit uitgeslagen.![]()
Ook nog nooit zo snel krassen gehad. AGV.![]()
Zwakke serie misschien.
Beste mijnheer Dr. Anders TigerT.quote:TigerT schreef op 20 maart 2010 @ 14:52:
Zonder inhoudelijk iets over de bewuste posts te zeggen, ik zie wél wat dat is, maar ben daarin misschien de enige. En noem de posts grof, bot of wat dan ook, t is ook met subtiliteiten geprobeerd maar die sorteerden weinig effect.
Kijk even goed naar de foto. Laat ik anders 'wit uitslaan' zeggen.quote:JiP-ster schreef op 20 maart 2010 @ 17:42:
Watte? Commandant op je vizier smeren tegen het beslaan?!
EDIT: En zo ja, welk type? Wil ik ook wel eens proberen...
quote:lilanie schreef op 20 maart 2010 @ 19:44:
Ondertussen ben ik er wel klaar mee hier.. Zoals Gert al zei, de meesten hier kennen me langer dan vandaag en hebben me meegemaakt in verschillende situaties. Die zouden mijn reacties beter in moeten kunnen schatten. Ik vind dit allemaal dus behoorlijk lullig en had het eerlijker gevonden als jullie een paar jaar eerder hadden gezegd wat er aan mij niet deugt (en dat is genoeg). Dan had ik er misschien iets aan kunnen doen of er in ieder geval rekening mee kunnen houden. De dooddoener 'het is maar internet' vind ik behoorlijk slap, we kennen elkaar.. het is niet meer 'alleen maar internet'
Daarbij kreeg ik gisterenavond een behoorlijk pissig mailtje van iemand die ook weer een mailtje had gekregen van ene Hans van der Wal. Ik ken die hele man niet en weet ook niks van zijn mailtjes, ik heb daar dus ook de hand niet in. Ik weet alleen dat het een oud-brikker is met een dikke ban. Ook ik krijg regelmatig vage mailtjes van hem. Dus mochten er hier meer zijn die ze krijgen (en dat verwacht ik wel) ik weet van niks en bekonkel met niemand iets via een of andere achterdeur.
Ik ben geen lieverdje en soms behoorlijk scherp, maar achterbaks ben ik niet..
Ook wordt mij verweten dat ik platte tekst anders moet interpreteren.. dit geldt dus niet alleen voor mij..
De dolomieten heb ik ondertussen gecanceld, ik wil niet meer mee met een groep waarin de sfeer is zoals die hier de laatste tijd is. Nou ben ik vrij flexibel, dus wanneer het een en ander verandert, verander ik misschien ook wel weer van gedachte. Maar nu zie ik dat even niet gebeuren.
quote:Worldbeater schreef op 20 maart 2010 @ 18:21:
Beste mijnheer Dr. Anders TigerT.![]()
Ik ben zeker niet blind, maar de opwinding vind ik wel wat over de top.
Je kon erop wachten zeg maar. Dat zag/zeg ik dan weer.
quote:
Het is maar MF he, niet een serieuze operatie tegen Wilders en consorten.
quote:
Selectief lezen zou ik zeggen.![]()
Heb je zo weinig vrienden?quote:
quote:
quote:
Wilde nog ff de route checken voor morgen.
Maar de W7 zit alweer bordevol spyware en andere troep.
Kan er helemaal niks meer mee.![]()
quote:
Dinnetje ligt alweer twee uur te maffen.
Gezellig he.
quote:
Moet ik morgenochtend nog de route maken.
Maar het regent vast.
quote:Scratch schreef op 20 maart 2010 @ 21:07:
@ petervandamned
ook ik heb een offerte gevraagt bij die BMW dealer waar we toen waren. Ik was er vorige week zaterdag en maandag de offerte netjes per mail binnen. Ik pleurde bijna van mn stoel af van wat ik moest bijleggen.Als ik nu een GSX R600 koop ben ik bijna net zo veel kwijt!
dus ik heb bedankt voor de moeite
quote:Worldbeater schreef op 21 maart 2010 @ 01:19:
quote:JiP-ster schreef op 20 maart 2010 @ 12:10:
[...]
Nice, 28 april is weer de eerste MAC dag, ben jij erbij? Heb jij trouwens al meerdere dagen geboekt dit jaar?
Ik alleen 15/6, net als de rest hier, geloof ik.![]()
quote:petervandamned schreef op 21 maart 2010 @ 08:26:
[...]
Ja helaas is dat de realiteit op het moment
gisteren nog bij goedhart geweest en ook weinig goed nieuws voorde in ruil helaas
quote:TheMauster schreef op 21 maart 2010 @ 08:58:
[...]
ik heb nog wel wt extra dagen, mocht je dat willen weten zie onderschrift
quote:
quote:mover schreef op 21 maart 2010 @ 08:26:
[...]
Inderdaad, hoe krijg je dat nou voor elkaar? User Account Control zeker uitgeschakeld? Maar dan nog
Wist je dat we ook een gratis anti-malware applicatie leveren: http://www.microsoft.com/security_essentials ? Prima product voor huis-tuin-en-keuken-gebruik; iets uitgeklede versie van ForeFront Endpoint Protection, de corporate uitvoering. Effe downloaden en installeren!
quote:Worldbeater schreef op 21 maart 2010 @ 01:19:
[...]
Heb je zo weinig vrienden?![]()
Wilde nog ff de route checken voor morgen.
Kan er helemaal niks meer mee.![]()
Dinnetje ligt alweer twee uur te maffen.
Gezellig he.
Moet ik morgenochtend nog de route maken.
Maar het regent vast.

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2