Dit onderwerp is gesloten.
quote:ukki schreef op 21 maart 2010 @ 08:04:
[...]
waaraan twijfel je? er zou in principe geen regen meer moeten komen.
quote:
quote:RRon schreef op 21 maart 2010 @ 08:36:
[...]
Gezellig!! Je rijdt niet mee??
Mochten er nog mensen zijn die niet mee rijden maar wel mee willen lunchen, ik bel tegen 1100 het aantal door dus laat even weten via sms ofzo of je eventueel ook mee wilt eten!!
quote:RRon schreef op 21 maart 2010 @ 08:36:
[...]
Gezellig!! Je rijdt niet mee??
Mochten er nog mensen zijn die niet mee rijden maar wel mee willen lunchen, ik bel tegen 1100 het aantal door dus laat even weten via sms ofzo of je eventueel ook mee wilt eten!!
quote:AppiePappie schreef op 21 maart 2010 @ 08:41:
Bikkels
Ik snap niet dat jullie het leuk vinden om te gaan rijden, nog geen 10 graden weg is zeiknat en net zoals bij Blade miezert het hier nu......
Ik kom wel effe bakkie halen bij de gele M.
quote:r1enzo schreef op 21 maart 2010 @ 08:42:
Goedemorgen
![]()
[...]
Wij komen niet...![]()
...er is hier genoeg gevallen de afgelopen uurtjes en om met dit wegdek voor het eerst weer op de (sport)fietsjes te stappen vinden we geen verstandige keus
Voor de gene die wel gaan, héél veel plezier
quote:Hedcandy schreef op 21 maart 2010 @ 09:18:
Site KNMI: Vanochtend naar het zuidoosten wegtrekkende regen, gevolgd door flinke perioden met zon. Vannacht kans op mist, maandag overdag af en toe zon.
quote:Mister C schreef op 21 maart 2010 @ 09:27:
goeiemorgen
wij gaan gewoon mee dus tot straks bij de mak we doen alleen onze spierwitte laarzen maar niet aan vandaag![]()
quote:
quote:
quote:
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3