Dit onderwerp is gesloten.
quote:Meangreengirl schreef op 16 maart 2010 @ 07:49:
Klagen....hmm, soms moet het wel eens he.![]()
Vroeger kwam er altijd een oude vrouw bij mij in het cafe, en ALTIJD klaagde zij.
Over alles. Werkelijk alles.
Kleine greep uit de dagelijkse gesprekken:
Ik: Goeiemorgen, hoe is het met je? "
zij: "Slecht."
Ik : "Lekker weer vandaag he Anna? "
Zij: "Vind er niks an. "
Vast antwoord...of de zon nou scheen of pijpestelen regende, zij vond er nooit wat aan.
Ik: "Koffie Anna? "
zij: "Is hij vandaag wel te zuipen? "
Ik: "Er is nog niemand doodgevallen vandaag."
zij:"Anders betaal ik hem niet."
Ik: "Anna, je drinkt hier elke dag koffie. Als hij zo erg is waarom drink je niet ergens anders koffie?"
zij: "Cafe hiernaast is nog veel erger. Daar ben ik eens ziek van geworden. "
Maar altijd gaf ze een fooitje, met de woorden dat de koffie niet te zuipen was en ze hem de volgende keer niet ging betalen.
En o wee als er een nieuw personeelslid was.
Zij: "Wies da? "
Ik: "Een nieuw meisje."
Zij: "Niet te vertrouwen, ik vind ze maar raar."
Ik: "Hoe weet jij dat nou? "
zij; "Kun je zien aan haar kop."
En dan loerde ze net zo lang naar het nieuwe personeelslid tot die zich ongemakkelijk ging voelen en aan mij of collegas vroeg wat er toch was met die vrouw, en wat ze haar misdaan had.
Ging ze naar het toilet, moesten we altijd haar tas vasthouden, want die man die daar zat ging haar zeker beroven. Hij had al vies naar haar zitten kijken.![]()
Ze was een beetje paranoïde, altijd chagerijnig en klaagde over alles en iedereen.
Maar toen we lazen in de krant dat ze dood was, waren we toch even stil.
Want zo was ze nu eenmaal, en op haar manier erg grappig.
Ik weet zeker dat ze over de uitvaart ook wat te klagen zou hebben.
quote:Ik: "Er is nog niemand doodgevallen vandaag."
straks de volgende halve tegel
quote:Meangreengirl schreef op 16 maart 2010 @ 07:49:
Klagen....hmm, soms moet het wel eens he.![]()
Ik: "Koffie Anna? "
zij: "Is hij vandaag wel te zuipen? "
Ik: "Er is nog niemand doodgevallen vandaag."
quote:bart5 schreef op 16 maart 2010 @ 20:10:
Vandaag tijdens het tanken, tankstation met 2 rijen met 2 pompen achter elkaar in zoetermeer , dikke splinternieuwe BMW stationbak die hem midden tussen die 2 pompen had gezet, kon er dus niet voor, dus er maar achter. Half metertje tussen zijn bumper en mijn voorband, en ik tanken maar. Meneer in duur ogend beige pak naar buiten, stapt in zijn wagen.... die vervolgens terwijl hij hem start naar achter begint te rollen, ik schrik, zie mijn motor al ompleuren, dus slang uit mn tank, en geef een paar tikken op zijn achterruit en roep " godverdomme lamme tak" half over mijn motor hangend. Hij komt tot stilstand tegen mijn voorband, motor bewoog amper, maar geen nare dingen gelukkig.
Rijdt vervolgens rustig een meter naar voren, ik verbaas me dat die gewoon weg wil rijden zonder te reageren maar hij stopt dus. Stapt uit, en zegt met kouwe kak accent "wat deed je nou" .... ik kook, wat deed ik nou.... wat deed ik nou ??!! rustig blijven. " Je rolde tegen me aan man !" "ja eeuh, ik zag je niet hoor, laat dat meteen een wijze les voor je zijn ook in het verkeer, daar zie ik jullie ook nooit goed"
kook ondertussen uiteraard. Hij kijkt even naar zn bumper, brabbeld iets over gelukkig geen schade en ik zeg in al mn frustratie dat die op moet passen dat die zo zelf geen schade krijgt. Kijkt me wat beduust aan en stapt weer in zn wagen om vervolgens weg te rijden.
Niks voor mij om te gaan dreigen, maar man wat een stuk onbenul. Die belerende toon "wijze les" blabla.....
quote:king-roy schreef op 16 maart 2010 @ 21:24:
kut ziggo
quote:fatih86 schreef op 16 maart 2010 @ 04:24:
Voor de Belgen: Hou is op met: Ge,be,te,se.
Praat het niet! Of als je ons taal wilt praten doe het dan ook goed. ABN!
quote:wesleyc schreef op 16 maart 2010 @ 21:20:
klaag over:
- Motorrijles instructeuren die met temperaturen rond het vriespunt even inwrijven dat hun FJR handvatverwarming heeft en mijn CB250 niet.
quote:
quote:fatih86 schreef op 16 maart 2010 @ 04:24:
Voor de Belgen: Hou is op met: Ge,be,te,se.
Praat het niet! Of als je ons taal wilt praten doe het dan ook goed. ABN!
quote:Mijn Vlaanderen spreekt een eigen taal; God gaf elk land de zijne, en laat ze rijk zijn, laat ze kaal: ze is Vlaamsch en ze is de mijne.
Moderator
Kawa KLX 650 SM

quote:wesleyc schreef op 16 maart 2010 @ 21:20:
klaag over:
- Motorrijles instructeuren die met temperaturen rond het vriespunt even inwrijven dat hun FJR handvatverwarming heeft en mijn CB250 niet.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2