Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Het grote motorfilm topic (01) (post hier je filmpjes)

Pagina's:
«
»

Winnaar Landmark BE-HE eo

Reg. datum:
01 dec. 2009
quote:
VaagVerhaal schreef op 20 maart 2010 @ 18:11:

[...]

Iemand trouwens al gelukt om er (veel) meer als een uur achter elkaar mee op te nemen?

Ja hoor. ca 40 stukjes van 2 min. ik doe m weg. liefhebbers?
VF 1000 F Interceptor

GSX-R 750 K3 verlengd.

Reg. datum:
31 okt. 2007
Bedankt jongens voor het meedenken.
Ik ga er even achteraan
Ik probeer mijn leven zo te regelen dat ik niet eens aanwezig hoeft te zijn.

Reg. datum:
13 jun. 2008
ik heb laatst 1 uur en 55 minuten opgenomen met de md80. Dat is geen probleem.. En toen had ik pas 4.5 gig gebruikt.

DL650 k5

Reg. datum:
05 apr. 2005
quote:
M3nace schreef op 21 maart 2010 @ 12:37:
ik heb laatst 1 uur en 55 minuten opgenomen met de md80. Dat is geen probleem.. En toen had ik pas 4.5 gig gebruikt.

En toen was de accu zeker ook wel leeg?
Suzuki DL650 V-strom

VFRoemmm..

Reg. datum:
13 jan. 2010
quote:
ikkie01 schreef op 20 maart 2010 @ 19:34:

[...]

Plemp maar neer, altijd leuk om te zien! :) :) :)
Motorcycles don't leak oil, they mark their territory!

Een beetje vaag maar wel...

Reg. datum:
27 okt. 2009
quote:
ikkie01 schreef op 20 maart 2010 @ 19:34:

[...]

Das niet helemaal wat ik bedoelde :N

quote:
M3nace schreef op 21 maart 2010 @ 12:37:

Meteen al vanaf de eerste keer volledig opladen of al meerdere keren opgeladen?
Kawasaki ZX-6R '98

Reg. datum:
13 jun. 2008
quote:
VaagVerhaal schreef op 21 maart 2010 @ 13:47:

[...]

Das niet helemaal wat ik bedoelde :N

[...]

Meteen al vanaf de eerste keer volledig opladen of al meerdere keren opgeladen?

is de 3e keer dat ik een filmpje gemaakt heb...

Wanna play?

Reg. datum:
05 jul. 2005
heb m'n camera steuntje eindelijk bevestigd :Y 8-)
Zal morgen een filmpje posten :P
:W
GSX 600F - GSX-R 1100 - GSX-R 750 SRAD

Held, aangenaam.

Reg. datum:
05 aug. 2008
Nou, ik krijg die camera niet trillingsvrij gemonteerd op mn xr600, iemand van jullie nog tips? Dit heb ik geprobeerd:
steuntje op stukje schuim van de verpakking en dan op mn spatbord, steuntje op 2 stukjes schuim op elkaar en dan op mn spatbord. stukken schuim naast elkaar met ruimte er tussen, daar een stuk breed elastiek tussen en daarop de md gemonteerd. En ditzelfde maar dan met een tegengewicht er onder... Niets wil.
Een Uvex helm: Om er voor te zorgen dat je niet net zon rotkop als Thijs krijgt bij een crash.

Wanna play?

Reg. datum:
05 jul. 2005
Ik heb hem achter m'n ruitje bevestigd dmv die verstelbare standaard. Deze met tay-ribs, zonder zous, vastgemaakt aan kroonplaat en klaar.
Weet alleen niet of ie een beetje trillingsvrij is, dat ga ik morgen checken...

Held, aangenaam.

Reg. datum:
05 aug. 2008
Ja, alleen denk ik dat mijn motor helaas iets meer trilt dan die van jou. Ik ga vanavond nog even over een oplossing nadenken...
Een Uvex helm: Om er voor te zorgen dat je niet net zon rotkop als Thijs krijgt bij een crash.

GSX-R 750 K3 verlengd.

Reg. datum:
31 okt. 2007
nou ik ben eruit. -O-

Aangezien ik geen ervaring met Ebay heb en dat ik ook geen Paypal account heb. En dat ik het toch een beetje eng vind om in China te bestellen. (Slechte ervaringen mee bij mijn vorige baan) Wil ik toch vragen of iemand een paar camera's extra kan bestellen voor me. Gegevens en geld regelen we van te voren natuurlijk.

Alvast bedankt.
Ik probeer mijn leven zo te regelen dat ik niet eens aanwezig hoeft te zijn.

Wanna play?

Reg. datum:
05 jul. 2005
quote:
Neo16V schreef op 23 maart 2010 @ 12:59:
nou ik ben eruit. -O-

Aangezien ik geen ervaring met Ebay heb en dat ik ook geen Paypal account heb. En dat ik het toch een beetje eng vind om in China te bestellen. (Slechte ervaringen mee bij mijn vorige baan) Wil ik toch vragen of iemand een paar camera's extra kan bestellen voor me. Gegevens en geld regelen we van te voren natuurlijk.

Alvast bedankt.

Ik heb hier nog een extra md 80 uit hong kong liggen...
voor 25 euro verzend ik hem naar je, heb er zelf 16 euro voor betaald...

KTM EXC 300 2006

Reg. datum:
04 jul. 2008
quote:
Makrolon schreef op 21 maart 2010 @ 17:53:
Ja, alleen denk ik dat mijn motor helaas iets meer trilt dan die van jou. Ik ga vanavond nog even over een oplossing nadenken...

Ik denk dat je het ook niet trillingsvrij krijgt... T beste is denk ik op je helm, de motor trilt altijd.. Zelfs tijdens het testrondje op het stuur van mn fiets was t klote.
Ik ben net als jij. Ik geef alleen wat meer gas en rem wat later :)

quote:
ErikVonhof schreef op 23 maart 2010 @ 13:16:

[...]

Ik denk dat je het ook niet trillingsvrij krijgt... T beste is denk ik op je helm, de motor trilt altijd.. Zelfs tijdens het testrondje op het stuur van mn fiets was t klote.

Ik ga het zo proberen, heb hem met dubbelzijdig klittenband bij mn kroonplaat zitten.Zal wel veel gaan trillen idd ben ik bang maar ik kijk wel effe. :X

KTM EXC 300 2006

Reg. datum:
04 jul. 2008
Dat is ook geen XR, zal zeker schelen :+
(twas toch een XR? :+ )
Erik39 wijzigde dit bericht op dinsdag 23 maart 2010 13:41 (23%)

Held, aangenaam.

Reg. datum:
05 aug. 2008
Ja. Heb zitten nadenken, maar kan zo niets verzinnen. Had nog een idee, iets met een beetje gewicht, daar de md80 aan vast maken en dat dan in elastiek in een fotolijstje spannen.

Held, aangenaam.

Reg. datum:
05 aug. 2008
quote:
Bozzie schreef op 23 maart 2010 @ 13:07:

[...]

Ik heb hier nog een extra md 80 uit hong kong liggen...
voor 25 euro verzend ik hem naar je, heb er zelf 16 euro voor betaald...

Heb ik m ook al aangeboden...

KTM EXC 300 2006

Reg. datum:
04 jul. 2008
Nou dan mag ie mijne ook kopen, heeft ie er al 3 :+
Is het geen optie om hem flexibel op te hangen aan iets, zoals je stuur??
Soort elastiek, maar dan wel dat ie niet naar voren en achter kan schommelen? :+

DL650 k5

Reg. datum:
05 apr. 2005
quote:
ErikVonhof schreef op 23 maart 2010 @ 13:16:

[...]

Daar ben ik nu ook achter!! De MD80 gemonteerd zoals op bovenstaande foto`s geeft bij mij het beste resultaat. Het enige nadeel bij mij was dat de camera te laag gericht stond, dit heb ik opgelost door een klein stukje velcro aan de onderkant op het velcro te plakken wat al op de helm zit. Zo komt de MD80 net wat hoger/schuiner gericht. Vandaag een ritje gemaakt met de camera in de helm (tegen de zijkant van het wangstuk)
Suzuki DL650 V-strom

Held, aangenaam.

Reg. datum:
05 aug. 2008
quote:
ErikVonhof schreef op 23 maart 2010 @ 16:03:
Nou dan mag ie mijne ook kopen, heeft ie er al 3 :+
Is het geen optie om hem flexibel op te hangen aan iets, zoals je stuur??
Soort elastiek, maar dan wel dat ie niet naar voren en achter kan schommelen? :+

Das nogal moeilijk... Ik had m in elastiek opgehangen. maar dan gaat ie als een gek van voor naar achter :+ Ik wil m juist niet meer op mn helm, vind ik niet zo leuk dat je niet ziet wat de motor doet.

Vanmiddag testrit gedaan en nog een stuk tape om de md80 en de houder heen zodat tie niet kan trillen, het beeld is super *O* zelfs door de dark smoke ruit heen :Y
Alleen heb hem overgezet naar wmv bestand en toen ging tie van 739 mb naar 55 mb, dus op youtube is de kwaliteit heel sip -O- terwijl als ik hem op mn latop bekijk de kwaliteit heel goed is.

Wanna play?

Reg. datum:
05 jul. 2005
Hey mensen ik wil wat filmpjes bewerken die ik heb geschoten met de md80... nu heb ik hier 0,0 ervaring mee. Weet wel een hoop van computers. Weet iemand een goed/simpel en gratis programmatje om filmpjes te bewerken?

675

Reg. datum:
05 mrt. 2009
Windows Movie Maker :) simpelere kan het volgens mij niet.

Klik
Timj wijzigde dit bericht op dinsdag 23 maart 2010 19:02 (68%)

Multistrada 1200S Touring 2012

Reg. datum:
05 sep. 2003
quote:
r1mario schreef op 23 maart 2010 @ 18:41:
Vanmiddag testrit gedaan en nog een stuk tape om de md80 en de houder heen zodat tie niet kan trillen, het beeld is super *O* zelfs door de dark smoke ruit heen :Y
Alleen heb hem overgezet naar wmv bestand en toen ging tie van 739 mb naar 55 mb, dus op youtube is de kwaliteit heel sip -O- terwijl als ik hem op mn latop bekijk de kwaliteit heel goed is.

kan zijn dat youtube "later" nog beter beeld gaat geven, bij mij wel altijd, dan ook pas HD-keuze

Andere optie is dat je bij het aanmaken van de WMV een te hoge compressie hebt toegepast (als film onder de `10 minuten as, had je die ook zonder bewerking op youtube kunnen zetten ...

Maarruh .... doe es youtube-linkje ? O-)

Dé grote berichten poster & editer
eiFFel Eifel, enigSTe enige & motEr motor

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True