quote:
quote:Vice schreef op 21 maart 2010 @ 12:09:
Hallo,
Ik heb echt heel lang niet meer op het MF gezeten (druk druk druk) en dit is een oud topic, maar wil toch even melden dat we alle 3 zijn vrijgesproken donderdag
De agent haalde mensen doorelkaar tijdens de hoorzitting (de een zou ineens op een andere kleur motor hebben gereden) en toen was de rechter het na 3 keer de zaak te hebben uitgesteld (moesten vorige zomer eigenlijk al voorkomen) er helemaal klaar mee!
Apart verhaal, maar ben wel blij dat ik 640 euro in m'n zak kan houden*D
quote:Vice schreef op 21 maart 2010 @ 12:09:
Hallo,
Ik heb echt heel lang niet meer op het MF gezeten (druk druk druk) en dit is een oud topic, maar wil toch even melden dat we alle 3 zijn vrijgesproken donderdag
De agent haalde mensen doorelkaar tijdens de hoorzitting (de een zou ineens op een andere kleur motor hebben gereden) en toen was de rechter het na 3 keer de zaak te hebben uitgesteld (moesten vorige zomer eigenlijk al voorkomen) er helemaal klaar mee!
Apart verhaal, maar ben wel blij dat ik 640 euro in m'n zak kan houden*D
quote:Neanderthaler schreef op 21 maart 2010 @ 17:57:
[...]
Was die agent aan het liegen dan? Als hij namelijk op de rechtbank onder ede verklaart iets anders gezien te hebben dan wat hij zegt, ik kan me dan best voorstellen dat échte criminelen ook mogen wandelen.
Niemand is heilig
quote:
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1