quote:
quote:Gilles schreef op 21 maart 2010 @ 16:29:
Pfff fijn hoor, dat mooie weer... hele groepen komen er weer voorbij (in tegengestelde richting).. en maar zwaaien
quote:Gilles schreef op 21 maart 2010 @ 16:29:
Pfff fijn hoor, dat mooie weer... hele groepen komen er weer voorbij (in tegengestelde richting).. en maar zwaaien

quote:JanB schreef op 21 maart 2010 @ 17:07:
[...]
Jah..... gék word je d'r van.
In de winter vind ik het niet erg, dan groet je per definitie een mede-bikkel. Maar nu heb ik er wel moeite mee, al die mooiweerrijders groeten.
quote:tinusb1 schreef op 21 maart 2010 @ 16:46:
is wel grapig maar die zondag rijders maken wel vaak ruimte in de file zodat jullie ( echte bikkels ) door het midden kunnen rijden in de file. ook al heb ik een enorme pest aan die fluor hesjes
quote:Mike Schenk schreef op 21 maart 2010 @ 08:48:
Mooi toch, het is immers een vrijwillige belasting, zo zouden er meer moeten zijn
quote:#Lennard schreef op 21 maart 2010 @ 09:46:
Zolang het niet sneeuwt/vriest, is het elke dag motorrijweer

quote:
quote:hoffer schreef op 21 maart 2010 @ 10:41:
het is mooi weer,dus als alle doorrijders nu gewoon thuis blijven,hoeven ze zich ook niet te storen aan de mooiweerrijders![]()
quote:tinusb1 schreef op 21 maart 2010 @ 16:46:
ook al heb ik een enorme pest aan die fluor hesjes
quote:tinusb1 schreef op 21 maart 2010 @ 18:13:
zo, na een uurtje als een idioot te hebben gedragen( ja, het kan weer zonnetje enzo) toch weer heelhuids thuisgekomen wel een paar van die hoofdschuddende doorrijders tegengekomen maar voor de rest prima dagje
quote:R6-bestuurder schreef op 21 maart 2010 @ 17:01:
top dag vandaag heerlijk 3 uurtjes gereden.
quote:air-cooled schreef op 21 maart 2010 @ 18:25:
vanwege dit topic was het doel vandaag een zinloos rondje zonder doel; een beetje dat zondag gevoel proberen te vatten.
- 1 lekker weer dus dat was goed
- 2 veel auto's op de weg, das minder.
- 3 inderdaad meer motorrijders gezien, dat is leuk, geen last van gehad.
- 4 er is een categorie rijders op zondag die moeite heeft zijn linker handvat te lossen, ze willen wel maar het is net "kijk pap met losse handen" en dat in 1/10 sec. dat idee.
- 5 niemand had een vlaggetje aan zijn motor gebonden met de tekst "de enige echte zondagsrijder". dus lastig te zien wie het nu was.
- 6 wel veel sirenes gehoord en op een verjaardag ook vandaag, was de eerste mededeling dat de n9 afgesloten was vanwege een ongeluk. geen idee waarom dit nu ter sprake kwam. was wel in vol tenue, dat wel. hopen maar dat dit geen rijder betrof.
conclusie voor mij is dat de moeilijke zwaaiers, die wel willen zwaaien, mogelijke zondag rijders zijn in de letterlijke betekenis van het woord, zonder daar iets negatiefs aan te hangen.
quote:air-cooled schreef op 21 maart 2010 @ 18:25:
vanwege dit topic was het doel vandaag een zinloos rondje zonder doel; een beetje dat zondag gevoel proberen te vatten.
- 1 lekker weer dus dat was goed
- 2 veel auto's op de weg, das minder.
- 3 inderdaad meer motorrijders gezien, dat is leuk, geen last van gehad.
- 4 er is een categorie rijders op zondag die moeite heeft zijn linker handvat te lossen, ze willen wel maar het is net "kijk pap met losse handen" en dat in 1/10 sec. dat idee.
- 5 niemand had een vlaggetje aan zijn motor gebonden met de tekst "de enige echte zondagsrijder". dus lastig te zien wie het nu was.
- 6 wel veel sirenes gehoord en op een verjaardag ook vandaag, was de eerste mededeling dat de n9 afgesloten was vanwege een ongeluk. geen idee waarom dit nu ter sprake kwam. was wel in vol tenue, dat wel. hopen maar dat dit geen rijder betrof.
conclusie voor mij is dat de moeilijke zwaaiers, die wel willen zwaaien, mogelijke zondag rijders zijn in de letterlijke betekenis van het woord, zonder daar iets negatiefs aan te hangen.
quote:JanB schreef op 21 maart 2010 @ 18:28:
[...]
Tja, voor ons bikkels wordt het langzaam aan al weer te warm om te rijden.......
quote:JanB schreef op 21 maart 2010 @ 18:27:
[...]
Yep, die hesjes haat ik misschien nog wel meer als mooiweerrijders......

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1