Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

louis.de: 25% goedkoper dan bij motozoom shoppen

Pagina's:
«
»

ZZ-R 600. Knetterhard eitje.

Reg. datum:
11 apr. 2009
Ja maar de artikelen zijn nog wel het zelfde. Je moet nu alleen iets meer moeite doen.
Bij Kawasaki zijn groenen de snelste. Ik ben van DNA: National Dyslexic Association. Nu ook met een brommer: GS 500

Honda VFR800 '98

Reg. datum:
19 nov. 2009
mwhah, Mijn duits is absoluut waardeloos maar ik kom er alsnog wel uit.

Er staan plaatjes he ;)

Street bob

Reg. datum:
07 jul. 2006
quote:
erwin_k schreef op 21 maart 2010 @ 17:21:
mwhah, Mijn duits is absoluut waardeloos maar ik kom er alsnog wel uit.

Er staan plaatjes he ;)

Zo niet dan open je 2 internet sessies de ene staat op motozoom en de ander op louis.de :+

wat je bij Louis.de niet weet, zoek je het op bij Motozoom :Y , het enig wat je moet doen is veranderrt de 100xxx naar 120xxx :9
Same Shit Different Day
Come over to the dark side, we have Harley
I’m not in this world to live up to your expectations and you’re not in this world to live up to mine.

ZZ-R 600. Knetterhard eitje.

Reg. datum:
11 apr. 2009
Ga jij eens snel een pagina terug!

quote:
stekman schreef op 21 maart 2010 @ 17:09:
volgens mij werkt het niet meer. Bestelnummers bij motozoom zijn aangepast
Bij Kawasaki zijn groenen de snelste. Ik ben van DNA: National Dyslexic Association. Nu ook met een brommer: GS 500

jwt

Reg. datum:
04 aug. 2009
nu 700XXXX geworden?

Jammer dat me Duits zo slecht is :/
spookz0r wijzigde dit bericht op zondag 21 maart 2010 18:32 (49%)
'04 CBR 600 RR | Think of the world as seen from space, from that distance it is calm, silent, at peace, one.

YZF-R1

Reg. datum:
27 aug. 2004
Soms raar maar altijd handig.
http://translate.google.c...&prev=/language_tools
Leef en laat leven, maar vooral ga leven! Klik

Reg. datum:
27 feb. 2010
Ik wil toch wat vragen voordat ik mijn bestelling plaats bij Louis.
Ik wil voor mijn GSX650f en nieuw windscherm bestellen van Puig.
Motozoom is duurder zoals bekent is en daarom wil ik bij Louis bestellen.

Echter bij het invullen van de postcode kan je niet meer dan 5 tekens invullen. Hoe hebben jullie dit opgelost?

Magic People, Voodoo People

Reg. datum:
27 mei. 2008
Je bedoelt voor het inloggen. Daar gebruik je alleen de 4 cijfers van je postcode. Ik had ook alleen de 1ste letter van postcode.
'08 Suzuki GSX650F '11 Triumph Speed Triple

Reg. datum:
27 feb. 2010
Als ik aangeef dat ik nog geen klant ben en hij vraagt naar mijn postcode dan kan ik daar niet meer als 5 tekens invullen. Kan je hier ook alleen de 4 cijfers invullen en dan de letters van de postcode bij de plaatsnaam invullen?

a.k.a "Het Anker"

Reg. datum:
27 dec. 2006
Ik had dat laatst ook toen ik me moest registreren. Volgens mij had ik toen 4 cijfers en 1 letter ingevoerd. Later heb ik dat kunnen wijzigen volgens mij. Maar waar, dat weet ik niet meer...
Volgens mij in een scherm later ofzo. In ieder geval geen probleem. ;)
I'm a bombtechnician; if you see me running, you'd better catch up. Tie-rip tjoening too the max.

Reg. datum:
27 feb. 2010
Ik heb nu bij de postcode men 4 cijfers in getypt en bij men plaats de letters + de plaatsnaam.
We zullen wel merken of het goed gaat

Beter bekend als Mike Schenk

Reg. datum:
09 mei. 2005
Functie:
Beter bekend als Mike Schenk
quote:
Vassie schreef op 30 mei 2010 @ 21:02:
Ik heb nu bij de postcode men 4 cijfers in getypt en bij men plaats de letters + de plaatsnaam.

Dat is inderdaad de handigste manier om het te doen. Dan staat het goed op het adreslabel in ieder geval.

Voordat ik dat deed had ik alleen de cijfers ingevuld en toen zat er een paar keer een sticker van TNT op met het verzoek de verzender de juiste postcode door te geven.

Niet dat het nu nog iets uitmaakt want het pakket komt tegenwoordig via Selektvracht en daar weten ze niet eens wat postcodes zijn.
BMW R1200 GS Adventure 2007 | Honda XL600V Transalp 1997

CBR600F '95

Reg. datum:
17 jul. 2009
Ik heb nogal wat gezeik gehad met Louis.de (uiteindelijk erachter gekomen dat dit voorkomen had kunnen worden als ze aangegeven hadden dat de helft nog nageleverd zou worden ipv maar gewoon de helft van de bestelling te sturen en laten betalen, maar das een ander topic), en die gaven aan dat je het beste je postcode in kon vullen door een 0 voor je cijfers te zetten en de letters van je postcode voor je plaatsnaam te zetten (wel een spatie tussen de letters en de plaatsnaam he :P )

MF Joker

Loverboy 1e klas

Reg. datum:
19 apr. 2007
Functie:
MF Joker
quote:
Fiah schreef op 19 december 2009 @ 18:21:
Voor zover ik weet is selektvracht overal een ramp :(

Hier niet. Als ik niet thuis ben leveren ze het af bij de buren(omdat selektvracht in Den Bosch zit en Eindhoven best een end is), vind het eigenlijk wel handig gezien ik dan m'n pakket gelijk bij de buren af kan halen zodra ik thuis ben.
"Met een SS hoef je toch niet plat te gaan om lol te maken" is net alsof je zegt: "met een lekker meisje hoef je geen seks te hebben, je kunt haar ook gewoon vingeren"

a.k.a "Het Anker"

Reg. datum:
27 dec. 2006
quote:
Vassie schreef op 30 mei 2010 @ 21:02:

Nu je het zegt; dat is volgens mij inderdaad hoe ik het gedaan heb... En dat gaat dus goed.
I'm a bombtechnician; if you see me running, you'd better catch up. Tie-rip tjoening too the max.

CBR600F '95

Reg. datum:
17 jul. 2009
quote:
Drinkyoghurt schreef op 30 mei 2010 @ 23:58:

[...]

Hier niet. Als ik niet thuis ben leveren ze het af bij de buren(omdat selektvracht in Den Bosch zit en Eindhoven best een end is), vind het eigenlijk wel handig gezien ik dan m'n pakket gelijk bij de buren af kan halen zodra ik thuis ben.

:o is dat bij jullie niet standaard dan? Bij ons levert ieder bedrijf het pakket bij de buren af als je niet thuis bent (behalve die ene lul die gister een pakketje gewoon in de struikjes had gelegd toen we weg waren :X B| )

2007 Yamaha VMX-1200 Flame Max

Reg. datum:
20 apr. 2007
Ik ben steeds minder enthousiast over Louis.de

Eind december kostte een Schuberth C3 mat zwart bij hun € 449,- en kon je met een kortingsbon hier nog 15% vanaf krijgen. Toen niet gedaan omdat ik ook een cadeautje voor mijn vrouw wilde kopen en het geld niet had voor allebei.
Nu heb ik de centen, hebben ze opeens de prijs aangepast.
Nu is de adviesprijs €529,-, aanbiedingsprijs €449,- en kun je kortingsbonnen niet meer op afgeprijsde artikelen gebruiken.......
VMAX...Dát is de kracht van een halve V8 ..............................................................www.vmaxclubholland.nl....................................................... M.A.G. JIJ AL?

Joep

Reg. datum:
11 mrt. 2010
Tja, dat is lullig.., maar shit happens!

Nog één keer, voor de zekerheid :9 : Louis geeft aan dat de kosten voor rekening van de koper komen. Echter, ik kan alleen maar shared invullen bij mijn bank (ING). Gewoon shared doen dan?
Kawasaki GPZ500s / Kawasaki ZZR1100 '93

Bandit 600

Reg. datum:
07 sep. 2008
quote:
Motor-Meester schreef op 07 juni 2010 @ 11:39:
Tja, dat is lullig.., maar shit happens!

Nog één keer, voor de zekerheid :9 : Louis geeft aan dat de kosten voor rekening van de koper komen. Echter, ik kan alleen maar shared invullen bij mijn bank (ING). Gewoon shared doen dan?

Volgens mij heb ik dat toendertijd ook gedaan.. Denk dat dat wel goedkomt :)
Suzuki GS500e 25kw Suzuki GSF600 Bandit 25kw

Reg. datum:
07 jun. 2010
quote:
Motor-Meester schreef op 07 juni 2010 @ 11:39:
ik kan alleen maar shared invullen bij mijn bank (ING). Gewoon shared doen dan?

Gewoon doen, staat er wel maar....
Banken hebben bepaald dat er GEEN kosten zijn voor het binnen de EU overmaken van centjes. Je vinkt dus Shared aan, Jij betaalt niets en zij???? geen idee, maar niet jouw probleem })

Joep

Reg. datum:
11 mrt. 2010
Ok, ik ga het proberen, thanks voor de tips!
Kawasaki GPZ500s / Kawasaki ZZR1100 '93

CBR600F '95

Reg. datum:
17 jul. 2009
quote:
Barty-ensche schreef op 07 juni 2010 @ 12:12:

[...]

Gewoon doen, staat er wel maar....
Banken hebben bepaald dat er GEEN kosten zijn voor het binnen de EU overmaken van centjes. Je vinkt dus Shared aan, Jij betaalt niets en zij???? geen idee, maar niet jouw probleem })

Bij transacties binnen de EU betaald niemand voor de kosten, zowel de verzendende als de ontvangende partij niet ;)

Reg. datum:
23 okt. 2007
Shared betaalt niemand iets...

Reg. datum:
15 mrt. 2010
ik haal alles bij louis weg,
de support is er uitstekend.
allemaal praten/schrijven ze even goed engels als duits.

en voor de duitse site kan ik 1 ding zeggen, gebruik google chrome als inter browser en laat die het voor je vertalen. goed der zitten dan wat fouten in maar het meeste klopt

Er rammelt iets

Reg. datum:
20 dec. 2009
Net nog voor €126,45 overgemaakt naar Louis, allemaal meuk zoals kabeltjes filtertjes bougietjes enzo. Hier zou ik zeker 160/ 170 euri kwijt zijn geweest.
En ik kan bij de Fortis ook niets invullen bij kosten delen of whatever maar komt wel goed hoorrr
:D
GS1000G '80 (Henk) - GRRR '84 - GS1000G '80 - GSX1100 '80 (2x)

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True