Dit onderwerp is gesloten.

quote:Geert-26 schreef op 20 maart 2010 @ 05:01:
Saaie boel hier ... Zijn er voor volgend weekend nog plannen?

quote:trip schreef op 20 maart 2010 @ 11:19:
ja, lekker naar center parcs met Lein. kan daar ook een intro les nemen voor duiken. lijkt mij wel leuk om te doen

quote:Geert-26 schreef op 21 maart 2010 @ 01:56:
Tis zaterdagavond he ... Althans, zaterdagnacht inmiddels ... Leuk joh die nachtdiensten, wéér geen reet te doen ... Maandagavond even babbelen over een vervolgopleiding! En ik kreeg gister te horen dat ik met mijn baan voorrang krijg op huurwoningen!! Dus maandag gelijk even bellen
quote:Jessica33 schreef op 21 maart 2010 @ 11:00:
@ flux: krijg je de dame erbij?gaaf pak!
@ Geert: da's luxe, voorrang krijgen! Gewoon gebruik van maken, hebben wij binnenkort een house-warming!!
@ Kir: vertelluh!! Ik ben heel nieuwsgierig... En nog gefeliciteerd natuurlijk met Stephan.
Ik zit volgend weekend in Maastricht, kadootje van m'n zusje voor m'n verjaardag, maar ik heb het zeer-donkerbruine vermoeden dat dan m'n vrijgezellenfeestje is...
quote:Illuminare schreef op 21 maart 2010 @ 11:47:
[...]
Huh, voorrang? Ben benieuwd naar je babbel over een vervolgopleiding![]()
![]()
Gister naar Alice geweest, was inderdaad maar een matige film.. Naast dat ik absoluut niet van het sprookje houd vind ik hem ook niet echt heel erg leuk uitgewerkt ofso.. Inderdaad niet Tim Burton zijn beste film.. En dr was een voetbalwedstrijd in de kuip, dus kon niet goed parkeren
@ Kir, ben ook nieuwsgierig haha.. Komt er binnenkort nog een trouwerij?
quote:Kir schreef op 21 maart 2010 @ 12:45:
Ga vooral door met raden, daar geniet ik van. Kan er nu nog niet zoveel over zeggen, heeft nog wat tijd nodig!
quote:Jessica33 schreef op 21 maart 2010 @ 17:37:
[...]
Nee joh, ze moeten eerst nog alle opa's/oma's/getuigen/ceremoniemeester inlichten dat ze gaan trouwen.
Jullie staan trouwens als Chocotoffs op onze gastenlijst, ceremoniemeester belde net om te vragen 'wie of wat de chocotoffs is'.
quote:fluxburn3r schreef op 20 maart 2010 @ 22:28:
ok ok pics.. vanaf internet dat wel
[afbeelding]
[afbeelding]

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3