Dit onderwerp is gesloten.
quote:Komkommer schreef op 19 maart 2010 @ 15:40:
[...]
Sjiem, 18:00 rijden we bij mij weg. Is zo'n anderhalf uur rijden, dus zie je zo rond 19:30!
quote:Komkommer schreef op 19 maart 2010 @ 15:40:
[...]
Sjiem, 18:00 rijden we bij mij weg. Is zo'n anderhalf uur rijden, dus zie je zo rond 19:30!
quote:

xt660x utrecht
quote:FZSsemans schreef op 20 maart 2010 @ 22:20:
die bubbels voorspellen niet veel goeds. of het is gewoon een poser. altijd met een kliene motor op de foto. hehehe
quote:
quote:
quote:Pindkaas schreef op 21 maart 2010 @ 18:50:
[...]
Ik zoek ook wel eens op marktplaats, eBay enz. naar spullen voor de TTR. Maar ik heb het idee dat ik elke goede aanbieding bij voorbaat al misloop doordat jij alles koopt
quote:o.j schreef op 21 maart 2010 @ 14:26:
hallo ik ben jamey uit zeeland.
Ik lees nu al een tijdje mee heb zelf ook een xt tenere uit 1989 als pekelfiets heb gister alleen een klein schuivertje gemaakt en nu is mn rechter carterdeksel gescheurd heeft iemand iets liggen voor me?
quote:Pindkaas schreef op 21 maart 2010 @ 18:50:
[...]
Ik zoek ook wel eens op marktplaats, eBay enz. naar spullen voor de TTR. Maar ik heb het idee dat ik elke goede aanbieding bij voorbaat al misloop doordat jij alles koopt
quote:Bolski schreef op 21 maart 2010 @ 19:20:
[...]
Dat valt wel mee hoor. Maar soms moet je, als je iets zeldzaams echt graag wilt hebben, diep in de buidel tasten.
En veel tijd steken in alles scannen en nazoeken.

quote:Jonne schreef op 21 maart 2010 @ 20:49:
Afgelopen weekend met de BMW GS-club naar de Ardennen geweest. Ze hadden daar naar een route met veel off-road erin wat goed te doen voor een GS, maar ook een route uitgezet voor de lichtere enduro fietsen. Ik was heen op de TTR.
150 km voornamelijk blubber, gladde stenen, gravel, enz. Erg mooie, leuke track welke op veel plekken erg uitdagend was (voor mij igg)
Vlak voordat we weggingen blijf de motor stationair veel te hoog lopen. Na veel zoeken bleek het schoefje van het heveltje van de gasschuif los te zitten....
http://www.youtube.com/watch?v=Knz4TYnk728

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1