Dit onderwerp is gesloten.

quote:OgriUK schreef op 21 maart 2010 @ 11:06:
IN de bandenzaak een burn-out maken (ik denk dus dat je nog een keer terug moet), en dan geleidelijk, gedurende 10.000km, iets meer hellingshoek maken. Ik heb zelf net ook een setje laten monteren en ga overmorgen mijn burnout nog ff inhalen. Tot dan 24/7 met schuurpapiertjes en wasbenzine aan de slag.
Cagiva Raptor 650 2006
quote:
quote:Martell schreef op 21 maart 2010 @ 18:45:
Met schuurmachiene de schaamranden er af schuren. Pak ook meteen je kneesliders mee.
quote:tinusb1 schreef op 21 maart 2010 @ 17:05:
dus als ik een band wissel op het circuit dan moet ik eerst ca. 20 ronden is 100 km rustig aan doen
quote:JanB schreef op 21 maart 2010 @ 18:49:
[...]
Yep, vooral die kneesliders zijn héél belangrijk. Het slijtpatroon moet dan wél passen bij de hellingshoek waaronder je banden zijn afgeslepen......![]()
![]()
quote:JanB schreef op 21 maart 2010 @ 18:49:
[...]
Yep, vooral die kneesliders zijn héél belangrijk. Het slijtpatroon moet dan wél passen bij de hellingshoek waaronder je banden zijn afgeslepen......![]()
![]()
quote:Wild Chocolate schreef op 21 maart 2010 @ 22:47:
Verbaast me trouwens wel dat TS niet is gewaarschuwd door degene die de banden erop gelegd heeft.

quote:Trasos schreef op 21 maart 2010 @ 09:47:
[...]
Die silicone zitten namelijk niet alleen op het schuurbare vlak , maar ook in de laag daar onder , dus is je band opgewarmd door het rijden (en door het draaien van de band )zweet de band pas die silicone uit .
Dus gewoon lekker rustig inrijden die handel![]()
quote:
quote:JanB schreef op 21 maart 2010 @ 22:52:
[...]
Neuh, ik vind dat m'n knietjes niet op de grond thuishoren, al helemaal niet op de openbare weg.
Dan ga ik zeker niet van die posersliders op m'n broek plakken om net te doen alsof. Vind ik eerlijk gezegd een beetje triest......
quote:BertK schreef op 21 maart 2010 @ 00:38:
Ja er zit een glad laagje op een nieuwe band, dus in het begin (50-100 km) even wat rustig(er) aan doen en niet meteen gaan knallen.
Verder kun je schuren en slijpen en wachten tot ie oud is maar dat heeft volgens mij niet zoveel zin.
Beter bekend als Mike Schenk
quote:..:: Mike ::.. schreef op 22 maart 2010 @ 10:36:
[...]
![]()
Schuren en shit is onzin. Siliconen zitten ook IN de band en die moeten eruit 'zweten'.
Gewoon lekker op een warme middag je km's maken en bandjes inrijden.
quote:Mike Schenk schreef op 22 maart 2010 @ 11:23:
[...]
Is wel lastig als je in december nieuwe banden om hebt laten leggen
quote:OgriUK schreef op 22 maart 2010 @ 11:55:
Er wordt aan gewerkt, heb nog een stukje rubber over.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3