quote:Drakie schreef op 21 maart 2010 @ 09:47:
[...]
Jij hebt een te primitieve voorstelling van het vrouwelijk wezen...

quote:Schrootmasjien schreef op 21 maart 2010 @ 12:46:
Wij doen het zo:
Wij met 7 mannen op de motor naar Winterberg, lekker 'n weekendje rijden.
En de dames in 2 koekblikken erachteraan, met onze bagage in de kofferbak.
Ideaal
No Fear
quote:Hayahar schreef op 21 maart 2010 @ 11:17:
[...]
Goedemorgen allemaal, Ben weer wakker. Heb eerst maar eens alle reacties doorgelezen en moet tot de conclusie komen dat ik niet de enige ben die altijd zonder vrouw op stap moet. Ik zal me er maar bij neerleggen en mijn schuldgevoel dat ik lekker aan het rijden ben en zij staat te strijken of zo maar diep begraven.![]()
Haar zelf op een motor laten stappen had ik 10 jaar geleden moeten doen, dan misschien.... Hoewel ze zich in alles nog 25 voelt geldt dit niet voor hen motorrijden.
Het enige wat ze nog wel wil is met meerdere stellen op vakantie, motorrijders op de motor, niet motorrijders met de auto.
Moet ik nog wel even de juiste mensen voor bij elkaar zoeken, anders krijg je alsnog ergernis tijdens de vakantieen dan is het helemaal afgelopen met de pret.
Bij ons, omgeving Apeldoorn komt waarachtig wat blauwe lucht in het zicht met een waterig zonnetje erbij. Wacht nog even af en pak dan m'n fietsje nog maar even.![]()
quote:Hayahar schreef op 21 maart 2010 @ 17:11:
Nou Luus ze is geen 25 meer maar voelt zich alleen zo. De 33 is ze ook al héél lang voorbij.
quote:biglift schreef op 21 maart 2010 @ 12:47:
...
drakkie sshhhTTTTTTT ben aan ut relratten jij wou toch die nieuwe ........![]()
![]()
quote:Razor16251 schreef op 21 maart 2010 @ 15:14:
Ik had ook het idee dat mijn vrouwtje er niets van moet hebben....
Dus ik laat heel subtiel eens vallen dat ik me motorrijbewijs wil halen in de hoop dat de daarop volgende ruzie niet heel groot zou zijn.
Tot mijn verbazing: "moet je doen schat, dan kan ik lekker achterop mee. En dan ga ik volgend jaar me rijbewijs halen.."
mental coach
Ik ben, dus ik post!

quote:Rockcity schreef op 21 maart 2010 @ 18:07:
Mijn vriendin kan niet wachten tot we samen met de motor op pad kunnen (heb nog geen eigen motor helaas).
Deze zomer gaan we wel samen een weekje weg met de motor.
Vandaag heeft ze trouwens een try out gedaan bij de rijschool waar ik mijn rijbewijs heb gehaald, ze hadden daar open dag. Resultaat: HOOKED! stuiter, stuiter, stuiter!!! We zijn al anderhalf uur thuis en ze zit nog te stuiteren, haha!
quote:Drakie schreef op 21 maart 2010 @ 17:34:
[...]
euh..wat wil ik??
@Hayahar; waarom heb je het eigenlijk steeds over je schuldgevoel? Zo te horen neemt je vrouw het je toch helemaal niet kwalijk dat je rijden gaat? Blij dat je ervan genoten hebt in ieder geval.
Als ik sjagrijnig ben wordt ik meestal 'weggestuurd'; dan 'moet' ik van vriendlief een paar uurtjes gaan motorrijden.

quote:DucBMW schreef op 20 maart 2010 @ 23:59:
[...]
![]()
Antwoord: iemand moet de thermosfles toch vasthouden?!
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1