Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Partner wil niet mee op de motor

Pagina's:
«
»

Skinny Boy

Reg. datum:
10 feb. 2009
Die van mij wil niet mee want dan gaat haar haar in de war. Heb je net alles gekocht, pak, laarzen, helm, krijg je dat gezeik. Met als gevolg dat ik lekker alleen ga. Ik vraag het niet meer. Gewoon lekker alleen rijden. :]
When i die i'll go to heaven cause i've spent my whole life in hell!!

VFR 800Fi V-Tec

Reg. datum:
22 feb. 2006
Ik zie het probleem niet :?
Die van mij gaat nu ik de VFR heb wel eens mee maar alleen als het droog is en ook niet te warm.
Ze heeft zelf een andere hobby en als ze niet mee wil dan gaat ze daar maar mee bezig... je moet elkaar ook niet constant op de lip zitten.
MC The Lot

Loud pipes save lives!

Reg. datum:
01 jan. 2010
Koop dit apparaat voor haar:

http://www.varsitycycle.com/i_08/piaggio/piaggio_mp3_250_red.jpg

kan ze met rijbewijs B achter je aan kachelen.
Bikes don't leak oil, they mark their territory

YZF-R6 2007

Reg. datum:
01 sep. 2007
Wij doen het zo:

Wij met 7 mannen op de motor naar Winterberg, lekker 'n weekendje rijden.
En de dames in 2 koekblikken erachteraan, met onze bagage in de kofferbak.

Ideaal
Hael ain't a bad place to be

xj-600,bj86 440LTD,bj82 TRX850

Reg. datum:
20 jul. 2004
quote:
Drakie schreef op 21 maart 2010 @ 09:47:

[...]

Jij hebt een te primitieve voorstelling van het vrouwelijk wezen...

klopt als een bus maar wat wil je >>>

http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/4/1/14/media_xl_85409.jpg

drakkie sshhhTTTTTTT ben aan ut relratten jij wou toch die nieuwe ........ :X :X O-)
biglift wijzigde dit bericht op zondag 21 maart 2010 12:52 (19%)
Ducati = De imitatie TRX-850 :)

xj-600,bj86 440LTD,bj82 TRX850

Reg. datum:
20 jul. 2004
quote:
Schrootmasjien schreef op 21 maart 2010 @ 12:46:
Wij doen het zo:

Wij met 7 mannen op de motor naar Winterberg, lekker 'n weekendje rijden.
En de dames in 2 koekblikken erachteraan, met onze bagage in de kofferbak.

Ideaal

mag je motor ook in de huiskamer ??
Ducati = De imitatie TRX-850 :)

No Fear

Reg. datum:
13 jul. 2009
Ik had ook het idee dat mijn vrouwtje er niets van moet hebben....

Dus ik laat heel subtiel eens vallen dat ik me motorrijbewijs wil halen in de hoop dat de daarop volgende ruzie niet heel groot zou zijn.

Tot mijn verbazing: "moet je doen schat, dan kan ik lekker achterop mee. En dan ga ik volgend jaar me rijbewijs halen.." :)
Honda CB 750 SC "Nighthawk" '83 + Honda CBR 600 F '99

GS500, K75RT

Reg. datum:
26 aug. 2002
Tja,

Ik reed motor, mijn vriendin zat soms achterop. Honda-tje CB750, met cliponnekes, aftermarket kuip en blerpijp, geheel in de stijl van de pubers van de late 80-er jaren. Vriendin wil samenwonen, flatje huren, andere motor regelen.
Soesje GS400.... het is net een bromfiets :( .
Soesje stuk, geen brommer meer.

Broerlief had nog wel een motor. BMW-gek als hij is, waren dit dus ook van die oudemannenbrommers met hangtieten. Toch af en toe een rondje rijden op die gedrochten. Later kocht hij een Triumph en ook daar reed ik regelmatig op.

Vrouwlief draaide bij. "Als ik nu mijn A-rijbewijs haal, dan kunnen we samen een motor kopen". ""Dan kan ik er zo af en toe ook een stukje mee rijden".
Het werd in onderling overleg een Savage maar na het halen van het rijbewijs en een ritje had zij zoiets: dat is het niet. Dus, ik heb 15 jaar tevreden op deze midlifecrisis-chopper rondgeploft. Vrouwlief had wel haar A-rijbewijs, maar rijden op die chopper.... ik denk dat ik meer dan genoeg vingers aan een hand heb om de keren te tellen.

Op een gegeven moment gingen wij op vakantie met nog een stelletje naar Zakinthos. Even een weekje zonder kinderen, buiten het seizoen, gewoon als veertigers even chillen. Daar op mijn aandringen een viertal raceplee's gehuurd (ik vind een dag op het strand hangen al een straf, dat ga ik geen hele week doen) en het hele eiland doorgecrost.
Eenmaal weer thuis: "Zal ik zo'n raceplee kopen (snor-ding....)?" Dus, ik uitleggen dat 25 km/uur een snelheid is waarbij je in no-time op zoek gaat naar meer snelheid. "Oh, een 45 km/uur raceplee dan?" Nog een keer het snelheidsverhaaltje aangepast aan 45 km/uur verteld. Na verloop van een paar weken: "Kijk, die man heeft een Honda Dylan te koop". Ik dacht "who cares, ik ga wel op een raceplee zitten" en we hebben de Dylan gekocht.
Nou, dat ik op de raceplee ga rijden, dat lukt dus vrijwel niet. Gelukkig heeft moeders zelf zo veel lol in het raceplee rijden dat ik de Dylan echt moet stelen als ik er een rondje mee wil rijden. Maar, dat geeft niet, ik heb er een GS500 en later een K75 bij gekocht. Inmiddels ben ik namelijk een oude man geworden en nu past een BMW wel bij mij.

Kortom: gewoon doorgaan met motorrijden. Vrouwlief heeft na een paar jaar vanzelf zoiets als: "Wat vindt die vent van mij nou zo leuk aan dat "motorrijden""?
En, eenmaal nieuwsgierig, komt het motorrijden vanzelf. Daar is het veel te leuk voor.

speed keeps you young forever

Reg. datum:
07 mrt. 2009
Yessssss, kom net binnen van een heerlijke rit vanmiddag. Ook nog even op de boulevard in Harderwijk geweest, weer bere gezellig.
Thuis natuurlijk meteen vertellen hoe leuk het weer was, zegt ze, nou blijf jij maar lekker op dat stomme ding van je kou lijden, kan ik me eigen ding doen.
Ik vind het heerlijk af en toe alleen te zijn, ook als ik niks te doen heb.
Heb mijn schuldgevoel nu dan ook maar echt diep begraven en graaf het nooit meer op.
Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha 50 FS1 Street in opbouw

ik rij bougie vrij!

Reg. datum:
10 nov. 2003
ehm.. TS en anderen..
Wil je nou echt dat anfdere mensen iets over jouw partnerkeuze zeggen?? ;)

Yamaha TRX & Suzuki SP370

Reg. datum:
20 feb. 2009
Hier het zelfde (probleem). Vrouw durft ook niet.
Heb me er maar bij neer gelegd en duosteps maar vervangen door iets mooiers :z
Op vakantie mis ik de motor dan wel weer heel erg. Afgelopen jaren in de alpen e.d baalde ik wel :/ Volgende auto wordt een transporten o.i.d. Kan hij toch lekker mee.

In mijn geval was dit de oplossing voor mijn kwelling:

side.JPG
I don't need sex, the government f*cks me every day ;)

Reg. datum:
02 feb. 2007
zolang ze jou het motorrijden gunt kun je toch prima weekendjes met vrienden naar buitenland? Je vrouw is nou eenmaal niet het type om mee te motorrijden... zullen vast genoeg andere dingen zijn die jullie wel met z'n tweeën kunnen doen.

From Oskerd !

Reg. datum:
16 jun. 2008
Wat ben ik toch een gelukkig man !

Mijn vriendin is net zo gek op motor rijden dan ik, we delen de hobby.

Ook hoge snelheden vind ze leuk, dat moet je ook opbouwen :P
Kawasaki zrx 1200 koppelmonster

....

Reg. datum:
21 apr. 2004
quote:
Hayahar schreef op 21 maart 2010 @ 11:17:

[...]

Goedemorgen allemaal, Ben weer wakker. Heb eerst maar eens alle reacties doorgelezen en moet tot de conclusie komen dat ik niet de enige ben die altijd zonder vrouw op stap moet. Ik zal me er maar bij neerleggen en mijn schuldgevoel dat ik lekker aan het rijden ben en zij staat te strijken of zo maar diep begraven. O-)
Haar zelf op een motor laten stappen had ik 10 jaar geleden moeten doen, dan misschien.... Hoewel ze zich in alles nog 25 voelt geldt dit niet voor hen motorrijden.
Het enige wat ze nog wel wil is met meerdere stellen op vakantie, motorrijders op de motor, niet motorrijders met de auto.
Moet ik nog wel even de juiste mensen voor bij elkaar zoeken, anders krijg je alsnog ergernis tijdens de vakantie :( en dan is het helemaal afgelopen met de pret.
Bij ons, omgeving Apeldoorn komt waarachtig wat blauwe lucht in het zicht met een waterig zonnetje erbij. Wacht nog even af en pak dan m'n fietsje nog maar even. *O* *O*

ik was 33 toen ik mijn eerste les kreeg..
dus er is misschien nog hoop voor je ;)

Reg. datum:
07 mrt. 2009
Nou Luus ze is geen 25 meer maar voelt zich alleen zo. De 33 is ze ook al héél lang voorbij.

....

Reg. datum:
21 apr. 2004
quote:
Hayahar schreef op 21 maart 2010 @ 17:11:
Nou Luus ze is geen 25 meer maar voelt zich alleen zo. De 33 is ze ook al héél lang voorbij.

ieder zijn hobby moet je dan maar denken :Y

Street bob

Reg. datum:
07 jul. 2006
Mijn vrouw wilt helemaal niet aan motor denken, en dus kan ik de buddy zit in de schuur laten :+ . trouwens ik vind het heerlijk om af en toe alleen rond te tuffen, puur om mijn gedachte leeg te maken :]
Same Shit Different Day
Come over to the dark side, we have Harley
I’m not in this world to live up to your expectations and you’re not in this world to live up to mine.

CBR1000RR

Reg. datum:
05 jan. 2008
quote:
biglift schreef op 21 maart 2010 @ 12:47:
...
drakkie sshhhTTTTTTT ben aan ut relratten jij wou toch die nieuwe ........ :X :X O-)

:? euh..wat wil ik??

@Hayahar; waarom heb je het eigenlijk steeds over je schuldgevoel? Zo te horen neemt je vrouw het je toch helemaal niet kwalijk dat je rijden gaat? Blij dat je ervan genoten hebt in ieder geval.

Als ik sjagrijnig ben wordt ik meestal 'weggestuurd'; dan 'moet' ik van vriendlief een paar uurtjes gaan motorrijden. :+
Nee heb je, ja kun je vergeten!

Esse est percepi

Reg. datum:
23 mrt. 2009
quote:
Razor16251 schreef op 21 maart 2010 @ 15:14:
Ik had ook het idee dat mijn vrouwtje er niets van moet hebben....

Dus ik laat heel subtiel eens vallen dat ik me motorrijbewijs wil halen in de hoop dat de daarop volgende ruzie niet heel groot zou zijn.

Tot mijn verbazing: "moet je doen schat, dan kan ik lekker achterop mee. En dan ga ik volgend jaar me rijbewijs halen.." :)

Ja dan sta je raar te kijken _O-
'Communicatie is geen Haarlemmerolie, maar 't smeert wel lekker.'
Suzuki GSX600F '90 & Yamaha YFZ1000R Thunderace '97

From Oskerd !

Reg. datum:
16 jun. 2008
Mijn vriendin gaat ook dit jaar voor haar A ;)
Kawasaki zrx 1200 koppelmonster

Ducati Monster 1100

Reg. datum:
26 jul. 2008
Mijn vriendin kan niet wachten tot we samen met de motor op pad kunnen (heb nog geen eigen motor helaas).
Deze zomer gaan we wel samen een weekje weg met de motor.
Vandaag heeft ze trouwens een try out gedaan bij de rijschool waar ik mijn rijbewijs heb gehaald, ze hadden daar open dag. Resultaat: HOOKED! stuiter, stuiter, stuiter!!! We zijn al anderhalf uur thuis en ze zit nog te stuiteren, haha!
Loud, Mean, Fast 'n Dirty!

mental coach

Ik ben, dus ik post!

Reg. datum:
28 feb. 2005
Functie:
mental coach
quote:
Rockcity schreef op 21 maart 2010 @ 18:07:
Mijn vriendin kan niet wachten tot we samen met de motor op pad kunnen (heb nog geen eigen motor helaas).
Deze zomer gaan we wel samen een weekje weg met de motor.
Vandaag heeft ze trouwens een try out gedaan bij de rijschool waar ik mijn rijbewijs heb gehaald, ze hadden daar open dag. Resultaat: HOOKED! stuiter, stuiter, stuiter!!! We zijn al anderhalf uur thuis en ze zit nog te stuiteren, haha!

_O- *O*
CBR1100XX, Aprilia RSV Mille
W. G. Boon: "Dieptepunten in het leven kunnen ook hoogtepunten zijn."
Member of the Thank god it's friday community

Reg. datum:
07 mrt. 2009
quote:
Drakie schreef op 21 maart 2010 @ 17:34:

[...]

:? euh..wat wil ik??

@Hayahar; waarom heb je het eigenlijk steeds over je schuldgevoel? Zo te horen neemt je vrouw het je toch helemaal niet kwalijk dat je rijden gaat? Blij dat je ervan genoten hebt in ieder geval.

Als ik sjagrijnig ben wordt ik meestal 'weggestuurd'; dan 'moet' ik van vriendlief een paar uurtjes gaan motorrijden. :+

Je hebt weer helemaal gelijk. Ik hou er ook over op.
Gelukkig ben ik nooit chagrijnig, zeker niet als ik ga rijden.

R6 '08

Reg. datum:
04 sep. 2008
http://www.tinyhousedesign.com/wp-content/uploads/2009/08/camper-bike.png

De Reply Racer!

Reg. datum:
04 sep. 2003
quote:
DucBMW schreef op 20 maart 2010 @ 23:59:

[...]

_O-

Antwoord: iemand moet de thermosfles toch vasthouden?!

Dat kan ook als je weer thuis komt na een heerlijk rondje rijden. :Y

Maar ontopic;
Mijn vriendin ging af en toe mee achterop, maar dat was het ook niet meer.
Nu is ze toch haar rijbewijs gaan halen en een eigen motor gekocht.
Ik heb het gestimuleerd door te zeggen af en toe een rondje limburg/duitsland te kunnen doen samen. Daar had ze wel oren naar. :)
Kanarie wijzigde dit bericht op zondag 21 maart 2010 20:05 (37%)

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True