Dit onderwerp is gesloten.
quote:rbf schreef op 21 maart 2010 @ 18:44:
Ik heb een sport gemaakt vandaag
in Amsterdam uurtje of 4.
Reed achter een Mat zwarte Honda CBR met gele rim stripes, en een meid achterop aan.
reden tussen westerpark en centraal station (achter centraal langs)
We zeiden nog ff gedag bij een van de stoplichten..
quote:Gh0st schreef op 21 maart 2010 @ 18:26:
Vanmiddag bij de Texaco in Putten 2 mfers gespot
1 chopper en een blauwe naked
Kwam jullie een half uurtje later weer tegen alleen dit maal terhoogte van Stroe vlak voor de rotonde
Ik ging nog tussen jullie in rijden en wees op mn sticker maar daar snapte je niks van geloof ik
Ik reed op een zwarte ZX10R samen met een Blauwe Hornet
Bij de
quote:Djoezz schreef op 21 maart 2010 @ 17:40:
[...]
Hé, die foto heb je snel genomen zeg, want ik reed maar een heéél klein stukje met jullie op de A6! Ik kwam van de A27 en nam de afslag A6 (heeerlijke bochten, maar oppassen voor de hobbel!) en gelijk eraf naar Almere.
Volgens mij had je me al gezien toen ik op de fly-over reed want toen ik achter jullie aankwam zwaaide je al voordat ik je voorbij was!
Ik zag jullie natuurlijk direct, kan niet missen met die rode hanekammen!![]()
Bedankt voor de spot, gaat het plakboek in!
quote:goos schreef op 21 maart 2010 @ 18:50:
[...]
Jaa dat waren wij Goos&Lydia
chopper=Honda rebel en blauwe naked=gs500
LOL als je naast Lydia gaat rijden en naar haar motor gaat wijzen denk ze dat er iets mis mee isVandaar dat ze waarschijnlijk een beetje vreemd keek.
quote:GSX-steR schreef op 21 maart 2010 @ 16:14:
Vanmiddag een groepje motoren bij Woubruggen als ik me niet vergis.
We reden een tijdje achter jullie![]()
Wij sloegen later linksaf en jullie gingen rechtdoor![]()
Later ergens bij Stompwijk rond een uur of drie kwamen we jullie weer tegen![]()
![]()
quote:paulussie schreef op 21 maart 2010 @ 16:54:
Twee kawa's, een zwarte GSXR1000 en een BMW(en ik was die ander
)
quote:nutty tart schreef op 21 maart 2010 @ 17:11:
Allemaal vanmiddag:
* groepje van 4 motoren, 2 met sticker vanaf de A4 richting Hillegom, jullie gingen bij New Vennep eraf![]()
quote:bionitro schreef op 21 maart 2010 @ 18:25:
[...]
haha dat was ik
ik reed daar vet langzaam omdat de weg daar crap was, dus ik dacht dat je wanhopig aan het pushen en toeteren was omdat ik te langzaam reed
daarna dacht ik ooohja het zal wel een mf-er zijn geweest
ohja de burger smaakte goed :D
quote:edd schreef op 21 maart 2010 @ 19:30:
Vanmiddag laat in Amerongen, bij het terras stonden vele motoren waaronder een bordeauxrode Honda met sticker, u is gespot
En wie spotte mij eerder op de middag op de afrit Reeuwijk/Bodegraven in de file? Je zei nog dat je een nieuwe kentekenplaat had en dus nog geen sticker.
quote:goos schreef op 21 maart 2010 @ 18:50:
[...]
Jaa dat waren wij Goos&Lydia
chopper=Honda rebel en blauwe naked=gs500
LOL als je naast Lydia gaat rijden en naar haar motor gaat wijzen denk ze dat er iets mis mee isVandaar dat ze waarschijnlijk een beetje vreemd keek.
quote:lydia schreef op 21 maart 2010 @ 18:55:
[...]
Nou, van je vriendje moet je het maar hebben... maar ik geef toe, dat dacht ik wel en ik had nog gelijk ookKetting maar iets strakker gezet
![]()
Blauwe hornet had ik ook al gezien op bij het tankstation. Goos heeft dezelfde.
quote:MRND-X schreef op 21 maart 2010 @ 19:50:
Vanmiddag ca. 12.30 uur bij de benzinepomp Hanzeldonck bij Muiden (A1) een motorrijder (en iemand achterop) gespot, suzuki GSX (zwart met oranje/rood).
We (Insane Bane en MRND-X) zaten in groene renault Twingo, hij deed een raampje open en had tegen jullie gezegd: gespot
Achter ons reden Extreme en Viris
Wie zijn jullie?

quote:-MOTORHEAD- schreef op 18 maart 2010 @ 21:26:
Wat: een zwarte Yamaha Fazer met koffer stellage achterop
Waar: in Heemskerk op de Baandert
Wanneer: vandaag 17:40
Ik: reed achter je in een zwarte Ford

quote:Pappa-Rico schreef op 21 maart 2010 @ 20:15:
[...]
Dat moet ik geweest zijn, het is alleen een Diversion; geen Fazer.
Thnx voor de spot!
quote:m00 schreef op 21 maart 2010 @ 19:16:
Madguz op de Beemer gepot in de Hoofddorppleinbuurt en B1ke aan de overkant van de Bosbaan.
quote:
quote:edd schreef op 21 maart 2010 @ 19:30:
Vanmiddag laat in Amerongen, bij het terras stonden vele motoren waaronder een bordeauxrode Honda met sticker, u is gespot
En wie spotte mij eerder op de middag op de afrit Reeuwijk/Bodegraven in de file? Je zei nog dat je een nieuwe kentekenplaat had en dus nog geen sticker.

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1