quote:Yamahahahaha schreef op 22 maart 2010 @ 12:46:
Bij mij gebeurt het hooguit 1 op de 100 keer dat de Xenon niet start.
Ik heb een Mono Xenon, dus bij mij volstaat even te seinen met Groot licht en dan doet hij het.
Op een niet amerikaans model motorfiets kan je natuurlijk ook gewoon even licht uit en weer aan zetten.
quote:Ectholian schreef op 22 maart 2010 @ 16:36:
Komt voornamelijk door de reflector, dat 'strooilicht' en niet zozeer het glas. Maar ik moet zeggen dat ik de gemiddelde SUV of andere 'hoge' auto met af-fabriek xenon veel irritanter vind dan die slecht afgestelde after-market setjes... met die aftermarketsetjes heb je soms wat strooilicht in je spiegel, maar die SUV-gevallen schijnen gewoon met de volle bak xenon in je bakkes
Need 4 Speed, Food 4 Thought!
quote:
quote:Super Blackbird schreef op 23 maart 2010 @ 15:24:
[...]
Geschikt of ongeschikt (koplamp glas of refelector) heeft er niets mee te maken. Ook niet het onzin-verhaal dat de reflector of koplampglas smelt, dat is ook weer een broodje-aap verhaal.....
quote:ynnad schreef op 23 maart 2010 @ 17:51:
En overdag ziet men mij beter aankomen zonder dat ik iemand verblind (staat sowieso laag afgesteld)
quote:JanB schreef op 23 maart 2010 @ 18:33:
Kortom: waarom al die kritiek op Xenon?
quote:Mike_the_Bike schreef op 23 maart 2010 @ 16:51:
[...]
[edit]
hier is overigens de bron van mijn opmerking. Je noemt het broodje aap, maar die meneer haalt tests aan die door diverse instituten zijn gedaan.

quote:V-Strommert schreef op 14 april 2010 @ 12:24:
Vanmorgen startte mijn linker koplamp niet. Even gestopt en (zoals gewend met halogeen) een klap op de koplamp gegeven echter zonder resultaat (had ik ook kunnen verwachten natuurlijk). Even van het contact af en opnieuw op contact en het ding doet het wel. Gaat mijn starter richting einde ofzo, iemand ervaringen hiermee?

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3