mental coach
Ik ben, dus ik post!

moderator
www.harleyuitlaten.nl
Twotacticalless

mental coach
Ik ben, dus ik post!

quote:Martell schreef op 22 maart 2010 @ 14:45:
Als je iemand aansprakelijk wilt stellen (daar begint het mee), dan heb je gedegen gronden nodig.
Het feit alleen dat je band kapot is gegaan tijdens het rijden, is onvoldoende.
Wel balen man, en gelukkig heb je de boel netjes aan de kant kunnen zetten.
quote:Ratz schreef op 22 maart 2010 @ 14:45:
Band ter controle naar de verkoper/leverancier of rechtstreeks met Michelin contact opnemen oor verder onderzoek.

Twotacticalless

quote:Nielsr schreef op 22 maart 2010 @ 14:47:
Het lijkt me niet dat Rijkswaterstaat er iets aan kan doen dat iemand anders een scherp voorwerp heeft verloren onderweg. Hoe lullig het ook klinkt maar dit is gewoon pech...
mental coach
Ik ben, dus ik post!

quote:Ratz schreef op 22 maart 2010 @ 14:49:
[...]
Naar mijn weten is de wegbeheerder ten alle tijden verantwoordelijk, en dat klinkt ook lullig voor ze
mental coach
Ik ben, dus ik post!

quote:Robert.v schreef op 22 maart 2010 @ 14:51:
fucking hell....
dat moet haast wel een rotterdammer zijn.
![]()
klaag jij de gemeente ook aan omdat je schoenzolen slijten door dat gemene straatwerk?
Twotacticalless

quote:Fladder schreef op 22 maart 2010 @ 14:52:
[...]
Klopt, op voorwaarde dat ze ook de mogelijkheid gekregen hebben er tijdig op te reageren...
Als iemand een scherp voorwerp verliest, en TS rijdt daar 10 minuten later overheen, heeft de wegbeheerder nog niet de mogelijkheid gekregen er op te reageren en kan er wel sprake van zijn dat ze verantwoordelijk zijn, maar iedere poging tot schade verhalen zal dan toch vastlopen.

quote:Martell schreef op 22 maart 2010 @ 14:45:
Wel balen man, en gelukkig heb je de boel netjes aan de kant kunnen zetten.
quote:Marcojani schreef op 24 augustus 2009 @ 16:29:
weet wel dat ik rond 600euro kwijt ben als ik de banden via mijn dealer koop en dat is dan inclusief montage (lees arbeidsloon, electriciteit, hyptoheek winkel/garage etc etc)
Wil gewoon goede banden en daar ga ik niet op besparen, maar 600euro is wel een smak geld.
Tips?
Alvast bedankt!
moderator
www.harleyuitlaten.nl
quote:Ratz schreef op 22 maart 2010 @ 14:49:
[...]
Naar mijn weten is de wegbeheerder ten alle tijden verantwoordelijk, en dat klinkt ook lullig voor ze![]()
quote:Marcojani schreef op 22 maart 2010 @ 14:49:
Wie beheert de rijkswegen? Ligt er een brok steen op de weg en je rijdt er tegen aan in het donker, dan neem ik aan als je het overleefd dat je wel iemand hiervoor aansprakelijk kan stellen?
koos motorloos nu ;-(
quote:racemichel schreef op 22 maart 2010 @ 19:41:
welkom in de grote mensen wereld, dit noemen ze nou pech
quote:kevinblade schreef op 22 maart 2010 @ 20:05:
Even onderzoeken door wat het gat in je band is veroorzaakt, dan de veroorzaker aansprakelijk stellen en dan lekker je centen vangen.
Lijkt mij toch niet zo heel erg moeilijk.
Rijks waterstaat aansprakelijk stellen zal echt niet zomaar lukken, die gaan ook de veroorzaker weer aansprakelijk stellen.
Daarom kan je het dan beter zelf meteen doen.
Simpel toch??

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3