Dit onderwerp is gesloten.
quote:pippen schreef op 22 maart 2010 @ 15:00:
Het ergste motorvolk: Woon-werk verkeer met gele hesjes, systeem helm en top koffer.
Door die eikels rijden we over een paar jaar verplicht in zo'n triest hesje.![]()
Als je te bang bent om motor te rijden, doe het dan gewoon niet.
quote:

quote:Groetenboer schreef op 22 maart 2010 @ 17:52:
[...]
haha Komt ie!!! :[afbeelding]
Ik wil klagen over niet oplettende medeweggebruikers (autokutmobielen) die niet over de schouder kijken als ze een andere auto inhalen en ik er met 190 aan kom!!!
quote:pippen schreef op 22 maart 2010 @ 15:00:
Het ergste motorvolk: Woon-werk verkeer met gele hesjes, systeem helm en top koffer.
Door die eikels rijden we over een paar jaar verplicht in zo'n triest hesje.![]()
Als je te bang bent om motor te rijden, doe het dan gewoon niet.
quote:
quote:fubaar schreef op 24 maart 2010 @ 23:19:
gewekt worden door een huisgenoot die kopje thee brengt en sexy op bed komt zitten.
daarna een half uur koud moeten douchen voordat ik uberhaupt aan mijn laatste mastervak kon denken.
word het kei mooi weer, hele dag motoren en een hbo meisje die te sexy is in rokje en strak shirtje die in onze straat auto's zit te tellen of zo.
kon ik weer heel koud douchen.
tussendoor na een klein jaar stilzwijgen weer een sms van mijn ex waardoor ik weer met mijn gedachten weg was.
en nu heb ik nog 36 uur om een zwaar vak te bestuderen waarvan de docent een zeer vooraanstaand persoon in mijn vakgebied is en een slechte indruk maken niet goed is
FML
quote:

/afk
quote:
quote:flyingdutchy schreef op 26 maart 2010 @ 12:37:
[...]
ik wou in dit topic gaan klagen maar ik ben plots vergeten waarover![]()
daarvoor dank
quote:Ted schreef op 15 maart 2010 @ 02:35:
ook effe klagen hier ...
Kan geen fatsoenlijke computerkast vinden, de mooiste kast staat nog bij neckermann.com, maar ga toch geen kast kopen bij neckermann
ojah, en "where the wild things are" is een ongelooflijke klotefilm, NIET KIJKEN dus !
quote:AadmanZ schreef op 26 maart 2010 @ 13:47:
Ik ben het zat dat er van die idioten zijn die met hun motor netjes tussen de auto's door naar voren rijden bij het stoplicht en dan tussen de eerste twee auto's stil blijven staan. Als ik er dan achter sta en even toeter om duidelijk te maken dat ik er langs wil krijg ik een van de volgende reacties.
A: Geen reactie (doof ofzo)
B: Domme lege blik
C: Domme lege blik en dan een grote bek
Hoe moeilijk is het om te bedenken dat je voor de auto's moet gaan staan met je motor. Zeker als er iemand achter je zou kunnen staan die dan helemaal klem komt te zitten? Ook leuk als je motor afslaat (dat gebeurt iedereen wel eens een keer) en er rijden aan twee kanten auto's langs je. Heb ik liever dat die auto achter me staat.
Ik zit er al tijden aan te denken om hier een topic over te openen, maar dit lijkt me een betere plek.. (al lezen die pannenkoeken dit toch niet)
quote:
/afk
quote:pcbiker schreef op 26 maart 2010 @ 13:54:
En ik wil klagen waarom die fuckboys van de ns wel met 300+ km door nl mogen
en ik niet!!!![]()
quote:

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3