quote:supersportroel schreef op 16 maart 2010 @ 19:06:
Op zaterdag besteld bij earmo.
Vandaag binnen. Passen prima. ( op zich geen verrassing bij opmaat gemaakte doppen)
quote:DFireblade schreef op 16 maart 2010 @ 15:30:
Even ter info, ik kreeg deze mail vandaag:
Hartelijk dank voor uw e-mail. Afgelopen week hebben wij de eerste batch vanuit het laboratorium mogen ontvangen en deze zijn direct ook verpakt en verstuurd. Indien u uw oordoppen niet afgelopen week ontvangen heeft, betekent dit dat deze of bij de batch van morgen zit of bij de laatste batch van komende maandag. Wij moeten dus nog even om uw geduld vragen, mocht u ze volgende week vrijdag nog niet ontvangen hebben dan vragen wij u dit aan ons aan te geven.
quote:DFireblade schreef op 16 maart 2010 @ 15:30:
Even ter info, ik kreeg deze mail vandaag:
Hartelijk dank voor uw e-mail. Afgelopen week hebben wij de eerste batch vanuit het laboratorium mogen ontvangen en deze zijn direct ook verpakt en verstuurd. Indien u uw oordoppen niet afgelopen week ontvangen heeft, betekent dit dat deze of bij de batch van morgen zit of bij de laatste batch van komende maandag. Wij moeten dus nog even om uw geduld vragen, mocht u ze volgende week vrijdag nog niet ontvangen hebben dan vragen wij u dit aan ons aan te geven.
kloon
quote:kakketoe schreef op 19 maart 2010 @ 15:53:
[...]
Gister hetzelfde mailtje gehad , maar vandaag ook nog niks binnen![]()
Ik vrees dat ik nog een week moet wachten
Motorloos

quote:DFireblade schreef op 22 maart 2010 @ 18:37:
heb ze ook nog steeds niet binnen en ben ook op donderdag geweest...
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2