Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Op maat gemaakte oordoppen Motorbeurs Utrecht

Pagina's:
«
»

A.K.A. "De Jas"

Reg. datum:
02 apr. 2008
Ik heb ook Alpine doppen besteld op de beurs, heb ze nu een week binnen, vandaag mee gereden: wat een stilte! Heerlijk!

Huis en garagebox te koop!!!!!

Reg. datum:
19 jun. 2006
Na een tijd met gewone doppen te hebben gereden (kocht altijd een doos op m'n werk met 200paar, kan je ook gelijk uitdelen). Heb ik ze op de beurs aan laten meten bij een bedrijf uit Helmond (naam ben ik ff kwijt). En ja ze werken heel goed! :Y
Gelukkig, smaken verschillen anders zou de wereld wel heel saai zijn.

SV650S special

Reg. datum:
31 mei. 2005
Even ter info, ik kreeg deze mail vandaag:

Hartelijk dank voor uw e-mail. Afgelopen week hebben wij de eerste batch vanuit het laboratorium mogen ontvangen en deze zijn direct ook verpakt en verstuurd. Indien u uw oordoppen niet afgelopen week ontvangen heeft, betekent dit dat deze of bij de batch van morgen zit of bij de laatste batch van komende maandag. Wij moeten dus nog even om uw geduld vragen, mocht u ze volgende week vrijdag nog niet ontvangen hebben dan vragen wij u dit aan ons aan te geven.
SV650S Special Edition // SV650S topic

Reg. datum:
27 dec. 2008
Ik wilde ze eigenlijk ook bestellen op de beurs. Blij dat ik dat dus niet heb gedaan als ik het allemaal zo lees hier... Zelf heb ik de doppen van "Hearos", kosten een drol en voldoen mij prima!
Heb ze 9 uren lang, constant in gehad tijdens een reis naar zuid Frankrijk. Nergens last van gehad... Dus....?
Toch lijkt het mij wel wat om "echte" doppen aan te laten meten. Maar welke? En bij wie? En het voornaamste, wat kosten ze?
Hier heb ik dus verschillende merken gehoord; Alpine, Aidisafe,en Earmo. Weet iemand nog een ander merk wat eventueel aan te bevelen valt?
Ik hoor het wel...

gr.

SV650S special

Reg. datum:
31 mei. 2005
Ik snap je reactie niet helemaal... Iedereen is aardig positief geloof ik. Die hearos dingen had ik ook, maar ik vond ze niet fijn zitten onder de helm en het lijkt net of je water in je oor hebt met die dingen ;)

Gehoorbeschadiging loop je trouwens ook ongemerkt op, je hoeft er niet altijd last van te hebben...

Ik heb op de beurs ook gevraagd waarom de 1 nou beter was dan de ander... elke keer kwam het wel uit dat Alpine een eigen geproduceerd materiaal gebruikt en dat van de anderen allemaal bij dezelfde fabrikant vandaan komt...
Dionysius wijzigde dit bericht op dinsdag 16 maart 2010 18:00 (126%)

Reg. datum:
27 jan. 2009
Op zaterdag besteld bij earmo.
Vandaag binnen. Passen prima. ( op zich geen verrassing bij opmaat gemaakte doppen :+)

[GSR 600] [BT1100]

Reg. datum:
07 nov. 2008
quote:
supersportroel schreef op 16 maart 2010 @ 19:06:
Op zaterdag besteld bij earmo.
Vandaag binnen. Passen prima. ( op zich geen verrassing bij opmaat gemaakte doppen :+)

Ik heb ze ook binnen. Ben benieuwd naar de resultaten. Morgen weet ik meer :]

http://r33b.net/

Reg. datum:
18 jan. 2010
oordoppen bij van der aa laten aanmeten, op t bonnentje stond levering in week 11, en keurig op tijd heb ik ze vandaag binnen gehad, passen goed, zien er ook degelijk uit,
nu nog even kijken wat ze op de motor doen
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

Kijk mama, zonder tanden!

Reg. datum:
26 sep. 2009
quote:
DFireblade schreef op 16 maart 2010 @ 15:30:

Hartelijk dank voor uw e-mail. Afgelopen week hebben wij de eerste batch vanuit het laboratorium mogen ontvangen en deze zijn direct ook verpakt en verstuurd. Indien u uw oordoppen niet afgelopen week ontvangen heeft, betekent dit dat deze of bij de batch van morgen zit of bij de laatste batch van komende maandag. Wij moeten dus nog even om uw geduld vragen, mocht u ze volgende week vrijdag nog niet ontvangen hebben dan vragen wij u dit aan ons aan te geven.

OK, zelfde geval hier, dus mocht het niet goed gaan dan zijn ze morgen nòg niet binnen.

(een ware pessimist heeft alleen maar meevallers :X )
1234 hvhv, 1234 hvp

Reg. datum:
06 sep. 2003
quote:
DFireblade schreef op 16 maart 2010 @ 15:30:

Gister hetzelfde mailtje gehad , maar vandaag ook nog niks binnen :(
Ik vrees dat ik nog een week moet wachten |(
TUONO

kloon

Reg. datum:
20 mrt. 2010
Functie:
kloon
Ik heb er een setje gekregen van m'n baas :)
Ik was m'n vorige set (zogezegd) verloren :p

Poser

Reg. datum:
16 mrt. 2007
Kreeg vanochtend m'n Alpine doppen binnen (donderdag op de beurs laten maken).

Zitten voor zover ik dat nu kan testen prima, stuk beter/lekkerder dan die universele (hoewel ik daar ook een jaar prima mee gereden heb). Alleen zoals ik al verwachtte, hebben ze toch de groene filters er in gedaan ipv de rode waar ik over gemaild had, mja dat kan je altijd terugsturen natuurlijk.

Ik moet het natuurlijk nog een keer testen, maar so far so good :)
Suzuki GSXR 600 K4! Kawasaki ZX6R

Reg. datum:
06 sep. 2003
Half uurtje geleden lagen ook mijn oordopen van Alpine op de mat.
Met rode filters , sluiten super af (beter dan mijn 6 jaar oude setje van Alpine met groene filters).

Ken weer heerlijk :] dit jaar :W
TUONO

VTR 1000 SP-1

Reg. datum:
09 jan. 2007
Heb de doppen van Alpine nog steeds niet binnen :N

Heb ze op vrijdag laten maken en had ze nu al wel verwacht eigenlijk :/
vivere militare est...

Ciao Marco, #58 Per Sempre!

Reg. datum:
08 jul. 2008
Zojuist een setje Audisafe's ontvangen, vrijdag laten maken :)
Ciao SuperSic, molte grazie per i bei momenti in pista!

SV650S special

Reg. datum:
31 mei. 2005
quote:
kakketoe schreef op 19 maart 2010 @ 15:53:

[...]

Gister hetzelfde mailtje gehad , maar vandaag ook nog niks binnen :(
Ik vrees dat ik nog een week moet wachten |(

:^

Motorloos

Reg. datum:
01 mrt. 2009
Alpine binnen (zaterdag beurs)...zitten als gegoten ;)
Jannemanz wijzigde dit bericht op zaterdag 20 maart 2010 18:26 (18%)
blauw/wit/BLER! uitgeblerd

Reg. datum:
01 nov. 2004
Alpine otoplastieken - zondag op de motorbeurs Utrecht, vorige week woendag binnen. Was ff wennen om ze in te krijgen, maar nu gaat het prima. Ben er erg blij mee.
**http://www.mag-nl.org**Honda CB Sevenfifty + Honda CB 650 SC

Ride the world!

Reg. datum:
13 mrt. 2006
Erg raar dat mensen die LATER geholpen worden EERDER de bestelde producten krijgen. Ik snap niet echt hoe dat werkt bij Alpine.... maar het klopt van geen kant.
“Ik ga verder niet discussieren op een forum.”
“Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.”

SV650S special

Reg. datum:
31 mei. 2005
:^ heb ze ook nog steeds niet binnen en ben ook op donderdag geweest...

A.K.A. "De Jas"

Reg. datum:
02 apr. 2008
Ik rij nu 2 weken met de oordoppen van Alpine maar kan nu al niet meer zonder!! Heerlijk die rust! Toen ik ze pas was vergeten merkte ik pas wat een herrie het is, wanneer je zonder oordoppen rijdt!

VTR 1000 SP-1

Reg. datum:
09 jan. 2007
quote:
DFireblade schreef op 22 maart 2010 @ 18:37:
:^ heb ze ook nog steeds niet binnen en ben ook op donderdag geweest...

Heb toevallig gisteren, 22 maart, nog gebeld met Alpine.
Mij werd verteld dat de laatste batch deze week binnenkomt...
Ze komen dus deze week. Heb je ze vrijdag nog niet dat moet je contact opnemen.
vivere militare est...

SV650S special

Reg. datum:
31 mei. 2005
Nou ik heb ze vandaag binnen gehad en heb een groen filter ipv een rode welke mij werd aangeraden op de beurs, maarja is ook goed zag ik al wel..

Het is wel ff wennen en de een zit anders dan de ander, maar ik moet ze nog op de motor testen, dus ben benieuwd!

un poco loco

Reg. datum:
17 feb. 2009
ik Heb afgelopen maandag mijn alpine's binnen gekregen .
was zaterdags op de beurs geweest .
ik vind ze wel opvallend ver uitsteken , of is dat altijd zo .
R 1100 Rs 94 gewoon leuk das alles

Pagina's:
«
»
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2

Hosting by True