Beter bekend als Mike Schenk
quote:
quote:hillbil schreef op 22 maart 2010 @ 14:36:
Gisteren, lekker zondag middag stukje touren.
Rijdt lekker rustig door de bebouwde kom achter rijtje auto aan...
Loopt er aan de linkerkant van de weg (fietspad) een heerlijk vrouwmens met de hond... al mijn aandacht ging even naar het vrouwmens![]()
Op het moment dat ik weer naar voren kijk zie ik dat de 3 automobielen voor mij allemaal stil staan omdat er één rechtaf wil slaan....
Vol in de ankers... op 10 cm van de achterbumper van koekblikker tot stilstand...![]()
Ik durfde van schaamte niet meer om te kijken naar vrouwmens, leek me gezien de situatie ook niet meer verstandig
quote:maax schreef op 22 maart 2010 @ 08:50:
Bij verkeerslicht heerlijk via de weg voor rechtdoor naar voren gereden en mijn gebakje ertussen geplempt om naar links te gaan.
Ik was kats vergeten dat ik niet op de motor was....
Wat voelde ik me een aso!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:elle schreef op 22 maart 2010 @ 15:59:
En zo'n standaardfout: niet opletten op de snelweg en dan plots achterop een file knallen, om daarna met blokkerend achterwiel (en heel even voorwiel) tot stilstand te komen; vlak, vlak achter de auto voor je. Blijkt het toch niet handig te zijn om in de regen zo'n "70 km" signaleringsbord te negeren...
quote:Pommel schreef op 22 maart 2010 @ 16:17:
[...]
Echt waar?? Dat is een levensgevaarlijke misser op de motor!! Want de auto achter jou let alleen op jouw snelheid, en niet op jouw voorgangers, dus met een beetje pech remt die niet meer op tijd ... kreukel je lekker weg tussen twee blikken. Bloedlink!
quote:pcbiker schreef op 21 maart 2010 @ 22:44:
Bij filerijden met een aardig gangetje ff over je schouder kijken en dan wanner je voor je kijkt merken dat jouw rij stilstaat![]()
quote:elle schreef op 22 maart 2010 @ 16:28:
[...]
Klopt... Mijn hart zat dan ook enigszins in mijn keel...
quote:Directeur schreef op 21 maart 2010 @ 20:05:
Dat is wel schrikken !
Ik heb een keer gehad met 100 kmh dat een haas voor mn voorwiel schoot.
quote:Martell schreef op 21 maart 2010 @ 20:04:
Er zou maar net een kind oversteken.
R65 & CB750
Eenzelfde soort situatie gehad in de bocht A7 --> A8. Hier mag je 70, altijd al, dus toen het matrixbord ook nog eens 70 aangaf alsof het een speciale situatie betrof bleef ik vrolijk 100 rijden zoals de meeste mensen daar doen. Maar dat matrixbord gaf vooral aan dat er op het eind van de bocht file stond. Uiteindelijk stond ik op de redresseerstrook stil naast een auto waar ik bijna in was gevlogen.quote:elle schreef op 22 maart 2010 @ 15:59:
En zo'n standaardfout: niet opletten op de snelweg en dan plots achterop een file knallen, om daarna met blokkerend achterwiel (en heel even voorwiel) tot stilstand te komen; vlak, vlak achter de auto voor je. Blijkt het toch niet handig te zijn om in de regen zo'n "70 km" signaleringsbord te negeren...
Beter bekend als Mike Schenk
quote:Squishy schreef op 22 maart 2010 @ 17:09:
In belgie mooi slingerweggetje (echt zon slang) met bomen aan beide kanten.. is er opeens een STOPLICHT/kruizing 5meter na zon bocht..had nog nooit zoiets gezien in NL. Daarnaast stond er een flinke file dus de rij stond bijna in de bocht.. Vol in de remmen kon ik mn voorrijder nog ontwijken
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2