Dit onderwerp is gesloten.

quote:ErikVonhof schreef op 22 maart 2010 @ 14:29:
Hahaha, wtf. Denkbeeldige konijntjes???? Zal wel, áls je maar slaag
Maakt niks uit waar je heen kijk, als je maar extreem doorkijk.
"Alice"... Die ken ik alleen als sponsor van Stoner![]()
@ Soezie: Geen idee, 50 euro ofzo?? Op mn 16e zijn we met zn 3e op de brommer naar de TT geweest, 2x 150km ongeveer![]()
Ook leuk!
quote:
quote:ErikVonhof schreef op 22 maart 2010 @ 14:47:
Met de TT wil ik op de GT-tribune (zit meestal Stekkenwal) maarja die zal wel uitverkocht zijn (en 80euofzo)
MaarjajohKost allemaal al zat, dus wat maakt't uit
8 april............?
quote:
quote:ErikVonhof schreef op 22 maart 2010 @ 14:52:
[...]
Haha, als ze die neer zetten op de plek naar waar je naar toe moet kijken.... Doe ik de halve draai binnen de meter, denk![]()
Ik wil dit jaar ook wat ONK's gaan bezoeken... Heb nu alle "vrijheid" hè(bijna dan...)
Wel saai, snelwegIk verveel me nu al zo erg met lessen, dat wordt echt punten scoren op mn rijbewijs
![]()
Óf de gixxer terugbouwen naar circuitmonster, maarja. Dan kom ik echt wel geld te kort voorlopig, racen is duuuurrrrrrr
quote:ErikVonhof schreef op 22 maart 2010 @ 13:01:
Nais
Ik ben ook geslaagd voor mn AVB, 7 vd 7 goed
Biertje van mij
[afbeelding]
quote:ErikVonhof schreef op 22 maart 2010 @ 15:16:
Jajoh tegenwoordig is het 220 ofzo voor 6 sessies van 20min op Assen? Dan nog een setje banden (na een aantal keren oefenen...), benzine, heen- en terugreis... Dikke 500 euro voor 2 uur rijden
Ik hoop dat die maat van me voor de SBK ook 't rijbewijs heeft, maar dat zal lastig worden... Maarja, ik moet ook eerst maar eens zien te slagen, anders kan ik op de fiets![]()
quote:ErikVonhof schreef op 22 maart 2010 @ 15:29:
Dat verwacht iedereen die ik ken, das 't kutte
Ligt ook aan de verkeerssituaties enzo natuurlijk.. We zullen zien, ik ga iig niet van te voren lessen... (geen tijd)
Ik koop denk ik denk jaar nog geen leren pak, anders ga ik wel t circuit op denk
Lijkt me gruwelijkAan de motor ligt't iig niet
quote:SoezieQ schreef op 22 maart 2010 @ 15:34:
[...]
Hm ja, dat lijkt me dan wel weer vervelend! Ik zal er niets meer over zeggen
Wat voor pak heb jij nu dan?
Ik les zelf in mn textiel, maar vind het niet echt fijn zitten. Mijn leer zit helaas veel te groot ondertussen, op de een of andere vage manier blijf ik maar afvallen, heb een paar weken geleden bij de Valkenier de broek gepast die ik nu al heb, maar dan een paar maten kleiner, en die zat toen goed. Maar ik heb het vermoeden dat ik ondertussen alwéér een maat kleiner moet hebben![]()
Ik koop nog maar even niets nieuws totdat ik mn rijbewijs en een motor heb, kijk ik tegen die tijd wel welke maat ik heb
quote:fietsfanatic schreef op 22 maart 2010 @ 15:40:
net ff een gruwelijk vet motorpak gekocht een lederen combi van IXS de mercury in zwart witfotos komen nog wel
![]()
en ook nog een vette helm gekocht de scorpion exo met air pump :D:P woohoo ben dr vet blij mee:P
wat ik nog moet hebben:
motorpak
helm
handschoenen
laarzen
roze pasje
motor
quote:
quote:fietsfanatic schreef op 22 maart 2010 @ 16:15:
haha, nou je zal nog ff moeten wachten, het lukt me nu namelijk ff nieten heb eerst rijles
dus zal ze daarna er wel ff opzetten:P
quote:

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1