Akra Evo voor R1 2004+

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mar1tin

Spa is gááááf!
Donateur
19 nov 2001
6.076
242
Weert (Limburg, NL)
Gedemonteerd en schoongemaakt nu te koop, EVO Posersysteem wat ook nog de nodige extra paardjes opleverd en een super geluidje maakt, helemaal zonder de gemonteerde Db-killers. Is dan echter niet meer legaal en ongeschikt om zo door Duitsland te "toeren"

misc.php


misc.php


misc.php


misc.php


Vraagprijs om en nabij de 1000€, kan wel wat af en kan indien gewenst ook gemonteerd worden, opsturen kan ook maar dan eerst ff dokken. })
 
Werkze......
Btw mochten de pvm,s plaats maken heb ik mischien wel interesse.

PVM's zijn vooralsnog bestemd om als " regenset" te dienen onder de RSV4 straks. Voorwiel is sowieso niet 1 op 1 passend voor de R1 want " speciaal" op maat gemaakt voor m'n Brembo schijfjes. })


misc.php


hopelijk pas te maken in de Priller dus, anders heb je minimaal een setje schijven van bv een Duc nodig, dan kom je heel aardig in de buurt. :o
 
PVM's zijn vooralsnog bestemd om als " regenset" te dienen onder de RSV4 straks. Voorwiel is sowieso niet 1 op 1 passend voor de R1 want " speciaal" op maat gemaakt voor m'n Brembo schijfjes. })


[afbeelding]

hopelijk pas te maken in de Priller dus, anders heb je minimaal een setje schijven van bv een Duc nodig, dan kom je heel aardig in de buurt. :o

AHa, en jou brembo schijven passen niet op mijn r1?
 
AHa, en jou brembo schijven passen niet op mijn r1?



:N

schijven komen 7 mm naar buiten tov het hart en de bevestiging is anders hè.
Past wel in combi met het PVM wiel óf een andere kern die trouwens los te bestellen is.
Zoals het wiel afgebeeld is moet je de klauwen 15 mm uit elkaar zetten of mijn speciale T-stuk en kroonplaat monteren.

misc.php



Öhlins voorpoten zijn al weg, die krijgen een plekkie in een Kawa. :)
 
Akra's, Öhlins en Gillessetje gereserveerd, wordt Zaterdag opgehaald. :)

Poserspul wordt aardig uitgedund op deze manier. :o

Öhlins stuurdempert ook verkocht trouwens. :}
 
mooie pupen, maat van me heeft dezelfde op zijn R1 2004
ook evo systeem waar we de dempers ingekort hebben met 8 cm per demper

echt een aanrader :9~
 
Kan op slot, spul is grotendeels aangetaald en wordt aankomende week opgehaald.

Hopelijk verschijnt er ooit nog een Poserfoto van trotse eigenaar/esse.
 
Vast wel.... Haar kennende.



*D

Ze zou iig pics posten van het spul zodra klaar, benieuwd wat ze van de prestatiewinst (vooral onderin) gaat vinden.
Heel veel posten doet je vriendinnetje niet op M-F zag ik. '( iets van 50 posts in 3 jaar?
Geen ervan met een duidelijke foto iig. ;(


O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan