roestendoenzefamiliemobiel

Zoals ik al zei, met een gietijzeren geduld. ;)Nee hoor op zijn allerlaatst een klein jaartje, maar waarschijnlijk is er in de loop van deze zomer al een driewieler operationeel in huize rdz. 8-)
Dan red je het ook hier te komen
full
 
De heer RDZ is nu ook officieel in het bezit van een set schoorstangen. Moeten nog wel even van de Marsupilami afgesloopt worden. 8-)
 
NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies NogNegenNachies

denk ik :?

;)
 
Een nieuwe feestdag voor zijspanrijders ??????????
http://mathro.fpms.ac.be/images/cool/marsupilami.gif ((Afbeelding))
Of zou dat jaartje Dnepr herstellen 'm op de hersens geslagen zijn????

Positief blijven, positief blijven :z :z :z :z

:Z :Z :Z :Z
 
Een nieuwe feestdag voor zijspanrijders ??????????
http://mathro.fpms.ac.be/images/cool/marsupilami.gif ((Afbeelding))
Of zou dat jaartje Dnepr herstellen 'm op de hersens geslagen zijn????
de marsupilami was een geel-zwarte Dnepr. Met de nadruk op WAS. Die hebben we zaterdag gesloopt, en de schoorstangen gaan naar RDZ. Ik heb een nieuwe versnellingsbak gescoord. 8-)
 
Man oh man, ik slaap al nachten niet meer! ;)

Inmiddels toch weer een paar nachtjes geslapen of slapeloze nachten tot het spannetje in de garage staat :P

Waar ken ik die Kreet vandaan??
Heb hem al ergens gelesen O-)
Duurt het bij jou nou ook langer dan
een Jaar, voordat het Span de Weg op kan???

Begint er al op te lijken, alhoewel er nog aardig wat vertraging in moet komen om een jaar vol te maken. })

Roesten sterkte met wachten.
 
Op deze manier gaat Roestendoenze ook wel een jaar doen over de realisatie van zijn spanproject :o :X O-)

Effe kijken hoe het met die Rus van ene Ralfie gaat......
 
Op deze manier gaat Roestendoenze ook wel een jaar doen over de realisatie van zijn spanproject :o :X O-)

Effe kijken hoe het met die Rus van ene Ralfie gaat......


Dat met die Rus van mij duurt ook nog wel een jaartje als het zo doorgaat! 8-)
 
Verteleensverteleens.
Hoe gaat het met deze Rus????
Mijn spanproject draait om een heel gewone 13in1dozijn japanse cb400f waar een velorexje aan moet komen. :P

Dat motortje zelf staat in m'n topic 'de gele', maar ook daar al lange tijd geen updates meer. '( (Ik heb zelfs moeite om een aantal puntjes op de i te krijgen bij 'de rooie' ivm obt7, wat uiteraard ietsje meer prioriteit heeft.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan