Triumph Speed Triple part 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi zeg, no.11 al weer!!!
Hier een plaatje van de mijne :+
full
 
Massa van de reservestand gebruikt?

Accu klemmen een x loshalen en dan ff wachten met terug plaatsen
Heb de kabels niet los gehad. Ik heb de tank alleen iets omhoog gezet. Accu net wel even los gehad. Moet ik soms langer wachten of kan ik ze gelijk weer aansluiten? In eerste instantie is het lampje uit maar na een paar seconden gaat hij toch weer aan. Grrrrrr B|
 
Heb de kabels niet los gehad. Ik heb de tank alleen iets omhoog gezet. Accu net wel even los gehad. Moet ik soms langer wachten of kan ik ze gelijk weer aansluiten? In eerste instantie is het lampje uit maar na een paar seconden gaat hij toch weer aan. Grrrrrr B|

sensor in de tank los gegaan door het naar boven zetten?
Kan zijn dat door de beweging die de tank gemaakt heeft de sensor zelf vast is gaan zitten.
Tank er eens afhalen en flink schudden zou kunnen helpen.
 
_O- ik ben gewoon een officiële infiltrant zie ik net :+ :]

Zo eerst maar eens naar huis en naar bed :z
 
wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden
wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden
wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden


het word een mooie dag ben met de kreidler :Y *O* 8-)
 
Laatst bewerkt:
wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden
wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden
wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden
Jij kijkt teveel Jochem Myjer _O-
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

heel lang geleden dat ik hier nog gepost heb. Tja, het was dan ook winter (en wat voor een) dus de Speed kwam amper buiten. Huis renoveren, werk en een nieuwe hobby (mtb-en) slorpten al mijn tijd op.

Mijn Speed staat al een tijdje te koop maar telkens iemand interesse toonde, blies ik alles af. Ik kon maar geen ascheid nemen.

Nu is het zo dat mijn vriendin en ik een kindje verwachten eind september :Y :Y .

Ik heb wel al zitten nadenken ofdat ik, eenmaal ons kindje er is, ik nog behoefte (en tijd) ga hebben aan motorrijden.
En net nu krijg ik een bod van 5900 euri voor mijn 2005 Speed Triple met 25000km op de teller.
Ik heb de geinteresseerde beloofd vanavond iets te laten weten maar ik kom er echt niet uit.. :N :N

Wat als ik het motorrijden toch ga missen? Centjes voor een nieuwe zijn er niet.
Anderzijds, momenteel heb ik het geld niet broodnodig maar

en zo gaat het verder..

Wat denken jullie? Is het een goed bod dat ik niet kan laten liggen of toch verder rijden en misschien verkopen als de kleine er is en het waardeverschil er gewoon bij nemen?

|( |( |( |(

Dit is ze:
[afbeelding]
En? Wat is het geworden?

Trouwens wel een mooie kleur, dat geel :+
 
ff 2 vraagjes
wat kost een 10000 buurt? dan zonder eventuele banden :)
de mijne staat nu op 7030, en mijn achterband indukator in het midden is vlak
terwijl daar naast nog profiel zit
kan je hier een bekeuring voor krijgen??
en met groog weer kan je hier toch nog wel ff mee gummen toch??
ff plaatje posten...
20100321_003.jpg


trouwens
mag je kenteken zo staan????
20100321_008.jpg

20100321_011.jpg
20100321_007.jpg

oja nog een leuk plaatje met mooie koplampen :)
poster.jpg
 
Laatst bewerkt:
:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

Echt wel, heb het lekkerste wijf van de hele wereld :P


He ben je dr ff nie, begint alles over nieuw. :+

@ MDS een goede raad van mijn vader, hij zegt altijd tegen ons:
eerder vond ik je moeder om op te vreten maar nu heb ik er spijt van dat ik het niet gedaan heb.....

@ I-accelerate GIL Ben ff weg geweest maar ben trouwe lezer en fan uit verre streken. :Y

Nu 9000 km afstand tot mijn S3 en 10 m tot BMW (net oldtimer) van Pa :') Ga weer aant werk. Moet BMW nog voorzien van naffiegatie. Ga naar beurs in Stuttgart. Keuze uit vervoer, auto of motor. Is eigenlijk geen keus. Iedereen zegt dat het mooi weer is. Se Sua met de brommer :]

:W
 
He ben je dr ff nie, begint alles over nieuw. :+

@ MDS een goede raad van mijn vader, hij zegt altijd tegen ons:
eerder vond ik je moeder om op te vreten maar nu heb ik er spijt van dat ik het niet gedaan heb.....

@ I-accelerate GIL Ben ff weg geweest maar ben trouwe lezer en fan uit verre streken. :Y

Nu 9000 km afstand tot mijn S3 en 10 m tot BMW (net oldtimer) van Pa :') Ga weer aant werk. Moet BMW nog voorzien van naffiegatie. Ga naar beurs in Stuttgart. Keuze uit vervoer, auto of motor. Is eigenlijk geen keus. Iedereen zegt dat het mooi weer is. Se Sua met de brommer :]

:W
_O- _O- _O- _O-
Daar zit wat in !!!! welkom terug trouwens !!!!
 
Laatst bewerkt:
He ben je dr ff nie, begint alles over nieuw. :+

@ MDS een goede raad van mijn vader, hij zegt altijd tegen ons:
eerder vond ik je moeder om op te vreten maar nu heb ik er spijt van dat ik het niet gedaan heb.....

@ I-accelerate GIL Ben ff weg geweest maar ben trouwe lezer en fan uit verre streken. :Y

Nu 9000 km afstand tot mijn S3 en 10 m tot BMW (net oldtimer) van Pa :') Ga weer aant werk. Moet BMW nog voorzien van naffiegatie. Ga naar beurs in Stuttgart. Keuze uit vervoer, auto of motor. Is eigenlijk geen keus. Iedereen zegt dat het mooi weer is. Se Sua met de brommer :]

:W
Heee gabbert ,
leuk gehad in spain?????
alles heel gehouden ;)
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan