Triumph Speed Triple part 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik verkoop mijn arrowlijn voor de 2007 versie. D.w.z. een gemanipuleerde '05-'06'er die net zo makkelijk terug om te bouwen is.

Het hebbedingetje ziet er nog heel koosjer uit, dus 750 euro lijkt me geen verkeerde prijs.

http://i43.tinypic.com/rhjvav.jpg
http://i44.tinypic.com/rtzy21.jpg
http://i40.tinypic.com/1zzl4ht.jpg
http://i42.tinypic.com/11iz3h4.jpg

Hij is streetlegal, dus Duitslandgangers kunnen op beide oren rusten.
Zag dat je er ook een mooi verhaal bij geschreven had. :Y
Benne gij dichter ofzoo :+
 
je hebt groot gelijk mijn jongen alleen jammer dat je niet langs bent geweest had je koffie gehad en had die van jou naast een hele mooi zwarte kunnen staan :+
:$
Sorry man, was ff met m'n zusje op pad. Die reed voor het eerst op haar door mij gepimpte nieuwe fiets 8-)
Van de week is het vast nog wel mooi weer en dan kom ik echt een bakkie halen :Y
 
Heee gabbert ,
leuk gehad in spain?????
alles heel gehouden ;)
:W

Ja Spanje was geweldig :Y . Kreeg twee dagen van te voren een telefoontje van tour operator dat er geen stroom was. Maar nog wel benzine dus ik was welkom.Affijn die zondag was er weer stroom maar geen internet. Eerst een halve meter sneeuw en toe een zware storm erover heen. Het was echt enduro rijden en motorzagen. Dit om sommige paden weer vrij te maken. Verder was het geweldig stijl omhoog en laag. We zijn niet echt gecrashed in deze week. Niemand moest naar de dokter :N

Tis echt een aanrader als je van het asfalt afwilt, tis wel beter als je enige kennis van naast de weg rijden hebt.

Moet wel zeggen dat KTM (450 exc) wel een goede indruk gemaakt heeft. Wil er ook een als ik wat geld over heb. Terig wat zijn die dingen duur :(

Zo nu eerst weer twee dagen weg vant forum. Mot naar een beurs in Stuttgart tot later.

:W
 
Jongens ik heb hem thuis!

Eerste snelweg km's waren niet indrukwekkend. Maar vanaf Groningen binnendoor via de busroute naar huis; GE-WEL-DIG!

Hoe post je eigenlijk piccies? In het verleden had ik daar als digibeet op het TRX-forum ook al moeite mee........

Groet,

Piet.
 
ff 2 vraagjes
wat kost een 10000 buurt? dan zonder eventuele banden :)
de mijne staat nu op 7030, en mijn achterband indukator in het midden is vlak
terwijl daar naast nog profiel zit
kan je hier een bekeuring voor krijgen??
en met groog weer kan je hier toch nog wel ff mee gummen toch??
ff plaatje posten...
[afbeelding]

trouwens
mag je kenteken zo staan????
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
oja nog een leuk plaatje met mooie koplampen :)
[afbeelding]
Kentekenplaat hadden wij schuiner staan, en nooit problemen mee gehad :N Banden rij ik verder af, alleen wij rijden niet met regen. Maar voor beide kan je een bekeuring krijgen ;)
 
Laatst bewerkt:
@ DCMC en Pina

Hoop dat jullie snel weer een baan vinden!!

Een beetje pimpen en zoveel mogelijk rijden als dat straks
weer mogelijk is, zal jullie een beetje afleiden :Y
Thanx! :}
Vanmiddag mijn speed four maar weer naar de garage brengen.... -O-
Er zit waarschijnlijk weer een fout bij de stappen motor.....

Had ik nu maar al heel veel euro's gespaard... dan had ik deze in geruild en dan een speed triple gekocht....

Mja... het zei zo...
Fuck :X , 't zit je ff niet mee! ;(
Hallo,

heel lang geleden dat ik hier nog gepost heb. Tja, het was dan ook winter (en wat voor een) dus de Speed kwam amper buiten. Huis renoveren, werk en een nieuwe hobby (mtb-en) slorpten al mijn tijd op.

Mijn Speed staat al een tijdje te koop maar telkens iemand interesse toonde, blies ik alles af. Ik kon maar geen ascheid nemen.

Nu is het zo dat mijn vriendin en ik een kindje verwachten eind september :Y :Y .

Ik heb wel al zitten nadenken ofdat ik, eenmaal ons kindje er is, ik nog behoefte (en tijd) ga hebben aan motorrijden.
En net nu krijg ik een bod van 5900 euri voor mijn 2005 Speed Triple met 25000km op de teller.
Ik heb de geinteresseerde beloofd vanavond iets te laten weten maar ik kom er echt niet uit.. :N :N

Wat als ik het motorrijden toch ga missen? Centjes voor een nieuwe zijn er niet.
Anderzijds, momenteel heb ik het geld niet broodnodig maar

en zo gaat het verder..

Wat denken jullie? Is het een goed bod dat ik niet kan laten liggen of toch verder rijden en misschien verkopen als de kleine er is en het waardeverschil er gewoon bij nemen?

|( |( |( |(

Dit is ze:
[afbeelding]
Gewoon houden dus :Y ........kan je tot 't einde van de zomer nog van je Triple genieten, en daarna van de baby! *D

Gefeliciteerd met de zwangerschap! *O* *O* *O*
Van de triplesound of music wordt men lyrisch, mijn beste :)
Mooooooi gesproken!!! :}
Jongens ik heb hem thuis!

Eerste snelweg km's waren niet indrukwekkend. Maar vanaf Groningen binnendoor via de busroute naar huis; GE-WEL-DIG!
*O* *O* *O*
Hoe post je eigenlijk piccies? In het verleden had ik daar als digibeet op het TRX-forum ook al moeite mee........

Groet,

Piet.
Zie FAQ bovenaan de bladzijde ;)
 
waar kan je die kopen :-)
trouwens jij staat niet bij de lijst op pagina 1... :(

hansanders.png


Leufie staat er al sinds gisteren bij :Y
 
He ben je dr ff nie, begint alles over nieuw. :+

@ MDS een goede raad van mijn vader, hij zegt altijd tegen ons:
eerder vond ik je moeder om op te vreten maar nu heb ik er spijt van dat ik het niet gedaan heb.....

@ I-accelerate GIL Ben ff weg geweest maar ben trouwe lezer en fan uit verre streken. :Y

Nu 9000 km afstand tot mijn S3 en 10 m tot BMW (net oldtimer) van Pa :') Ga weer aant werk. Moet BMW nog voorzien van naffiegatie. Ga naar beurs in Stuttgart. Keuze uit vervoer, auto of motor. Is eigenlijk geen keus. Iedereen zegt dat het mooi weer is. Se Sua met de brommer :]

:W

done 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan