Te koop Freebird aanhanger

pcrider

Rookie
14 dec 2006
11
0
3771
Na jaren van minimaal gebruik gaat hij weg: de Freebird aanhanger, ooit aangeschaft met wilde plannen om lang en ver met de motor te gaan trekken en kamperen.

Die verre reizen met de motor gaan nog steeds door, alleen is het niet meer kamperen maar lekker in een hotelletje.
Heeft ook zo zijn charmes.......

Aangeboden, voor de liefhebber, een standaard Freebird, om nooit meer bagage-problemen (50 kg laadvermogen en 200 liter) te hebben. :) :) :) :) :)

Als je op het WWW zoekt naar die dingen, dan vind je ze voor 500-800 euro, dus als ik er 400,= voor vraag, is er nu een richtprijs.

Foto op aanvraag mogelijk natuurlijk.
full
 
Ik denk, dat als je echt wat wilt weten, dat je wel even een berichtje stuurt naar m'n email.

Maar misschien denk ik te simpel.......

Greetz, PC Rider
 
oh je denkt niet te simpel hoor.

Maar hier op het forum moet je verkooptopic perfect zijn anders zijn er wel genoeg leden hier die je daar op wijzen.

Meestal zijn dat overigens leden die totaal geen interesse hebben in wat je te koop aanbied(wil niet zeggen dat het hier ook zo is).
Dit is overigens wel een hele irritante verschijnsel hier op het forum.
 
oh je denkt niet te simpel hoor.

Maar hier op het forum moet je verkooptopic perfect zijn anders zijn er wel genoeg leden hier die je daar op wijzen.

Meestal zijn dat overigens leden die totaal geen interesse hebben in wat je te koop aanbied(wil niet zeggen dat het hier ook zo is).
Dit is overigens wel een hele irritante verschijnsel hier op het forum.
als je zo goed weet hoe het werkt heb je ook wel gezien dat de eerste vraag altijd om een foto en een plaats gaat.
je moet inderdaad simpel zijn om te denken dat iedereen je gaat mailen voor dat soort elementaire informatie.
als je even de regels doorleest weet je precies hoe er verwacht wordt dat je iets te koop aanbied.

als we dan toch aan het afzeiken zijn: ik heb mijn Freebird via het forum voor 100 euro aan Giz verkocht.
 
Ik denk, dat als je echt wat wilt weten, dat je wel even een berichtje stuurt naar m'n email.

Maar misschien denk ik te simpel.......

Greetz, PC Rider


Nee hoor, het heeft zeker niet met simpel denken te maken maar het maakt voor veel mensen wel uit of iets relatief in de buurt staat of niet. Daarbij is op een foto als deze de staat van de freebird niet op te maken en daardoor loop je het risico dat veel mensen direct afhaken.

Als ik naar mezelf kijk. Ik wil een aanhanger voor achter mijn motor maar met een foto als deze kan ik helemaal niets. Dit omdat ik niet kan zien hoe de aanhanger eraan toe is.
Darbij zie ik het niet zitten om naar herejezusveen te rijden om teleurgesteld terug te komen. Ik zou op een ad als deze snel afhaken, en met mij vast nog meer. En daarom geef ik je de tip, zet er een woonplaats bij en een wat betere foto.
Als je dit wil zien als gezeik omdat het allemaal perfect moet zijn dan moet je dat vooral vinden.
 
oh je denkt niet te simpel hoor.

Maar hier op het forum moet je verkooptopic perfect zijn anders zijn er wel genoeg leden hier die je daar op wijzen.

Meestal zijn dat overigens leden die totaal geen interesse hebben in wat je te koop aanbied(wil niet zeggen dat het hier ook zo is).
Dit is overigens wel een hele irritante verschijnsel hier op het forum.


Ik begrijp dat je geen interesse hebt ;)
 
Allemaggies, denk ik er goed aan te doen, is het weer niet goed.

Maar het maakt mij niet uit, het gaat mij er om die Freebird te verkopen.
Mijn insteek is simpel: als ik naar een Freebird op zoek ben, en ik weet dat er niet te veel op de markt zijn; dan geef je gewoon even de verkopende partij een mailtje.

Dan weet de verkoper dat het iets meer serieus is, en zal hij met veel plezier alle info geven die gevraagd wordt.

Maar om wie-dan-ook te plezieren: ik woon in Barneveld, midden in het land dus, overal dichtbij....

En een foto van de Freebird van afgelopen zondag:
Freebird.jpg


Hopelijk zo beter?

Greetz, PC Rider
 
Terug
Bovenaan Onderaan