Supermoto Drenthe / Groningen

zeker dan hou ik 2de paasdag ook even vrij
en waar hadden de heren een leuke verzamel punt in gedachten ?

ook kunnen we dit topic natuurlijk gebruiken om temelden waneer een ieder vanplan is tegaan rijden dit is natuurlijk altijd leuk om van elkaar tehoren zo dat we mischien wat vaker samen rijden ??

:]
 
van mij mogen jullie wel bij mij thuis komen, kunnen we een bakkie doen!
eventueel is de ikea of iets dergelijks ook wel een makkelijk afspreekpunt..
 
Van het weekend weer regen:( Ik ga morgen even een rondje doen met nog wat andere van dit forum. Half11 bij de benzine pomp afslag zuidlaren/vries.
 
dit weekend word hem voor mij even niet er komt her en der wel eens wat tussen
afgelopen week de hele week in duitsland gezeten dus van het weekend ff bij huis wat doen

even duidelijk over 2de paasdag eerst maar even ikea doen dan ? voor op de parkeerplaats bij de hoofd ingang ?
 
even duidelijk over 2de paasdag eerst maar even ikea doen dan ? voor op de parkeerplaats bij de hoofd ingang ?

Ja, doen we!


Wie wil zondag even mee naar Pottendijk? Ik wil daar binnenkort gaan rijden, a.s. zondag even informeren. Iig tussen 10 en 13.00 uur even kijken. :9~
 
Ik zou wel willen maar gaat denk ik niet lukken :N

Woon in Groningen/stad heb een Aprilia sxv 450 maar het blok is 2 week geleden overleden ;(
 
Laatst bewerkt:
wees niet getreurd via dit topic houden we elkaar wat op de hoogte wie waar en waneer een blokje om in de planning hebben staan dus er komen vast meer ritjes als het alle maal een ieder naar de zin verloopt
 
Ja, doen we!


Wie wil zondag even mee naar Pottendijk? Ik wil daar binnenkort gaan rijden, a.s. zondag even informeren. Iig tussen 10 en 13.00 uur even kijken. :9~~

Moet je Jeroen van Drunen even vragen, die huurt regelmatig de baan af samen met nog wat anderen van MF, heeft ie vorig jaar ook een paar keer gedaan en dan kan je voor 50 euro een hele dag rijden

jvd
 
even een vraagje zijn er nog mensen die 2de paasdag een bijrijder mee nemen
mijn vriendin vind achterop zitten wel leuk zelf heeft ze nog niet echt een gevoel dat ze haar rijbewijs wil gaan halen ook niet op aandringen van mij
wat nu het geval is het lijkt haar wel leuk om achterop tezitten 2de paasdag :]
 
Niemand dus voor morgen? Schijnt ook schijtweer te worden.

Dan maar poetsen in de schuur :9~
 
ik kwam er vanmidag achter dat de brug in garnwerd enige tijd gestremd is dus we moetten het even in de gaten houden
wel heb ik eventueel nog een andere leuke route (eenrum baflo oosterwijwerd enz richtig appingedam en dan rustig wat afzakken naar groningen)?
 
klinkt goed als het weer ook maar wat mee zit
ik heb trouwens ook al een leuk plekje gevonden waar we even wat kunnen drinken als we het er dan al aan toe hebben natuurlijk in westerwijwerd zit een leuk oud tentje

als een ieder het daar mee eens is natuurlijk het is niet mijn rit dus eigelijk ......
maja als we alle maal een stukje mogen invullen dan word het vast wel wat
 
Komt allemaal wel goed. We gaan er wat leuks van maken.

Neem ik de spiegelreflex ook mee voor een groepsfoto?
 
Terug
Bovenaan Onderaan