DB-killer+sportinsert Laser duo-tech !nieuwe type

Status
Niet open voor verdere reacties.

panathinaikos

MF veteraan
5 feb 2007
1.020
2
omg utrecht
Bij de particuliere aanschaf van mijn Laser Duo-tech kreeg ik deze db-killer en sportinsert mee.
Ik heb deze niet geprobeerd en er vanuit gegaan dat deze gewoon paste.
Niet dus...
Na wat onderzoek op MF en google kwam ik er dus achter dat deze voor het nieuwere type zijn.
Ik heb het oudere type duo-tech en beide insert zijn een mm of 2/3 te groot.



full
 
Laatst bewerkt:
weet niet of je zelf erg handig bent of iemand in je omgevind die kan tig lassen

zo ja slijp je gewoon het boven stuk er af meet op hoeveel mm kleiner boven stuk je nodig hebt en last het er weer op

nieuwe kopen kan altijd nog zo ik mja kost je ook niet geld en met de benziene prijs van tegen woordig kan je het wle beter gebruiken
 
ik zal de titel laten aanpassen,
heb ook niet perse een killer nodig, maar ik dacht wieweet heeft iemand hetzelfde probleempje maar dan omgedraaid :')
hadden we elkaar een dienst kunnen bewijzen ;)
 
Laatst bewerkt:
oke dat wist ik niet,

het stomme is dat ik inmiddels 3 killers (laser,bos,nikkko)heb liggen waar ik niets mee doe.
Ik had ook een duo-tech killertje voor dit type liggen waar ik ook niets mee deed en heb deze toevallig een paar maanden geleden verkocht.
eigenlijk moet je dus nooit je schuur opruimen.....
 
Weet je zeker dat ze te groot zijn mijne moet ik ook met een rubberhamer erin tikken om hem helemaal erin te krijgen... (ik heb een hotcam) Om ze eruit te halen moet je ff creatief zijn, een kleerhanger van ijzerdraad deed wonderen bij de killers van een vriend van me toen die er niet meer uit wilden :P
 
'Sportinsert+db-killer laser duo-tech of hotcam?' > 'DB-killer+sportinsert Laser duo-tech !nieuwe type'
 
Weet je zeker dat ze te groot zijn mijne moet ik ook met een rubberhamer erin tikken om hem helemaal erin te krijgen... (ik heb een hotcam) Om ze eruit te halen moet je ff creatief zijn, een kleerhanger van ijzerdraad deed wonderen bij de killers van een vriend van me toen die er niet meer uit wilden :P

Ik heb het ook met een hamer geprobeerd...maar het scheelt echt teveel.
Ter vergelijking heb ik nog wel de juiste sportinsert.Scheelt 2 mm...moet wel erg hard rammen om er dan in te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan