Supermoto Drenthe / Groningen

Idee?
full
 
hoe lang is dat stuk snelweg, ik heb geen snelweg motor namelijk;) ik rij nooit te lang boven de 100! verder mooi stukje rijden!

spiegelreflex is chill! :)
 
hoe lang is dat stuk snelweg, ik heb geen snelweg motor namelijk;) ik rij nooit te lang boven de 100! verder mooi stukje rijden!

spiegelreflex is chill! :)

Whaa, ik zie het.. stuk A7 :X Da's natuurlijk ni de bedoeling. Het is een idee. Dus kom met ideen! :9
 
als k jullie was zou k oppassen met de provinciale wegen... daar val je echt in slaap. ben wel eens naar friesland gereden op de motor en kom nog wel eens in ezinge (groningen). naarmate ik hoger in t land kwam dacht k lekkerder te kunnen sturen op landweggetjes... dat viel tegen. die 80km wegen zijn daar een stuk langer en saaier dan in t midden van t land :P

k zou de route echt puur uitstippelen op landweggetjes en door kleine dorpjes (gehuchten) heen. anders val je echt op je stuur in slaap. maarja jullie komen zelf uit die omgeving dus hoef k wssnlijk geen tips over de route te geven ;)

leuk initiatief wel :)
:W
 
We komen er wel uit!

Ondeerstaande lijkt mij ook leuk.

YAMAHA 125 cc: vanaf Sontplein tot Winsum
Jurrien9: Winsum tot Laauwersoog
Ssjorrit: Laauwersoog tot Veendam.
Speedy: Veendam Groningen

En allemaal binnendoor weggetjes. Zo hebben we verschillende 'leiders' (lijers?) met ieder een eigen bekend stukje? :]

En anders rijden gewoon hoe de wind waait :P
 
dat valt toch wel mee je kunt mooi een route via het lauwers meer maken alleen heb ik dat stuk 1 keer gereden dus echt bekend ben ik daar ook niet
 
groningen-hoogkerk-aduard-den ham-oldehove-houwerzijl-zoutkamp- en dan langs het lauwersmeer naar lauwersoog

alleen maar bochten! en het meeste redelijk overzichtelijk! die route ken ik aardig goed
 
Vind iedereen het ok als we om 13.00 uur gaan? Ik heb nog wat verplichtingen op de ochtend blijkt.
 
tsja dan word het wel gelijk al weer wat later
maar dan kunnen we de route anders wel wat korter houden
voor de mensen die eind van de midag nog wat op de planning hebben
 
Kwam deze tegen op supermoto junkie, lijkt wel een straat in Groningen (weet zo niet welke), iemand van hier?>
foto126.jpg
 
Een Husqvarna SM510R uit 2008, splinternieuw!

Degene op de foto ben ik :P
Straat is overigens in Schiedam, dus niet echt in de buurt ;)

De motor komt overigens wel uit Drente, bij Speedhouse vandaan.
 
ja dat de motor uit drente komt is gewoon gelijk tezien dat valt gewoon op :D

grapje hoor mooie fiets daar kun je wel wat mee spelen
 
ja dat de motor uit drente komt is gewoon gelijk tezien dat valt gewoon op :D

grapje hoor mooie fiets daar kun je wel wat mee spelen

Haha, ja, dat dacht ik al... Jullie herkennen zo'n Drentse fiets gelijk!

Bedankt! Ben er ook echt waanzinnig blij mee, en dat is een enorme understatement.
Spelen kun je er zeker mee, maar ben toch wel jaloers op de omgeving waar jullie in kunnen rijden hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan