Onderuit met mijn Intruder 800

Ik zal wat doen met alle tips. Ik ga zeker ff bij motoport (zo wie zo als ik mijn Intruder weer kan halen :} )langs om te vragen waar ik in de buurt ff een opfriscursus kan volgen. Ik wil ook zeggen tegen alle motorrijders die onderuit zijn gegaan: STERKTE.

Groetjes TRUDY 800 (Femko)

:]
 
Ik heb gister bericht gehoord van de dealer. Nu blijkt dat de tank helemaal uit Japan moet komen, dus van de orginele suzuki fabriek. Kan nog ff duren. Dat wordt dan nog maar ff wat langer wachten. Helaas. Groeten Trudy 800.
:(
 
Wachten duurt lang.
Als de motor eind volgende week nog niet klaar is, dan vraag ik of er niet ff een andere mogelijkheid is voor me, want ik kan het bijna niet meer volhouden om niet op mijn Intruder 800 te rijden.
Groeten Trudy 800.

;(


;(
 
Het is nu bijna al weer 6 weken geleden en nog heb ik mijn motor niet weer terug. Ik begin het zo langzamerhand vervelend te vinden. ze moeten nog wachten op een nieuwe tank, die helemaal uit japan moet komen. Ga morgen wel weer eens vragen. Groeten Trudy 800
 
JA JA het is bijna niet te geloven, maar ik ben vanmorgen naar motoport geweest en je raad het bijna niet. MIJN MOTOR IS BIJNA KLAAR. Nog 1 onderdeeltje en ik kan weer rijden. Na bijna 6 weken te hebben gewacht (i.v.m. tank uit JAPAN) ben ik heel blij dat ik binnenkort weer op de weg kan met mijn Intruder 800. Ik wil iedereen heel hartelijk bedanken die zoveel met me hebben meegeleefd, en misschien komen we elkaar straks wel eens tegen op de weg, of bij een cafe en het terras. Als ik hem echt weer terug heb, zal ik het nog ff melden. Groeten TRUDY 800.

TRUDY 800 kan bijna weer :]
 
Ik weet niet wie je deze onzin heeft wijsgemaakt, maar een cardan-aandrijving remt niets abrubter als een kettingaandrijving, ook niet met schakelen. Het enige is dat een motor met cardan bij het gasgeven zich wat opricht aan de achterkant.

Mee eens ..je merkt er tegenwoordig haast niets van en ik heb vroegha ook intruder gereden (3 dagen gehuurd ;) en werkelijk heel Nederland doorgereden) Ik dacht ik zal hem oprijden ook..

Ze remmen alleen zo k*t die gyneacologenfietsen..en trillen die dingen...maar ja wel vetteklappen die 1400 vrachtwagen..
 
IK HEB MIJN MOTOR TERUG EN BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ DAT IK WEER RIJ
:] :] :] :] :] :] :]
 
Ik weet niet wie je deze onzin heeft wijsgemaakt, maar een cardan-aandrijving remt niets abrubter als een kettingaandrijving, ook niet met schakelen. Het enige is dat een motor met cardan bij het gasgeven zich wat opricht aan de achterkant.

Ach, ik denk dat iedereen zijn eigen mening hierover heeft. Ik heb zelf voordat ik mijn Intruder had een Kawasaki ZZR gereden dus ik weet wel degelijk het verschil tussen cardan en ketting. Dus zeg niet dat het onzin is! Ik heb heus wel ervaring hoor. Ik geef alleen mijn mening gebaseerd op eigen ervaring, in plaats van uit een boekje. 8-)
 
Merk het verschil niet zo tussen ketting en cardan..maja Vulcan 700 naar zx-10 zal ook niet het beste voorbeeld zijn. Heb bij beide het achterwiel geblokeerd als ik hard moest remmen O-)
 
Ach, ik denk dat iedereen zijn eigen mening hierover heeft. Ik heb zelf voordat ik mijn Intruder had een Kawasaki ZZR gereden dus ik weet wel degelijk het verschil tussen cardan en ketting. Dus zeg niet dat het onzin is! Ik heb heus wel ervaring hoor. Ik geef alleen mijn mening gebaseerd op eigen ervaring, in plaats van uit een boekje. 8-)
Hoi Hanneke,
ik ben zelf van ketting op cardan op ketting overgestapt en wat jij beschrijft heb ik zelf niet ervaren. Wat je waarschijnlijk merkt is dat een 2 cylinder harder op de motor afremt dan een 4 cylinder.
 
Ach, ik denk dat iedereen zijn eigen mening hierover heeft. Ik heb zelf voordat ik mijn Intruder had een Kawasaki ZZR gereden dus ik weet wel degelijk het verschil tussen cardan en ketting. Dus zeg niet dat het onzin is! Ik heb heus wel ervaring hoor. Ik geef alleen mijn mening gebaseerd op eigen ervaring, in plaats van uit een boekje. 8-)

Wat jij voelt is het verschil tussen een V-twin en een 4-in lijn motor. Dat geeft namelijk WEL een enorm verschil in remmen op de motor. zo erg dat een intruder 750 (of welke 750 twin dan ook)zelfs harder remt op de motor dan een 1100cc 4in lijn. En ook dat heeft niets met boekjes te maken maar met ervaring.
 
Wat jij voelt is het verschil tussen een V-twin en een 4-in lijn motor. Dat geeft namelijk WEL een enorm verschil in remmen op de motor. zo erg dat een intruder 750 (of welke 750 twin dan ook)zelfs harder remt op de motor dan een 1100cc 4in lijn. En ook dat heeft niets met boekjes te maken maar met ervaring.
Kan jij niet lezen? ;) Staat namelijk 1 reactie boven de jouwe ook al....
 
Ik heb veel steun aan jullie reacties. Als ik mijn Trudy terug heb dan vind je mij natuurlijk weer lekker op de weg.

Bedankt jongens en meisjes natuurlijk.

Groeten Trudy 800 (Femko)
:]

Je bent niet de enige die onderuit is gegaan als newbie hoor ;)

[me]Phr3ak ook ...
[/me]


So, join the club 8-)


Maar, gelukkig viel en valt alles wel mee, als ik het zo allemaal begrijp :)
Nu maar weer gauw zorgen dat je weer kan :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan