MF Gooi en Vechtstreek deel 68. Sunshine and fun!

Gewoon kiezen, niet z**ken B|

  • Touw

    Stemmen: 3 9,7%
  • Boeien

    Stemmen: 2 6,5%
  • Koffie

    Stemmen: 3 9,7%
  • C-cup

    Stemmen: 11 35,5%
  • B-cup

    Stemmen: 8 25,8%
  • Thee

    Stemmen: 2 6,5%
  • Toch maar die met de rode string :/

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie nááfff GOOI! *D *O*


Kom ook maar weer eens zwaaien :W

Druk op school en m'n badkamer aan het verbouwen... Een grote chaos hier!
Nog een week en dan is het klaar! *D

Ritje van terror gemist zie ik... Het was in ieder geval een mooie dag om te rijden! *O*
 
Om maar even van de gelegenheid gebruik te maken (en mn eten nog te warm is)...


De eerste persoon die onderuit gaat vanwege stomiteiten en niet zijn/haar eigen tempo te rijden krijgt van mij een klap voor z'n kop! B| Nergens voor nodig om bij te willen blijven of wat dan ook :N "De rest" wacht wel bij de eerst volgende afslag waar ze afslaan of wanneer je uit het zicht bent. Gewoon lekker je eigen tempo rijden, optijd klaar zijn voor de bochten en na afloop samen kunnen nagenieten van de leuke rit :Y :]



Zo tot zover deze bijdrage... ETUHHH :9 :W

helemaal mee eens :)


of ze blijven rondjes rijden op een rontonde :P


Maar was gezellig mensen vanmiddag :) snel weer doen !!!
 
Naaaaf!!!! *O* *O* *O*


Leuk dat het ritje in de smaak is gevallen! Volgende keer hopen we er weer bij te zijn! :Y



WB: spotte ik jou nou net op de Nieuwloosdrechtsedijk? half 8?? Richting tienhoven zeg maar.........
 
Zo ik zie dat het een leuk ritje is geweest, met een enkele uitglijer (Lankho; pas op he... ik zei nog dat jullie voorzichtig moesten doen! B| ) Ik ben benieuwd naar het filmpje van QTboy *O*

Girl; balen he... zitten wij dan thuis te broeden :')
 
@ maan84: dis het filmpje met die mivv eronder. Zonder killer
Hij was ff wheelies aan het oefenen :)
 
Laatst bewerkt:
Het filmpje is bezig met uploaden op youtube en op vimeo. Youtube haalt nog wel is de muziek weg.
 
Dus uhmz, ik verveel me, wie heeft er zin in n ritje? :+

Nee serieus, damn ik moet dus nog n week wachten, khoor deze week wanneer m'n moto klaar staat!!
Kheb er wel echt onwijs veel zin in, nog leuke routes?? :] 8-)
 
of ze blijven rondjes rijden op een rontonde :P

_O-

Heuh, daar snapte ik echt even geen kut van. Eerst rijden we die op rotonde op, voorgesorteerd voor rechtdoor. Dan passeren we Plexat die op de rijstrook voor rechtdoor staat geparkeerd, richting aangevend naar rechts...nog maar een rondje dan. UT duikt een andere kant op (de goede) en ik en WB gaan weer terug naar de eerdere rotonde om daar weer te keren. Was gezellig. :+
 
_O-

Heuh, daar snapte ik echt even geen kut van. Eerst rijden we die op rotonde op, voorgesorteerd voor rechtdoor. Dan passeren we Plexat die op de rijstrook voor rechtdoor staat geparkeerd, richting aangevend naar rechts...nog maar een rondje dan. UT duikt een andere kant op (de goede) en ik en WB gaan weer terug naar de eerdere rotonde om daar weer te keren. Was gezellig. :+
Ja dat was 'n turbo-rotonde waar we rechts moesten.. Volgens mij ging 't fout toen Jego perongeluk voorsoorteerde op de linkerbaan, met als gevolg dat wij radeloos op die rotonde zaten :+
 
nou... gaat al weer hard met dit topic... Nog maar een paar posts en het zit weer vol.

Btw, voor de liefhebbers... 23:00 Showtime !!
 
Zow, dat was weer gezellig vanmorgen/middag.

Ja, in het begin van Lekdijk ging de tempo al aardig stevig. Ik d8 gelijk ho, ho, rustig aan, omdat er newbie's bij ons in de groep zitten. Ook is mijn gevoel voor bochten met mijn KTM wat verleerd.

Lankho, waar was dat? Dat uitstapje? :? Voor de bakkie of na de bakkie bij Wijk bij Duurstede? Volgende keer je eigen tempo aanhouden, we wachten wel op iedereen bij de kruizingen oid.

Belangrijkste is dat iedereen plezier hebben met :] en niks hoeven bewijzen. 8-)
full
 
Laatst bewerkt:
Zow, dat was weer gezellig vanmorgen/middag.

Ja, in het begin van Lekdijk ging de tempo al aardig stevig. Ik d8 gelijk ho, ho, rustig aan, omdat er newbie's bij ons in de groep zitten. Ook is mijn gevoel voor bochten met mijn KTM wat verleerd.

Lankho, waar was dat? Dat uitstapje? :? Voor de bakkie of na de bakkie bij Wijk bij Duurstede? Volgende keer je eigen tempo aanhouden, we wachten wel op iedereen bij de kruizingen oid.

Belangrijkste is dat iedereen plezier hebben met :] en niks hoeven bewijzen. 8-) [afbeelding]
Mee eens :Y Ben er na 'n paar bochten ook mee gekapt, maar toen reden jullie alweer wat verder achter ons.. Leuk die foto *D
 
Goeie nááfff GOOI! *D *O*


Kom ook maar weer eens zwaaien :W

Druk op school en m'n badkamer aan het verbouwen... Een grote chaos hier!
Nog een week en dan is het klaar! *D

Ritje van terror gemist zie ik... Het was in ieder geval een mooie dag om te rijden! *O*
:W , lekker bezig dus *D

Verder alles ok met je? Met name je rug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan