Mustang Tank op Mijn Intruder Vs700

23 apr 2004
15
0
Almere
Ik ben bezig met mijn Intruder Vs700 op te knappen. Ik wil er ook graag een andere tank op en wel de HD Mustang tank. Zie foto hier onder. Mijn vragen aan jullie.

1. Hebben jullie ervaring hiermee.
2. Weten jullie wat past zonder te veel aanpassingen.

7467.jpg


Alvast bedankt voor jullie info!!!
 
Lijkt me niet al te lastig, al zul je mischien met de benzine slangen een probleem hebben bij de mijne heb ik er twee (aanvoer en retour) welke midden onder de tank zitten,is dat bij jou ook zo?
Ps hier een pic van mijn trudy(gaat aankomende winter een 200 achterband lage serie met groterevelg in)
full
 
Lijkt me niet al te lastig, al zul je mischien met de benzine slangen een probleem hebben bij de mijne heb ik er twee (aanvoer en retour) welke midden onder de tank zitten,is dat bij jou ook zo?
Ps hier een pic van mijn trudy(gaat aankomende winter een 200 achterband lage serie met groterevelg in)
(Afbeelding)

Ten eerste Hell of een bike heb je. Ten tweede Mijn intruder heeft maar 1 aanvoer slang op de tank zitten. Hoe het met de Mustang tank zit weten ik zo net nog niet. Ik dacht eerst evem wat vraagies hier op het forum plaatsen, zodat ik niet straks een HD tank in mn vensterbank neer moet gaan zetten ;) . Ik zal dit wel even vragen aan de man die hem tekoop heeft staan. Ieder geval bedankt voor je info.
 
Hier nog een paar foto`s van de tank, net van de eigenaar gekregen. Volgens mij zit er maar 1 aanvoer van de benzine. De tunnel van de tank is 7cm diep en 7cm breed. Tussen de bevestiging punten 47 cm. Lijkt me opzich mee te vallen. Ik hou jullie wel op de hoogte.

mustang%201.JPG

mustang%202.JPG

mustang%203.JPG


En hier moet het allemaal opkomen.

P6060006.JPG


Verdere veranderingen worden nog het stuur ,meter breed 2 knikken. Koplampen worden twee kleinere frog eyes. Andere Spiegels. Sissybar eraf. Andere achterdempers die de motor iets lager maken. en als het mogelijk is een bredere achterband. Iemand hier ervaring mee op een VS700??
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al klaar ik had er 47 minuten voor nodig, hehehehe :P Nee geintje druk bezig met mijn tank past niet echt lekker. Maar moet wel te doen zijn.
 
Ja dat hoort er helaas altijd een beetje bij he, dat het niet precies past.Geen nood ff diep ademhalen en rustig nog eens proberen.Succes.
 
Verdere veranderingen worden nog het stuur ,meter breed 2 knikken. Koplampen worden twee kleinere frog eyes. Andere Spiegels. Sissybar eraf. Andere achterdempers die de motor iets lager maken. en als het mogelijk is een bredere achterband. Iemand hier ervaring mee op een VS700??

Kijk eens bij www.maasmotoren.nl of bij www.br-custom.com beide kunnen je ALLES over de intruders vertellen ook de 700 , suc6met de verbouwing en laat eens wat pic's van je vorderingen zien ;)
 
Paar weken verder en de plannen zijn gemaakt. Mustang tank staat in de vensterbank. Ik laat mijn originele tank nu bij Brouwer in Nijkerk verbrede, dit doen hun opties door de tank met glasvezel te verbrede. Kosten €250,-. Mijn achterband word omgeruild van een 140 naar een 170 brede band. Ook dit word gedaan door brouwer. Ook komt er een 1400 voorvork in. Kosten lopen wel wat uit de hand maar ik ga het nu in fases doen. Hier wat pics nog van hoe mn chopperte er nu bij staat.

P1010107.jpg

P1010115.jpg


en zo moet ie dan worden

750-black.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan