TK: Yamaha XJ 600 onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
in welke staat zijn de carbs ( met name de membranen + naalden+mengbuizen) en hoe staat het motorblok erbij ??

bij mijn xj 600 ( type 51j ) houd het ver op bij 130 km /h is alle power eruit.

dus carbs + blok ( inlaatrubbers heb ik hele goede dus die mogen weg )

evt een foto van het blok word zeer gewaardeerd zodat ik kan zien hoe er die bijstaat


ik heb destijds mijn xj 600 als 1e motor opgeknapt maar hij is op dit moment qua power niet meer voorruit te branden en dat is ergens zonde want ik heb er een hele waslijst aangedaan destijds ( nieuwe uitlaat + banden + achter schokbreker+ scottoiler etc etc )
 
in welke staat zijn de carbs ( met name de membranen + naalden+mengbuizen) en hoe staat het motorblok erbij ??

bij mijn xj 600 ( type 51j ) houd het ver op bij 130 km /h is alle power eruit.

dus carbs + blok ( inlaatrubbers heb ik hele goede dus die mogen weg )

evt een foto van het blok word zeer gewaardeerd zodat ik kan zien hoe er die bijstaat


ik heb destijds mijn xj 600 als 1e motor opgeknapt maar hij is op dit moment qua power niet meer voorruit te branden en dat is ergens zonde want ik heb er een hele waslijst aangedaan destijds ( nieuwe uitlaat + banden + achter schokbreker+ scottoiler etc etc )


Blok is er niet meer, carbs zijn werkend ervan gehaald(geen idee staat al een tijdje stil 5 maanden) mocht je in de buurt wonen kom ff koffie drinken kan je ze zien.
 
ik zier vanaf toch bedankt voor de moeite .
Reden > ik heb net een complete Xj600 donor motor op de kop getikt nog helemaal in elkaar met alles dr op en dr aan *O* *O* *O* *O*

dinsdagavond ga ik die ophalen *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan