MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

binnen ,en ook maar meteen geplakt!!!

Thanks aan iedereen die er zoveel tijd aan besteden, omte zorgen dat iedereen met zn mooi blauw stickertje rond te kan rijden!!!!!!!!!

Hulde !
 
Laatst bewerkt:
Binnen *O*

Maare, ik heb 1 besteld en 2 ontvangen..moeten ze op? _O-
(of een subtiele hint dat ik een 2e motor moet kopen)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gister besteld en een autoreply mail gekregen maar nog geen mail met betaalgegevens. Duurt dat meestal een tijdje of :?
 
Daar kan even overheen gaan volgens mij ;)
Rustig aan hij komt vanzelf!

Geduld is een schone zaak :)

De mijne binnen en geplakt!! Toppie *D
 
Laatst bewerkt:
IMAG0071.jpg


Hij zit erop sind vanochtend!

Bedankt! :}
 
Ik ben wel geïnteresseerd in de 'auto'-variant maar dan wil ik hem plaatsen op de plek waar normaal gesproken de dealernaam staat (op de kentekenplaathouder dus). Is hij ook te leveren in witte letters?? Of is dat grijs wel te lezen op een zwarte achtergrond??
 
Laatst bewerkt:
Van de winter de kentekensticker besteld en daarna erop geplakt.
Afgelopen zaterdag weereens lekker een lang stuk gereden en bij thuiskomst een foto er van gemaakt.

Groetjes
Cees
full
 
Was het alweer bijna vergeten. Tijdje terug besteld en nog steeds geen betalingsverzoek ontvangen?
 
Betalingsgegevens binnen :)

En nu wachten op die mooie blauwe sticker( en m'n mooie gele kentekenplaat :') ) :+
 
Hey

vraagje??
kan ik mf sticker ook 2 mei op meeting kopen? scheeld met bestellen en kan ik m meteen plakken :P
gr karin

2 mei? Das geen legale meeting volgens. Een vergunning voor straatverkoop is er in ieder geval niet, dus gewoon bestellen, voor 1,50 kan je em niet opkomen halen ;)

Ik heb zojuist mn tweede generatie sticker besteld!
 
Kentekenstickertje ontvangen! *D Tnx...

Klopt het dat ik de lange stickers nog niet ontvangen heb? Had ik er 2 van besteld tegelijk met het kentekenstickertje, ook tegelijk betaald...
 
Laatst bewerkt:
nog wachtende :D :P ik wil m al wel opplakken hoor O-) btw alvast vooruitdenkend, wat is de beste manier om m op te plakken,,,

ff schoonmaken, ontvetten, en dan plakkn maar?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan