[TK] Carbon Hugger (achterspatbord) GSXR 600 SRAD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sticky Steve

MF veteraan
19 jul 2005
3.061
0
Zwolle (Overijssel)
Zoals de titel aangeeft...

In prima staat verkerende Carbon Hugger.

Inclusief bevestigingsbeugel voor om de achterbrug aan de rechterkant. Geschikt voor de GSXR 600 SRAD, dus van bouwjaar '96 t/m '00 ongeveer!

Let op, het spatbord past alleen op de 600, en absoluut niet op de 750 (die heeft een andere achterbrug)!

Het spatbord heeft 2 kleine beschadigingen. Bij de achterste bevestigingsbout (waar normaalgesproken het kunststof spatbord mee vast zit) is een klein hoekje uit het carbon. En het spatbord heeft met het inveren met passagier achterop de bout van het linkerstepje geraakt. Als je deze bout inkort kan hij hem niet meer raken, maar dat is in dit geval dus te laat.

Het spatbord is af te halen of te bekijken in Zwolle. En kan ook eventueel per post verstuurd worden.

Bij intresse graag e-mailen, dat is voor mij makkelijker en overzichtelijker dan PBen!
full
 
Laatst bewerkt:
Hoe lang loopt het kettingbeschermgedeelte (linkerkant, daar waar de tekst ook staat) door naar achteren? Is dat net zo lang als de originele beschermer?
Dit stuk carbon zou wel mooi staan op mijn SRAD namelijk maar heb geen zin in kettingvet dat alle kant op vliegt ;)
alvast bedankt
 
Hoe lang loopt het kettingbeschermgedeelte (linkerkant, daar waar de tekst ook staat) door naar achteren? Is dat net zo lang als de originele beschermer?
Dit stuk carbon zou wel mooi staan op mijn SRAD namelijk maar heb geen zin in kettingvet dat alle kant op vliegt ;)
alvast bedankt

ik weet het niet 100% zeker, maar hij is volgens mij net zo lang als de originele!

ik kan eventueel de afstand van het achterste bevestigingspunt tot aan het uiteinde even voor je opmeten?
 
Als je dat even op zou kunnen meten, graag.
Voor de rechterkant zit er dus nog een beugeltje bij? want op de achterbrug zit std geen bevestiging. En links zitten 2 bevestigingspunten? op de foto lijkt of er alleen achteraan een zit. Heb je er geen foto van dat de hugger gemonteerd is op je SRAD.
En wat voor merk/type is het dan zoek ik er wat meer info over.
Al een prijs in gedachten...
 
Als je dat even op zou kunnen meten, graag.
Voor de rechterkant zit er dus nog een beugeltje bij? want op de achterbrug zit std geen bevestiging. En links zitten 2 bevestigingspunten? op de foto lijkt of er alleen achteraan een zit. Heb je er geen foto van dat de hugger gemonteerd is op je SRAD.
En wat voor merk/type is het dan zoek ik er wat meer info over.
Al een prijs in gedachten...

Links zitten de zelfde punten als origineel. Voor de rechterkant zit er een beugeltje bij, deze zit vast om de achterbrug, en maakt gebruik van het M8 draadgat wat onderaan de achterbrug zit!

Hoe lang loopt het kettingbeschermgedeelte (linkerkant, daar waar de tekst ook staat) door naar achteren? Is dat net zo lang als de originele beschermer?
Dit stuk carbon zou wel mooi staan op mijn SRAD namelijk maar heb geen zin in kettingvet dat alle kant op vliegt ;)
alvast bedankt

de afstand vanaf het achterste bevestigingpunt, tot aan het uiteinde is 13cm!
 
Laatst bewerkt:
Begrijp ik dus goed dat er geen enkele aanpassing gedaan moet worden om em te laten passen?
Wat is je richtprijs? (evt. via PB als je dat liever hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan