Oregon Helm camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

YamahaGriff

MF veteraan
2 jul 2005
4.867
0
Amsterdam
Te koop Helm camera (outdoor) van Oregon gaat om de ATC5K
Paar keer gebruikt, kan tot 3 meter onderwater.
in zeer nette staat alles zit erbij.

Mag weg voor 70 euro
full
 
Te koop Helm camera (outdoor) van Oregon gaat om de ATC5K
Paar keer gebruikt, kan tot 3 meter onderwater.
in zeer nette staat alles zit erbij.

Mag weg voor 70 euro
[afbeelding]

Ik ben wel benieuwd naar de video kwaliteit. Heb je ergens fimpje online staan? Wat voor bevestigingsmaterialen zitten er bij? standaard neem ik aan?

Ik zal ondertussen op de site van oregon eens kijken.
 
Info is te vinden op de site van oregon, type ATC 5K
Alles zit erbij.
Video kwaliteit kijk maar op youtube staan genoeg filmpjes geschoten met dit ding.
ik hoor het wel mvg
 
dit is de kwaliteit......
vanmiddag geschoten :)


Is inderdaad hoe ik het verwacht had. Geluid blijft moeilijk bij camera's op de motor. Beeld is zoals verwacht. Vind de kwaliteit nog meevallen als ik diverse filmpjes zie op youtube.
Collega van me heeft een vholdr hd. Dat is toch even andere kwaliteit, maar ook de prijs is anders :X .

Genoeg geluld, ik bied 65 euri incl verzenden (kom niet bepaald vaak in Amsterdam) :9 .

P.s. laatste vraagje @Vuurbloed: Hoe heb je hem op de zijkant van je kuip gemonteerd? Met die strap die erbij zit, of heb jij de "extra montage kit"?

Groeten Falierke
 
@TS: zou je toch een fotootje willen maken van alle zaken die erbij zitten. Op sommige sites staat dat er 1 strap bij zit, bij andere dat er meerdere bij zitten. Wil even zeker weten dat alle bevestingsmaterialen erbij zitten die ik (en mijn broertje voor het snowboarden) nodig hebben.

Groeten Falierke
 
Is inderdaad hoe ik het verwacht had. Geluid blijft moeilijk bij camera's op de motor. Beeld is zoals verwacht. Vind de kwaliteit nog meevallen als ik diverse filmpjes zie op youtube.
Collega van me heeft een vholdr hd. Dat is toch even andere kwaliteit, maar ook de prijs is anders :X .

Genoeg geluld, ik bied 65 euri incl verzenden (kom niet bepaald vaak in Amsterdam) :9 .

P.s. laatste vraagje @Vuurbloed: Hoe heb je hem op de zijkant van je kuip gemonteerd? Met die strap die erbij zit, of heb jij de "extra montage kit"?

Groeten Falierke

ik heb crashpads gemonteerd en daar achter een extra beugeltje gemaakt.
hierop heb ik het voetje vast geschroefd. gaf voor mij een veiliger gevoel,
de trillingen die je ziet, komt omdat ik geen foam heb gebruikt bij montage, zou denk ik wel veel verbetering geven op de twee cilinder.

wat heel handig is is de afstands bediening :) geen kekloot, drukken en opnemen :)
 
ik heb crashpads gemonteerd en daar achter een extra beugeltje gemaakt.
hierop heb ik het voetje vast geschroefd. gaf voor mij een veiliger gevoel,
de trillingen die je ziet, komt omdat ik geen foam heb gebruikt bij montage, zou denk ik wel veel verbetering geven op de twee cilinder.

wat heel handig is is de afstands bediening :) geen kekloot, drukken en opnemen :)

Thanks. Met wat hobbyen kan je dus ook wel wat extra bevestigingsmogelijkheden krijgen. Kan me vast wel wat mooie shots voor stellen. Achter de kuipruit, laag aan de voorkant net als jou, naar achteren, en last but not least, een leuke kneedown shot :X
 
Geluid van die dingen is ruk maar als je het membraampje dat voor de waterdichtheid zorgt er uit sloopt dan wordt het een stuk beter :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan