Beginnen op een 1400 Intruder?????

RenoRamone

Rookie
14 mei 2004
2
0
Zwolle
Ik ben al 10 jaar in het bezit van mijn rijbewijs. Nu wil ik eindelijk een motor gaan kopen. Ik vind eigenlijk alleen de zwaar verherbouwde 1400 Intruders écht leuk.......Kan ik daar op beginnen??? Ik heb vroeger veel gecrossed en ben een fitnessfanaat van 120 kg. Niet dat het wat uitmaakt misschien?
 
Tuurlijk gaat dat best. Als je niet anders gewend bent gaat een Intruder prima. Hij stuur wat lastiger door bochten wanneer je hem zwaar verbouwd. Door de boel te verlagen aan de achter- en voorzijde heb je wat weinig gronspeling waardoor bochten naar links wat lastiger worden :+

FredB
Bodegraven
 
Gewoon doen hoor, RenoRamone! Ik begon op een 500 cc'tje, maar die brak na 2 maandjes. Ben toen meteen 1100 gaan rijden, en ik weeg de helft van jou ;)
 
Doen 8-) , en zeker een verlaagde is makkelijker de bocht in te krijgen,en een ander voordeel is dat als je op je plaat gaat kun je hem makkelijker overeind krijgen(standaad intruder krijg ik niet overeind maar de mijne wel) en NEE ik zal dit keer geen foto van de mijne plaatsen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan